7,1

108 reviews

van klanten

Vodafone sim only

Vodafone is een internationale aanbieder van mobiele telefonie en in Nederland één van de bekendste providers. Vodafone heeft naast het aanbod aan reguliere abonnementen met telefoons ook geselecteerde en voordelige sim only abonnementen. Als jij een sim only abonnement afsluit bij Vodafone krijg je de eerste 6 maanden ruim 50 % korting op je maandelijkse abonnementskosten. Er zijn 3 typen sim only abonnementen. Dit zijn de RED essential, Red en de RED super.

Bij de provider is het ook mogelijk om een 4G sim only af te sluiten.

Beoordeel Vodafone

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

A J Plooij |   22 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijskwaliteit verhouding vind ik oké. Je hebt behoorlijk wat keuze in soort en prijs van abonnement. Ook in het soort toestel heb je behoorlijk wat keuze. Als je een wat lager budget heb is er toch wat te vinden. Bereik is ook oké. Ben veel onderweg en nooit problemen mee. Klantenservice is super. De winkel zit bij mij op de hoek en je wordt altijd prima geholpen mocht er onverhoopt toch wat zijn.
leon remmen |   20 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
1 keer heeft Vodafone mij geholpen door mijn sim only om te zetten naar een abonnement met een nieuw toestel (s3), omdat mijn vorige mobiel in het toilet gevallen was! Daar tegenover staan meerdere ' blunders': mij vertellen, dat de eerste minuut ook per seconde afgerekent werd, maar dus niet waar is. Daarnaast zou ik volgens de fair use policy 2,5 gb dataverkeer per maand hebben, maar bleek dit slechts 1 gb te zijn. En tenslotte krijg ik een persoonlijke aanbieding bij het verlengen van mijn abonnement in juni: niet dus, gewoon hetzelfde als nieuwe klanten. Het bereik is op de meest onverwachte plekken in de randstad belabberd, terwijl de s3 van Samsung toch goed is. Omdat ik veel km's maak, kom ik leuke situaties tegen, waarvan ik graag een goede foto maak. De s5 heeft een nog betere camera dan de s3. Daarnaast is het scherm full hd i.p.v. hd ready wat in mijn geval belangrijk is, omdat ik een erg scherp zicht heb ( 150%). Deze website kende ik nog niet, maar is toch handig om deze website voortaan te raadplegen, om goedkoper uit te zijn.
Wil Siroen |   20 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heb nog nooit problemen gehad met Vodafoon altijd goed bereik en goede service klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Vodafoon
Tim Kruijer |   18 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben over het algemeen tevreden. Wel een paar verbeterpunten: 1. Snellere uitrol van 4g.(KPN loopt nog te ver voor!) 2. Meer bereik in Tuitjenhorn. Ik heb vaak maar g of 3g internet. 3. Klantenservice via telefoon hoort niks te kosten. Een navraag over mijn oordopjes koste me al meer dan de reparatie ervan! Hoop dat jullie hier iets mee kunnen :)
Peer |   18 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben overgestapt van T-M. Omdat wij in een dorp wonen was dit voor ons geen succes. Binnens huis geen bereik en nog niet praten over 3G. Daarom overgegaan in VF. Wat een verademing. Overal bereik overal 3G, heerlijk. Goede provider en ik zou daar zeker blijven!
Bart |   17 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone dekking met 4G is zeer goed. Aan de grens bij Duitsland heb ik ook nog altijd 4G,
annemiek Stobbelaar |   3 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone bevalt mij goed als provider geen klachten . Goede service en erg klantvriendelijk goede bereikbaarheid met bellen goed abonoment af en toe wel eens een kleine storing maar daar heeft iedere provider wel een last van toch ? Goede verbinding met het internet ! Ook goede verbinding in het buitenland met Bellen Echt waar voor je geld ! Niet al te dure provider VODAFONE bied heel veel mogelijk heden voor iedereen wat wils , Groeten Annemiek Stobbelaar
Marcello de J. |   31 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben al ruim 6 jaar trouwe vodafone klant omdat de prijs van mijn abb in vergelijking met wat ik ervoor terug krijg isheel schappelijk daarnaast is het bereik van zowel het bellen als internet uitstekend Bij de klantenservice kan ik met al mijn vragen terecht en krijg ook altijd naar de vredenheid antwoord. als laatste krijg ik als vaste klant veel acties voorgeschoteld. dus voor mij nog steeds geen reden te bedenken om vodafone te verlaten als klant.
