6,9

28 reviews

van klanten

hollandsnieuwe sim only

hollandsnieuwe is een nieuwe en snelgroeiende aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. hollandsnieuwe kenmerkt zich door haar frisse blik op het consumentengedrag en speelt hier graag op in. hollandsnieuwe heeft een voordelig geselecteerd aanbod aan sim only abonnementen. Als eerst kun je kiezen tussen een 1-jarig en een 2-jarig abonnement. Als je een abonnement van 1 jaar afsluit is het voordeel dat je minder lang gebonden bent aan de provider, indien je na een jaar toch een nieuwe telefoon wilt. Een nadeel is wel dat de kosten van een 1-jarig abonnement per maand iets hoger zijn. hollandsnieuwe heeft een veelzijdig aanbod in sim only abonnementen en is voor zowel de lichte gebruikers, als de zware gebruikers een geschikte keus.

Beoordeel hollandsnieuwe

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Frankort EFM |   15 november 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Altijd tevreden geweest, werkt prima, alleen is de klantenservice niet te bereiken. Ik wil graag verlengen en meer minuten, over 2 dagen kan ik verlengen, maar ik kan nu niks doorgeven. ook wil ik graag 'n ander nummer, maar hoe??
arjan |   25 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hollandsnieuwe Prijs-kwaliteit: De prijs-kwaliteit is zeer goed. Je krijgt naar wat je betaalt een zeer goed abonnement met veel mb's, belminuten en smsjes. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik te weinig krijg voor wat ik betaal. Bereik: Er wordt gebruik gemaakt van het Vodafone netwerk. Dat is een goed netwerk, maar soms hebben mensen met Kpn wel bereik en ik niet. Maar over het algemeen ben ik tevreden. Klantenservice: Je wordt snel geholpen als je problemen hebt. Ook zeer tevreden over. Opmerkingen: De enige aanmerking die ik heb is dat ik graag 4g zou willen hebben.
gijs de raaff |   24 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hollandsnieuwe is echt een hele handige provider, je kan namelijk niet over je abbonnement heen dat is natuurlijk echt een heel groot voordeel zodat je niet nog extra moet betalen. voor de rest is Hollandsnieuwe een goede provider, ze vragen niet te veel,bijna overal bereik en een goede klantenservice!!! m.v.g. gijs de raaff
Eline de Koning |   21 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Toen ik overstapte van Hi naar Hollandsnieuwe, had ik eigenlijk niet zulke hoge verwachtingen. Toen ik eenmaal een probleem ondervond met mijn abonnement, belde ik op. Mijn complimenten: zo netjes ben ik door een provider nog nooit behandeld aan de telefoon. Alles werd netjes genoteerd en al de volgende dag had ik een mail in mijn mailbox waar alles werd behandeld. De app van Hollandsnieuwe en ook de internetpagina is goed aangegeven. Daarnaast kan ik zien op twitter dat ze elke tweet beantwoorden, het maakt niet uit hoe vaak de vraag al is gesteld. Een puntje wel: af en toe word niet de juiste webpagina getweet waardoor je gewoon op de hoofdpagina uitkomt.
Jeremy |   12 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Toen ik als eerst van Hollands Nieuwe hoorde, moest ik direct denken aan haring en had ik geen idee dat ze aan simonly deals deden. Toch ben ik nu al een jaar klant bij ze en erg tevreden. De prijs-kwaliteit is top. Betaal maar 12 piek per maand en krijg daarvoor veel belminuten en snel internet (500 MB). Ik was ook SUPER blij dat de simkaart direct in mijn iPhone paste. Bij hi moest ik een week wachten... Bereik is verder goed en klantenservice is OK. Af ten toe even wachten tot je geholpen wordt, maar ja. Waar heb je dat niet?? Ga zo door Holland Nieuwe
philip |   27 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
heel erg tevreden over hollandse nieuwe.Nog nooit problemen met het netwerk gehad. En dit voor een erg lage prijs.
Josje |   25 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Abonnement bij HN afgesloten met Samsung Galaxy S3. Goedkoopste van dat moment. Tot dusver erg tevreden, maar dan eigenlijk alleen nog maar op school en thuis gebruikt. Ik weet niet hoe het zit als je naar 't buitenland gaat, maar dat zien we dan wel weer. Prima prijs voor goed bereik iig.
Danielle Nesvadba |   10 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vindt dat hollandsnieuwe slecht te bereiken is en ik heb al zoveel problemen gehad met het veranderen van abonnement. Betaal nu voor 2 nr en heb er maar 1 in gebruik. Heb al veel brief en mail contact gehad en er gebeurd niks. Zeer slecht. Ga ook niet langer door met hollandsnieuwe als mijn abonnement afloopt. Erg jammer.
