6,9

35 reviews

van klanten

Tele2 sim only

Tele2 is een bekende aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. Tele 2 heeft diverse soorten sim only abonnementen en sim only prepaid kaarten. Bij Tele2 kun je al een sim only abonnement afsluiten voor een bedrag van 3 euro per maand. Dit is zeer voordelig aangezien je er veel voor terug krijgt. Zo kun je met dit goedkope sim only abonnement van Tele2 100 minuten per maand bellen en sms’en. Dit abonnement is wel zonder internet, maar dat is aangezien de goedkope prijs ook wel logisch.

Wil jij wel gebruik maken van mobiel internet? Dan kun je hedendaags een abonnement afsluiten met 3G maar ook het snellere 4G netwerk.

Beoordeel Tele2

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Clint Rietjens |   10 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goedkope provider, bereik is redelijk, had alleen verwacht dat 4g er ondertussen toch wel zou zijn...aangezien dat al een hele tijd is aangekondigd. Ook internetten in het buitenland is nog erg prijzig...nog geen interessant e bundels voor in het buitenland.
Okan Akinci |   30 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Na afloopjaar van mijn 2 jarige sim only abonnement bij KPN, was ik opzoek naar een abonnement met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Na een tijdje op vergelijkingssites rondgekeken te hebben, heb ik uiteindelijk voor het abonnement 100 min/ sms en 500MB van Tele2 gekozen. Tot op heden ben ik zeer tevreden over de prijs/ kwaliteit van dit abonnement. Bovendien heb ik op enkele uitzonderingen na altijd bereik. Het enige wat ik jammer vind is dat Tele2 nog geen 4G internet aanbied, terwijl hun 4G netwerk al wel klaar is. Mochten ze dit in de toekomst wel gaan aanbieden, dan zal ik hier zeker gebruik van gaan maken. Al met al ben ik erg tevreden met Tele2 en raad ik deze provider dus ook aan iedereen aan.
Thomas |   26 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben ovet het algemeen erg tevreden over deze provider, alleen had ik wat problemen in het buitenland met deze provider. Zo kon ik Duitsland, Luxemburg, Oosterijk en Slovenië niet gebruik maken van de provider. Over de klantenservice ben ik tevens wel tevreden, de laatste keer werd ik meteen geholpen en was mijn probleem zo opgelost. De prijs-kwaliteit zit gewoon op gemiddelde koers en ik ben daar ook niet ontevreden over.
Martin Baars |   20 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Over de prijs ben ik zeer tevreden. Ik betaal niet al te veel voor een abonnement dat precies bij mij past. Ik krijg dan 1500 MB data en 100 belminuten/SMS'jes. In de grote steden heb ik overal bereik. Echter zijn er bepaalde dorpen of plekken op de snelweg waar ik geen bereik heb en dit is wel vervelend. Over de service kan ik niet veel zeggen want tot nu toe is er nog niks mis met mijn abonnement. De app van tele2 vind ik (helaas) wel erg slecht want die bijna nooit. Martin
Yvo |   24 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ruim een jaar geleden een abonnement afgesloten bij deze provider i.v.m. een spetterende actie; een iPhone 5, incl. 1500 MB en 300 SMS/MIN voor slechts 38,- euro in de maand. Ontzettend veel voor je geld in tegenstelling tot veel andere providers. Het bereik is bijna altijd prima. Omdat ik veel met de trein reis, heb ik echter op veel trajecten een minder goed ontvangst. Wellicht, omdat de dekking, dichtbij het spoor minder goed is dan in de buurt van de grote steden. De klantenservice is erg vriendelijk. Binnen enkele minuten ben ik al enkele keren geholpen. Na het overlijden van mijn sim-kaart, hebben ze kosteloos een vervangende sim-kaart aangeboden. Ben erg tevreden over deze provider!