Jaap Liemburg |   28 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Vodafone met een abonnement inclusief een Samsung Galaxy S. In de afgelopen jaren heb ik iedere Galaxy S in combinatie met een abonnement gehad. Momenteel bezit ik de Galaxy S4. Internet Over het internet van Vodafone ben ik redelijk tevreden. Ik reis veel op en neer van Lelystad naar Amsterdam. Ik woon namelijk in Leystad bij mijn ouders en zit in Amsterdam op school. In de trein zit ik dan ook veel op het internet van mijn Samsung. Internetpagina's laden gaat vrij snel. Wat wel opgemerkt moet worden is dat het internet een stuk trager wordt, wanneer de trein stil staat. Dit is vooral het geval wanneer Amsterdam bijna bereikt is. Een ander minpuntje is dat mijn datebundel vrij snel leeg is. Ik heb een limiet van 500mb per maand. Dit is natuurlijk niet de schuld van Vodafone. Zij sturen mij zelfs een sms wanneer ik bijna over mijn limiet heen ben. Dit vind ik een zeer groot pluspunt. Een ander pluspunt m.b.t. het internet vind ik de verbinding in gebouwen. Op mijn werk ben ik vaak de enige met een goede verbinding, terwijl mijn collega's naar buiten moeten om te internetten. Bellen en smsen Tot nu toe heb ik geen problemen ervaren met het bellen. Of ik nou in Friesland, waar de rest van mijn familie woont, of in Amsterdam ben, ik heb overal bereik. Verder bel en sms ik vrij weinig. Ik Whatsapp vooral. Klantenservice Ik kan mij niet herinneren dat ik in de afgelopen jaren de klantenservice heb moeten bellen vanwege een probleem. Verder heb ik sinds kort de My Vodafone App waarop ik onder andere mijn tegoed kan checken. Dit werkt erg fijn en zo weet ik hoeveel mb's ik nog over heb die maand. Conclusie Ik ben tevreden met Vodafone als provider. Ik heb nooit problemen ervaren in de afgelopen jaren qua bereik etc. Ik ga af en toe wel over mijn databundel heen, dat is echter mijn eigen schuld. Wanneer ik een nieuw abonnement af sluit, en dit zal ik zeker weer bij Vodafone doen, dan zal ik een grotere datebundel kiezen.
Sjaak |   24 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede provider , bijna altis goede bereikbaarheid en de klantenservice is op zijn best .het mag best wel wat goedkoper vodafone is volgensmij 1 van de duurste providers . Ik heb al een aantal jaren mijn zelfde telefoon nummer en ik denk dat ik die nog heel lamg ga gebruiken want vodafone doet helemaal niet moeilijk over nummerbehoud .
laura van der sligte |   24 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben redelijke tevreden over vodafone, het enige minpuntje is dat ze soms niet overal bereik hebbn
Jur Koedijker |   21 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone is de provider waar ik echt heel blij van word! Want ik heb echt overal super-goed bereik. Verder is het mobiel internet lekker snel! Als ik het vergelijk met mijn vader's KPN-abonnement, is Vodafone echt een wereld van verschil! Alles is beter! Ook de vodafone-klantenservice helpt altijd als je problemen hebt met iets. Als je op twitter een berichtje stuurt naar vodafone, helpen ze altijd binnen enkele minuten! Ook heeft Vodafone een heel gebruikersvriendelijke website, ook daar kan je al je vragen, en hulp over hoe mobieltjes werken altijd vinden. Natuurlijk heeft Vodafone ook extra services, zoals noodtegoed! Dat is dat als je beltegoed op is, en je echt nog even een belletje moet geven, je 3 euro opgewaardeerd krijgt! En zelfs als je noodtegoed op is, kun je via de my-vodafone app nog 2 gratis sms'jes per dag sturen! Als je prepaid hebt bij vodafone, kost het 1 euro voor 100 mb, dat de hele dag geldig is! Dat is natuurlijk geen geld! Verder is er ook een vodafone-app, waar je precies in kunt zien hoeveel mb's je verbruikt, en hoeveel sms'jes en belminuten nog over hebt van je bundel. Dat is echt heel handig. Wel vind ik dat vodafone behoorlijk aan de prijs is, in vergelijking met andere providers. Maar dat komt natuurlijk door de top-service, het hele goede bereik, en de vele extra services. Al met al gaat Vodafone mee met de ontwikkelingen van deze tijd en ze spelen goed in op wensen van de jeugd. Kortom: Kies vodafone, hele goede bereik! Beste in Nederland!
Hamers |   19 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone heeft een heel goed bereik met 4G. Dit is een gigantisch verschil dan 3G. Voordeel is dat Vodafone ook goed aan de grens streek bereik heeft. Prijs/Kwaliteit is aan de hogere kant, maar dat krijg je terug door middel van bereik (4G) en een zeer behulpzame klanten service.