Henk van de Brug |   23 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb een heel goedkoop abonnement waarbij je een bepaald bedrag betaalt en dan heb je zowel internet, sms als beltegoed. Het maakt niet uit waar je het abonnementsgeld aan besteedt. Dat is het fijne hiervan. Sommige mensen bellen vaker, andere mensen sturen meer sms'jes en andere mensen zitten weer vaker op internet. Je mag dus zelf bepalen waar je je geld aan besteedt in de bundel. Het bereik is perfect. Heel af en toe is er wel eens een storing, maar dat is zo verholpen. Maar dat geldt bij de meeste providers toch wel. En nog een positief punt is dat als je bijvoorbeeld nog tegoed overhebt gedurende de maand dan mag je dat meenemen naar de volgende maand en zelfs de 2 maanden daarna nog (want het beltegoed is 3 maanden houdbaar). Waar ik ook goed over te spreken ben is dat je niet voor extra kosten komt te staan, want je kunt niet boven je bundel uitkomen zonder dat je het weet. Je ontvangt dan eerst netjes een bericht van HollandsNieuwe. Dus dit is zeker ook een aanrader voor de jeugd. Kortom ik ben zeer tevreden en zal zeker gebruik blijven maken hiervan.
Leonie Degeling |   20 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hollands nieuwe is in mijn ogen 1 van de voordeligste aanbieders. Mijn vragen werden steeds binnen 48 uur beantwoord en toen mijn mobieltje stuk ging, werd ik keurig teruggebeld en er werd uitgebreid gekeken naar een oplossing. Er is een speciale app te downloaden, waar je precies kunt zien, hoeveel beltegoed en mb's je nog hebt. Mocht mijn beltegoed op zijn, dan kan ik niet meer bellen, maar wel heel snel opwaarderen via de site of de app. Ideaal dus! Ik heb altijd bereik en ben dus dik tevreden!
Nico |   7 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik wil gewoon af en toe kunnen bellen en hoef daarbij geen internet poespas op me mobiele telefoon, dan ben je met Hollandsenieuwe aan het juiste adres. Ik heb een contract van 9 euro de maand (tenminste dat dacht ik) daarvoor kan ik aardig wat bellen en af een toe een sms berichtje sturen naar mijn dochter. Het bereik is niet altijd optimaal, daar moeten ze bij de meeste providers echt wat aan doen.. Ik woon dan toevallig wel dicht aan de Duitse grens, maar dat is geen reden om daar minder zendmasten te plaatsen. Na even gebeld te hebben met mijn provider heb ik voor een kleine vergoeding een signaalplus apparaatje gekregen, met me dochter geïnstalleerd en lijkt goed te helpen. Kortom ik ben tevreden met Hollandse nieuwe en blij met de eenvoudigheid ervan.
Arjan |   6 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het bereik is niet altijd goed. En soms doet het internet het niet. Maar over het algemeen vind ik het geen slechte provider.
J. Moonen |   29 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben 100% tevreden over hollandsnieuwe. Dekking, snelheid en kwaliteit van het netwerk. Ik zal hieronder uitleggen waarom. Ik geef de hoogste scores, hoewel ik bijvoorbeeld geen ervaring heb met de helpdesk van hn, simpelweg omdat voor mij alles op de website te vinden was. Ik lees bijvoorbeeld ergens dat internet instellen moeilijk is. Ja, dat gaat niet automatisch, maar op de website staat een duidelijk stappenplan en is het zo gepiept. Voordat ik overstapte heb ik even gegoogled en kwam ik al snel uit bij hn. Waarom? Prijs én kwaliteit. Heb gekozen voor sim-only 575 met 500 MB voor 1 jaar. Kosten 15 euro per maand. Bij de concurrentie ben je tot wel 2X zo duur uit! En buiten de bundel bellen kost ook maar 3,5 cent per minuut. Samsung s4 los gekocht, omdat dat altijd voordeliger is dan op afbetaling. Bij de laatste test van de consumentenbond kwam hn ook nog eens als een van de beste naar voren! Ik was in het begin wel wat huiverig vanwege de lage prijs en heb daarom eerst maar een jaar genomen, maar dat wordt zeker verlengd. Alles ging perfect: bestellen via de website, volgende dag simkaart in huis, werkte meteen. Account aangemaakt, duidelijke informatie over je abonnement, verbruik, facturen enz. En zoals ik al eerder zei is het netwerk prima qua dekking, snelheid en kwaliteit. Heb hiervoor oa KPN, T-mobile en Vodafone gehad en hn is minstens zo goed. Ondertussen zijn we met het hele gezin bij Hollands nieuwe en ik vind het wel fijn dat ik de bundel van mijn kinderen kan aanpassen in controleren. Ook bij ons is er bijna geen bereik als mijn rolluiken dicht zijn, maar dat is bij elke provider zo, dus maak ik me daar niet zo druk om. Ik ben zeer tevreden over mijn abonnement en zal klant blijven bij hn !! Gesprekskosten kloppen steeds. Dus……. alle negatieve ervaringen ten spijt ik heb altijd bereik, ik beveel HN aan. Hollansnieuwe is met een woord “TOPPIE”
Ruben |   29 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind HollandsNieuwe een erg goede provider omdat er bijna overal in het land een 3G verbinding is met goed bereik. Op sommige plaatsen is er geen bereik wat er storend kan zijn. De prijs-kwaliteit is erg goed want voor een paar euro heb je al een abonnement. Ook als je meer belminuten sms of mb wilt is de prijs nogsteeds erg goed in balans. De klantenservice is naar mijn mening goed. Als je ze belt zoeken ze effectief naar een oplossing en hebben ze er ook vaak een. Een kritiekpuntje is de App. Die heeft een layout van de jaren 90. Verder is dit een perfecte provider. Ga zo door HollandsNieuwe!