Martijn Wester |   24 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds December 2013 ben ik abonnee bij Tele2. Zij konden als enige snel en goedkoop de LG Nexus 5 leveren tegen een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Waar andere providers meer dan 35 euro vroegen voor hetzelfde abonnement, kon Tele2 het leveren voor 26 euro per maan. Daarnaast waren zij de enige die 1500mb konden leveren aangezien ik vaak net niet met 1000mb uitkom. Het enige nadeel is dat het netwerk heel vaak uitvalt en dat het lang duurt om weer internet terug op mijn telefoon te hebben. Dit is deels te maken door de software in Android omdat ze zelf geen fysiek netwerk hebben, aan de andere kant, mijn vorige abonnement bij Vodafone had hier geen last van. Doordat er steeds meer openbare wifi spots zijn heb ik er gelukkig nu minder last van, maar blijft soms irritant wanneer het internet noodzakelijk is.
Geert |   12 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goed bereik, een zeer lage prijs voor de bundel die ik bij het simonly abonnement krijg en de afhandeling verliep ook soepel. Alleen nu nog wachten totdat Tele 2 ook 4G gaat aanbieden. Iemand die weet wanneer zij dit gaan uitrollen?
Quinty Gerits |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Een van de goedkoopste providers. Werkt op T-mobile netwerk, af en toe valt het bereik weg, maar verder heel tevreden, blijf ook zeker bij Tele 2. De app deed het een tijdje slecht, maar na een update werkt hij bij mij nu uitstekend. Heb de klantenservice een enkele keer gecontacteerd en is ook altijd netjes afgehandeld. Kortom, heel tevreden, ik raad Tele 2 ook vaak aan aan kennissen.
mai |   8 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik word door tele 2 altijd erg goed gehopen. De service is erg goed. Ze hebben lage prijzen en als er wat is word ik altijd goed gehopen! ik mag erg blij zijn bij deze toffe provider!!
Ilse Breuer |   4 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heel slecht internetbereik en ik moet geregeld de telefoonhardware resetten om te proberen weer internet op mijn telefoon te krijgen.
M. Deekman |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 is een goede provider, wordt altijd goed geholpen telefonisch of als ik een bericht achterlaat bellen ze terug. Ik zit al jaren bij Tele2, in de tijd dat ze zonnet heette. ik heb alles bij tele2 en krijg ook aantal kortingen op mijn producten, ben zeer tevreden met Tele2.
Rogier |   28 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Ik gebruik mijn abonnement vooral in het oosten van het land. GSM dekking is prima te noemen, 3g dekking in de steden of grotere kernen ook wel, maar in het buitengebied en veel kleine kernen valt dit helaas erg tegen. Tele2 heeft geruime tijd gunstige aanbiedingen gehad (en waarschijnlijk nog), waardoor de prijs goed te noemen is. Mijn inziens lever je hierdoor wel wat kwaliteit in. Tele2 heeft 4g frequenties gekocht, helaas verneem ik niets over de ontwikkelingen hiervan. Dit terwijl KPN en Vodafone erg goed op weg zijn. Klantenservice is ok, ze hebben hulpmiddelen zodat je je vraag kwijt kunt, na doorvragen kom je ook wel bij het juiste antwoord terecht.
Postie |   27 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heb al een tijdje me internet lopen via Tele2 en kreeg zodoende een aanbieding van ze voor een mobiel abonnement. Prijs was competitief en moet zeggen dat het tot dusver goed bevalt. Bereik is in buitenwijken niet altijd even goed, maar dat was ook niet met tmobile.