Wai Kee Man |   19 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb vrijwel altijd bereik. Soms als mijn vrienden met Tmobile geen bereik hebben, heb ik dat wel. De prijs-kwaliteit verhouding is wel oke. Helemaal objectief kan ik niet zijn omdat ik nu bijna 2 jaar mijn iPhone 4S heb en er nu veel betere telefoons op de markt zijn. Het eerste jaar was mijn abonnement goedkoper dan het tweede jaar. Mijn iPhone is echter 3 keer naar de reparatie gestuurd. De 1e keer duurde het 1,5 week voordat ik het terug kreeg en ik vond dat best snel. Het probleem was echter niet opgelost en na 1 week kwam hetzelfde probleem weer. Ze hadden dus niet goed gekeken. De 2e keer liet ik het opsturen en kreeg ik weer mijn 'gerepareerde' telefoon terug, die wederom om dezelfde fout weer kapot ging. De 3e keer deden ze er een maand over en hadden ze toch besloten om me maar een nieuwe op te sturen. Ik was flink pissig op het reparatiecentrum. Vodafone had mij niet gewaarschuwd en ik kreeg ondertussen geen vervangend toestel. Ik heb in totaal wel 3 maanden zonder mijn werkelijke abonnementtoestel gelopen. De medewerkers in de winkel kan ik niet de schuld geven. Zij toonde begrip maar konden niet veel voor mij doen.
Raïn Tanha |   9 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone heeft een 24/7 service op Twitter, wat erg fijn is omdat je dan altijd antwoord kan krijgen op je vraag. Je kan ook chatten met medewerkers, en die zijn vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen. In de Vodafone winkels zijn ze ook erg klantvriendelijk. Ze doen het voor de klant. Alleen als je ze belt, kost dat wel veel geld. het bereik is altijd goed, ook binnenshuis. De internetsnelheid wordt regelmatig verhoogd, dus dat is zeker een pluspunt. De tarieven zijn 1 euro voor een sms'je en 35 cent per minuut voor het bellen. De gesprekskwaliteit is goed. Er is onlangs een update voor de My Vodafone app gelanceerd. Ik vind de interface nu veel fijner. Je kan alles goed vinden, dus de interface is erg intuitief. Als er een bug in de app zit, zorgt Vodafone ervoor dat die bug verdrijnt. Al met al ben ik erg tevreden met Vodafone. Mvg, Een jongen van 12 uit Rotterdam
Hamid |   30 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Beetje duur, maar dat is alles tegenwoordig. Bereik is wel prima in Amsterdam,. Ook 4G werkt lekker snel.
R.C.van der Laan |   29 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede keuze van netwer provider. Is alleen vaag over de prijzen. Proberen in de winkel een duurdere abonnement aan te prijzen.
richard de zwart |   28 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik vindt de prijs voor het abonnement vergeleken met ander providers best wel aan de hoge kant en het gebeurt vaak dat het internet heel traag is of het gewoon niet doet
Henrie de Graaf |   28 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben sinds maart 2012 klant bij Vodafone. Aanleiding was een scherpe aanbieding met de Sony Xperia S. Het toestel had een grote productiefout (scherm was geel) maar dit is natuurlijk niet iets waar Vodafone invloed op heeft. Ik heb mijn contract in december al verlengd zodat ik de iPhone 5 kon krijgen. Ik kreeg een flinke korting op het toestel omdat ik in een bepaalde 'klasse' zat. Daarnaast kreeg ik het eerste jaar een maandelijkse korting. En als kers op de slagroomtaart een uitzonderlijk grote databundel: door een combinatie van Blox en acties heb ik een bundel van 13GB per maand, voor de prijs van 1GB. Ik betaal nu 42,50 voor 13GB data, onbeperkt SMS en 90 belminuten. Daarnaast betaal ik 2,50 per maand extra voor 4G dekking. In vergelijking met andere aanbieders (zoals KPN) is de dekking nog beperkt, maar daar is de prijs dan ook veel hoger en is er geen ondersteuning voor de iPhone 5. De klantenservice van Vodafon is 24/7 bereikbaar en de Vodafone App voor de iPhone zit goed in elkaar. Ik ben tevreden en zie geen aanleiding om naar een andere provider over te stappen.
Obie |   27 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijs die betaald wordt per maand staat in goede verhouding met het tegoed wat je ervoor krijgt. Bij veel klanten is de internetbundel het voornaamst. Logischerwijs betaal je voor internet ook meer dan voor belminuten of smsjes Vodafone zorgt ervoor dat je d.m.v. een app altijd je tegoed kunt checken. Hiermee ga je nooit onopgemerkt over je tegoed heen. Je hebt ook een aantal blox die je aan kunt zetten wanneer je extra internet nodig hebt of voordelig in het buitenland wilt kunnen bellen. Ze zijn simpel te activeren en kunnen ervoor zorgen dat je niet met onnodig hoge kosten komt te zitten. Door heel Nederland ben ik altijd en overal goed bereikbaar. Ook de verbinding met internet is bijna overal aanwezig. Voor elke telefoon heeft Vodafone een goed aanbieding waarbij het toestel volledig of voor een groot gedeelte wordt vergoed. Hierdoor zijn de nieuwste modellen altijd voor een mooie prijs beschikbaar. Wanneer er problemen optreden is de klantenservice adequaat om een oplossing te zoeken. Je wordt op een correcte en snelle manier geholpen. De app heeft ook allerlei informatie waardoor je snel je tegoed kunt checken of je laatste rekening kunt bekijken. Vodafone biedt verschillende abonnementen tegen een prima prijs. Ik ben al jarenlang klant van Vodafone en zal, zolang zij zich op deze manier inzetten, dat nog lang blijven.