Pim Nelissen |   9 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hollandsnieuwe is simpelweg de beste telecomprovider van nederland. Er is altijd en overal bereik, de klantenservice is geweldig en ik heb veel mb´s en minuten voor weinig geld. een eche aanrader, die hollandsnieuwe.
Dylan verfuurt |   29 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hollandsnieuw is opzich een goede provider. Maar ze hebben traag 3G, soms word ik zo boos van de tragen verbinding dat ik het liefst mijn oude galaxy beam uit het raam wil gooien. Over de klantenservice ben ik meer te spreken, je word goed geholpen en problemen lossen ze zo snel mogelijk voor je op. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Ik krijg wel waar ik voor betaal alleen niet genoeg ik heb al vaker geprobeerd mijn abonnement aan te Passen maar dat kon niet tot mijn contract was afgelopen. Holland nieuwe is een aanrader voor ouderen. Maar een dikken afrader voor voor mensen onder de 60.
Emma Bosman |   25 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs: De prijzen zijn echt prima te betalen, zelfs voor zo'n arme scholier als ik ;). Bereik: Ik heb bijna altijd problemen met mijn internet, ik moet bijna elke dag mijn mobiel twee keer opnieuw opstarten voordat mijn internet het doet als ik geen wi-fi heb. Daarna doet het internet het wel altijd goed, dus misschien ligt dit aan mijn mobiel. Klantenservice: De klantenservice is goed, maar het is wel allemaal via internet, dus er is geen winkel zoals bij telfort of vodafone. Als er problemen zijn met mijn mobiel, vind ik het vaak wel handig om even langs de winkel te gaan om te vragen wat er aan de hand is, zodat de medewerkers er zelf over kunnen oordelen. Dit is wel fijner dan een mailtje sturen, vind ik persoonlijk. Opmerkingen: Ik vind het vervelend dat er geen app is om te kijken hoeveel belminuten en MB je nog hebt, zoals bij Hi. Dat is wel zo handig in dit mobiele tijdperk.
emiel |   12 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
hollandse bnieuwe is wel een beetje duur maar het is de moeite waard me bereik is heel goed
Helma |   19 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben heel blij met Hollandsnieuwe! Ik heb er een sim only abbo met 275 belminuten/smsjes/MB. En het is gewoon makkelijk dat alles met die ene bundel kan. Je hoeft dan geen extra bundel te hebben voor MB's wat je toch al gauw 10 euro per maand extra gaat kosten. Ik heb ook nog nooit wat bij hoeven betalen want 275 is voor mij voldoende. Ze hebben ook nog een appje waarin je kan zien hoeveel je verbruikt hebt, erg handig. En niet te vergeten: Het beltegoed is 3 maanden geldig. Dat is bij de meeste providers ook al niet het geval. Nu zou het natuurlijk ZOOOOOO fijn zijn als ik mijn simmetje ook nog in een samsung s5 kon steken. Wat een gave mobiel is dat.
Sandra |   14 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik probeer al 2 weken een vraag voor te leggen, ik kan mijn laatste rekening nl. niet openen, waarschijnlijk is het bestand beschadigd, voorgaande rekeningen was geen enkel probleem. Nu al 2x een contactformulier ingevuld maar geen reactie. Bij het zoeken op internet naar het telefoonnummer van Hollands nieuwe kom ik verschillende nummers tegen allemaal geprobeerd maar allemaal geblokkeerd. Wat is nu het nummer om jullie te bereiken?
naima |   9 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al bijna 2 jaar een contract lopen bij hollandsnieuwe Ik ben tot de dag van vandaag nog steeds erg tevreden! Als ik een vraag heb aan de klantenservice word ik altijd goed en netjes geholpen Ik vind het ook super fijn dat ik niet over mijn belminuten heen kan, dat geeft me toch wel een gerust gevoel zo kan ik nog veeel meer dingen opnoemen. Alles bij elkaar is dan ook een reden om mijn abbo te verlengen.