Miche |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Via de site van Tele2 mijn SIM-only besteld. Snelle levering. Werkte direct. Mijn keuze viel op Tele2 vanwege de prijs. Ik ben tevreden over het bereik (heb daarover niets te klagen in tegenstelling tot de SIM die ik hiervoor van T-Mobile had). Klantenservice heb ik nog niet gebeld (wel 1x gemaild en die vraag werd netjes afgehandeld) dus die zet ik dan maar op 3 sterren.
veronique vrijburg |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
mijn man en mijn oudste dochter en ik zelf hebben allemall een abonnement bij tele 2 al meerder jaren, het bevalt onbs meer dan prima. het bereik is altijd goed en de kosten zijn laag we hebben ook geen intentie om naar een provider te gaan
Laurence |   20 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele 2 is een goedkope provider. De klantenservice is goed, als je belt krijg je vaak meteen iemand aan de lijn die je ook meteen kan helpen met je probleem. In het begin deed mijn internet gedeelte van mijn abonnement het niet meer, ik belde en dat werd meteen verholpen. Ik heb wel vaak dat mijn internet het niet goed doet op verschillende plaatsen. Bellen gaat wel altijd goed. Ik heb een paar keer gehad dat de veebinding het niet geweldig deed, maar je kon elkaar wel verstaan. Wifi verbinding lukt ook altijd. Verder heeft tele2 een app waar je je gegevensverbruik kan zien en je factuur. Ook staat er wat handige informatie op deze app. De app is heel overzichtelijk.
Albert van Rooijen |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Waar ik voorheen geen problemen ondervond bij T-Mobile, ervaar ik nu wel eens problemen als geen bereik, of een dienst die tijdelijk niet beschikbaar is. Niet wereldschokkend, maar soms wel vervelend. De laatste tijd komt dat minder voor. Verder is het een vrij goedkope aanbieder, met een redelijk tot goede kantenservice, waar ik gelukkig niet vaak gebruik van heb hoeven maken. Ik zou, mits ze weer een goede (voordelige dus) aanbieding hebben, weer voor Tele2 kiezen.
Thijs Veldhuizen |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Pas na een jaar heb ik voor het eerst iets van Tele2 gehoord, en dat was toen ze mij contacteerden voor een handmatige contractverlenging. Lijkt me voor zich spreken dat een telecomprovider oerdegelijk is, immers bij gebrek aan problemen hoef je ze niet te contacteren. Ideaal!
Tom Vonk. |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Na een tiental jaren bij een grote provider te hebben gezeten ben ik overgestapt naar tele 2. Via internet kwam ik bij deze provider terecht waar ik scherpe aanbiedingen tegen kwam. Ik heb met een medewerker van tele2 gebeld om eens te vragen wat er voor mijn verbruik en wensen mogelijk was. De vvriendelijke dame die ik heb gesproken hielp mij erg vlot en vriendelijk! Na nog wat vergelijkwerk heb ik besloten op het aanbod in te gaan! Erg blij! Bedankt Tele2!
ferry wijsman |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 lijkt een beginner op de markt van de mobile providers. Maar ik word al een jaar goed geholpen. Ze maken gebruik van het tele2 netwerk wat na mijn mening niet heel stabiel is. En toch met regelmaat een zwakke verbinding heeft en geen stabile internet snelheid. Maar ondanks deze punten van kritiek helpt tele2 mij altijd keurig, de klanten service belt mij dan terug zodat ik niet uren aan de lijn hang. Ook met nieuwe abonnementen acties en voorwaarde zijn ze flexibel en bereid mijn abonnement tussentijds aan te passen. Tot nu toe een hele tevreden klant. Mvg
Ivar |   7 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Overgestapt van Hi naar Tele2 Sim-Only omdat het de voordeligste optie was. Ik merk dat ik soms minder bereik heb, of even vliegtuigmodus moet in- en uitschakelen zodat het 3G-signaal weer gevonden wordt. Verder niets dan lof over Tele2; keurige app waarmee goed inzichtelijk wordt gemaakt hoe mijn verbruik is. Wordt dagelijks geüpdatet: dat zie je ook maar zelden. Verder is het bereik goed genoeg om onderweg nuttig bezig te kunnen zijn en tegelijk Spotify te luisteren. Ook de buitenlandtarieven voor data vallen nog wel mee met een bundel van een aantal MB's. Dat zou nog wel wat goedkoper mogen. Maar al met al erg tevreden met mijn overstap naar Tele2. Daar moet ik eerlijk bij zeggen dat ik nog weinig met de klantenservice in contact ben getreden, maar dat zegt op zich natuurlijk ook al een boel!
Patrick numans |   31 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over tele2 ik heb overal een goed bereik en ze hebben mooie deals met de laatste toestellen, ik heb onlangs verlengd met 2 jaar en als de service hetzelfde blijft of beter dan verleng ik wederom. Heb eigenlijk geen negatieve ervaring met tele2 voor mij is dit de ideale provider
T.Frohn |   19 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het sterke aan tele2 is dat ze echt proberen zichzelf te verbeteren in product en dienstverlening.
Jeroen |   18 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 via het Tmobile netwerk is ok maar als je aan de grens woont is het een drama soms. Eenmaal in Duitsland moet je een 0 voor je pincode doen als de telefoon een restart heeft gehad. Eenmaal terug in Nederland duurt het een paar uur voordat de mobiele verbinding weer terug is. De klantenservice is wel erg vriendelijk en snel te bereiken. Verdere informatie laat te wensen over van Tele2. In het centrum van Enschede is het bereik belabberd wat niet te verwachten is.
Jenny |   24 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit alweer een behoorlijke tijd bij Tele 2 prepaid, maar het is me altijd vrij goed bevallen. De prijs kwaliteit is prima, want het tarief is vrij acceptabel en je belt/sms't met een erg betrouwbaar netwerk. Ook het bereik is goed. Op bijna elke plaats heb ik een prima bereik. De klantenservice helpt je goed. Ik heb het een aantal keer gehad dat ik hun hulp nodig had. Je wordt geholpen door vakkundige mensen die weten waar ze over praten en ze zijn ook erg vriendelijk. Dat is erg fijn. Ik vind tele 2 dus een prima provider die een goed tarief bied in verhouding met de diensten die je ervoor terug krijgt
Tele2 bevalt mij uitstekend. |   15 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 kan ik aan iedereen aanraden,vooral i.s.m.Samsung S4. een uitstekend beeld en geluid.
Mos |   5 april 2016
geen klacht nu bijna twee jaren en tevreden...
Nathan Beekman |   1 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
INLEIDING: Ik heb een abonnement van Tele2 en ik ben er erg blij mee, want het ging mij eerlijk gezegd dat ik een S3 kreeg. Die heb ik genomen met een Abonnement van Tele2. En ik heb er geen spijt van. Levering: Ik had mijn mobiel met Abonnement bij Coolblue besteld, deze kwam snel binnen. Ik werd die dag, dat ik mijn mobiel bestelde gebeld. Ik kreeg alle info te horen die nodig was. Dat was erg fijn. Ik kreeg mijn S3 goed verpakt met de Simkaart erbij. Het aanmelden ging Hartstikke makkelijk. ik kon er de eerste dag al goed mee opschieten en had al een paar keer gebeld:-). App De app, waarop je kan aflezen hoeveel je belminuten nog hebt, is erg fijn. Maar ik had er soms wel problemen mee. Want als de maand voorbij was, moest ik weer opnieuw inloggen en dat was soms best wel irritant. Ook kon je meteen reageren op een forum van Tele2, dat heb ik niet gedaan. Abonnement Ik heb best wel een klein abonnement, want het ging mij om de mobiel(samsung galaxy s3). Ik was het goedkoopste uit bij Tele2, dus meteen besteld. Ik heb 100 belminuten en Ik heb er elke maand meer dan genoeg aan. Ik ben zeer tevreden. Samsung Galaxy S3 Bij mijn abonnement kreeg ik een Samsung Galaxy S3, ik ben daar erg blij mee. Maar ik heb hem al 2 keer moeten laten repareren en dat wordt me toch een beetje te duur. Ik werd het eigenlijk een beetje zat dat hij steeds kapot ging. En daarom ben ik op zoek naar een andere mobiel, toen ik een beetje aan het googelen was, las ik dit en ik dacht: dit is een mooie kans. *momenteel is mijn mobiel op weg naar Samsung om te kijken wat er mis is* Algemeen Ik ben erg blij dat ik dit abonnement en de Mobiel, waarschijnlijk zou ik zo weer een abonnement bij Tele2 nemen, want ik vind de app erg fijn en dat vind ik toch wel een erg groot voordeel. Ik heb nooit problemen gehad, en ik denk dat, dat ook niet gebeuren zal. ***************************************************************** Ik heb een typefout in het e-mailadres gemaakt.