Pim Nelissen |   9 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Moet er trouwens bij zeggen dat ze altijd leuke aanbiedingen hebben. Ik heb momenteel een TelfortNL abonnement, maar ik wil zo snel mogelijk weer overstappen naar hollandsnieuwe hoor, blijft toch de beste.
Ruud de Koning |   25 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds het begin van hollandsnieuwe ben ik klant bij hun. Over alles behalve de service ben ik tevreden. ze zijn lastig te bereiken maar het bereik en vooral de prijs is goed.
Sara |   23 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Beter dan verwacht. Nadat vele aangaven dat de service en het bereik slecht zouden zijn toch vanwege de prijs koppig deze keuze gemaakt. Uiteindelijk goed bevallen. Zodra je bundel bijna op is krijg je netjes een smsje. Erg tevreden!
Diana Wolff |   9 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
In het kort vind ik HN goed en goedkoop. Op dit moment geen slechte ervaringen gehad. Aanvraag en levering verliep soepel. Heb een abonnement bij deze provider en als ik iets niet weet kan ik het allemaal terug vinden op de site. Als het niet staat op de site, bel ik en word ik vriendelijk en goed geholpen.
J.Moonen |   29 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben 100% tevreden over hollandsnieuwe. Dekking, snelheid en kwaliteit van het netwerk. Ik zal hieronder uitleggen waarom. Ik geef de hoogste scores, hoewel ik bijvoorbeeld geen ervaring heb met de helpdesk van hn, simpelweg omdat voor mij alles op de website te vinden was. Ik lees bijvoorbeeld ergens dat internet instellen moeilijk is. Ja, dat gaat niet automatisch, maar op de website staat een duidelijk stappenplan en is het zo gepiept. Voordat ik overstapte heb ik even gegoogled en kwam ik al snel uit bij hn. Waarom? Prijs én kwaliteit. Heb gekozen voor sim-only 575 met 500 MB voor 1 jaar. Kosten 15 euro per maand. Bij de concurrentie ben je tot wel 2X zo duur uit! En buiten de bundel bellen kost ook maar 3,5 cent per minuut. Samsung s4 los gekocht, omdat dat altijd voordeliger is dan op afbetaling. Bij de laatste test van de consumentenbond kwam hn ook nog eens als een van de beste naar voren! Ik was in het begin wel wat huiverig vanwege de lage prijs en heb daarom eerst maar een jaar genomen, maar dat wordt zeker verlengd. Alles ging perfect: bestellen via de website, volgende dag simkaart in huis, werkte meteen. Account aangemaakt, duidelijke informatie over je abonnement, verbruik, facturen enz. En zoals ik al eerder zei is het netwerk prima qua dekking, snelheid en kwaliteit. Heb hiervoor oa KPN, T-mobile en Vodafone gehad en hn is minstens zo goed. Ondertussen zijn we met het hele gezin bij Hollands nieuwe en ik vind het wel fijn dat ik de bundel van mijn kinderen kan aanpassen in controleren. Ook bij ons is er bijna geen bereik als mijn rolluiken dicht zijn, maar dat is bij elke provider zo, dus maak ik me daar niet zo druk om. Ik ben zeer tevreden over mijn abonnement en zal klant blijven bij hn !! Gesprekskosten kloppen steeds. Dus....... alle negatieve ervaringen ten spijt ik heb altijd bereik, ik beveel HN aan. Hollansnieuwe is met een woord "TOPPIE"
Ruud |   18 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Misschien niet de meest gepast naam voor een provider maar goed de naam is niet het meest belangrijk. Dat is de kwaliteit, de kwaliteit bij hollandsnieuwe is zeer goed te noemen voor een prikkie kun je bellen met het netwerk van Vodafone maar voor een schrijntje van de prijs. Ik heb een keer een probleem gehad met de factuur maar dat heeft de klantenservice netjes opgelost!
Yke |   15 januari 2016
Vandaag Hollandse Nieuwe geprobeerd na drie kwartier bellen niemand aan de telefoon gehad. Heel frustrerend en steeds moeten luisteren naar zenuwen muziek. Per mail geprobeerd ze te bereiken, ook dat is niet gelukt. Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit. Maar ze gaan wel 1 euro meer afschrijven van mijn abonnements kosten. Terwijl dat niet afgesproken was per contract. Heel gemeen om zo met je klanten om te gaan. Heeft iemand een email adres van Hollandse Nieuwe dat zou wel heel fijn zijn. Want je vragen via die Anouk te doen lukt al helemaal niet. Wordt niet begrepen. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf gezien. Hoop dat Radar hier iets aan kan doen.