Jaap-jan |   25 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hun bereik is heel vaag. ik kan ergens heel goed bereik hebben maar 10 meter verderop is het bereik weer slecht. klantenservice is goed. alleen de wachtrij is heel lang. Prijs is ook niet altijd duur. het licht er aan wat je van hun hebt.
Jan Bakker |   24 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Beste mensen Net had ik een review over t-mobile nu gaat het over tele2. Tele2 is zeker niet de beste provider, Maar wel een van de goedkoopste. Daardoor sloot ik een abonnement af bij tele2. Ik heb in een jaar aardig wat keren gehad dat de 3g verbinding weg viel en gewoon soms een hele dag weg bleef. Hier was ik niet heel tevreden over. Bellen en SMS had ik nooit last van. Daar had ik minder last van. De verbinding is wel slechter ten opzichte van mijn huidige t-mobile abonnement. Er waren soms gewoon plekken waar ik geen verbinding had. Als ik tele2 een cijfer zou geven op schaal van 1 tot 10 zou ik op een 7+ uitkomen. De klantvriendelijkheid is zeer goed maar daar heb ik niet heel veel ervaring mee gehad. Met vriendelijke groeten, Jan Bakker
Jorne Naber |   23 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele2 is een provider waar ik geen problemen mee heb, heeft veel aanbiedingen waar je van op de hoogte wordt gebracht, bijvoorbeeld 50% extra beltegoed bij bepaalde winkels of op bepaalde data en de prijs-kwaliteit in verhouding met bereik is prima. Daarom vind ik dat Tele2 een goede optie is als je een provider zoekt.
Siem |   22 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zeer goede prijs-kwaliteit. Voor dure telefoons zeker de best als je een abbo wilt. Helaas nog geen 4G bereik en ze laten hier ook nog weinig informatie op los. Daarom voor bereik en klantenservice geen 5 sterren
Daryl |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tele 2 is kwalitatief goed, is betaalbaar en heb overal bereik. Ik heb op dit moment een sim only abonnement en ben super blij!
Anton |   18 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede prijs kwaliteit verhouding bij Tele 2. Heb een simonly met alleen belminuten en daarbij kwamen zij als goedkoopste uit de bus. Bereik voor bellen is prima (met internet kan ik dus niet zeggen). Zit er nog een half jaar aan vast, maar blijf mogelijk langer bij Tele 2.
Etiënne Yee Kit |   8 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb een 2 jarig-abonnement bij Tele2 met 200 minuten/sms en 500 MB databundel. Hiervoor betaal ik 12 euro per maand en is volgens mij de goedkoopste. Ik ben heel erg tevreden omdat deze bundel heel goed past bij mijn bel- en surfgedrag. Ik bel heel weinig en voor mobiel data doe ik alleen Whatsapp, Facebook, lees nieuws en check me mail. Als ik thuis ben dan maak ik gebruik van me wifi. Voor wat betreft het bereik van Tele2 heb ik nog geen problemen ondervonden, ik verblijf en verplaats me voornamelijk in de 4 grote steden. Tele2 heeft bovendien een app waarin je het verbruik in de de gaten kan houden. Bovendien krijg je via sms een waarschuwing indien je dreigt over je bundel heen te gaan. Dat is een goede service van Tele2. Ik ben heel tevree...ik zeg doen !!! TELE2 !!