Robert Leijenaar |   26 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik maak al jaren gebruik van de diensten van Vodafone en ben nog steeds erg tevreden over wat ze bieden. Aangezien ik veel bel, kan ik met de nieuwe abonnementsvormen als Red de kosten voor mobiel bellen goed beperken. De kwaliteit van de diensten is altijd erg goed. Waar anderen in gebouwen vaak geen of slecht bereik hebben, loop ik overal met bereik van zowel telefonie als internet met mijn smartphone in de rondte te bellen en internetten. Ook in het buitenland bieden ze deze diensten en hebben ze voordelige opties om daar gebruik te maken internet en telefonie. Wanneer ik problemen heb met instellingen op mijn toestel en ik bel met de Vodafone servicelijn, word ik altijd snel, netjes en professioneel geholpen. Voor overige diensten en overzicht van mijn gebruik kan ik ook via MyVodafone de nodige aanpassingen doen en informatie opvragen. Vodafone is een voor mij de beste provider.
Rens Breur |   25 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone is een goede en betrouwbare provider, en als je het jezelf kan veroorloven zeker een goede keus. Sinds een jaar heb ik zelf, door een aanbieding overgehaald, een van de goedkope abonnemenent van Vodafone; bel+sms+web 200. Normaal gesproken zat daar 200mb bij, maar door de aanbieding heb ik 500mb internet gekregen. Dat was erg gunstig, want normaal gesproken bieden de abonnementen weinig voor veel geld. Het bereik is redelijk goed, maar net niet helemaal dekkend. Op de meeste plekken doet het internet het goed en snel. Laatst heb ik zelfs bericht gekregen dat de snelheid omhoog gaat. Als je echter een groot gebouw ingaat, is de kans groot dat je bereik wegvalt. Laatst had ik wel een probleem met de voicemail. Deze weigerde aan te gaan, en ik kreeg een standaard Engels bandje te horen. Door contact op te nemen met de klantenservice was dat gelukkig snel verholpen, daarmee kom ik op het volgende punt. Wat super is van de klantenservice, is dat ze op hun website een chatfunctie hebben. Daarmee kan je - ook buiten de werktijden - contact opnemen met werknemers van Vodafone. Die kunnen ook in de computer, en zo zijn de meeste problemen snel verholpen. Ook is er een handige vodafone app voor android. Daarmee is precies te zien hoeveel van je data al is verbruikt, en voorkomt onverwachte kosten. Het zou natuurlijke nog beter zijn als je kon instellen dat je niet meer dan je limiet kan gebruiken. Vodafone kiezen dan? Dat zou ik zeker weer doen - als er een aanbieding is tenminste.
Jacqueline W |   24 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Super tevreden over vodafone. Goeie service gehad toen mijn abbonement was afgelopen en E mij toch nog een aanbieding konden geven die eigenlijk al afgelopen was. Helemaal toppie dus... Woon in een dorp en heb goed bereik en eigenlijk nooit problemen met het bereik. Krijg waar voor mijn geld met het abbonement wat ik heb en de service is goed. Geef vodafone een 10 met en griffel...
Cheyenne |   23 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over vodafone. Ik heb jaren telfort gehad en ik was niet tevreden over de service vandaar dat ik ben overgestapt naar Vodafone. Hier krijg ik goede service en veel inzicht in mijn verbruik. Alles is netjes geregeld en ik zal mijn abonnement zeker verleng en
Elke |   19 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb zelf blyk, dat is een deel van Vodafone maar dan voor jongeren. je moet dan 1x in de 3 maanden min 10 euro opwaarderen en dan krijg je 1000 sms'jes per maand en 1000 belminuten van blyk naar blyk. ik vind dat een erg goede deal! je bent erg goedkoop uit en omdat een aantal vrienden van mij ook blyk hebben is dat erg handig voor het bellen. ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ben daarom erg tevreden. ook van anderen heb ik geen klachten gehoord over Vodafone. als je tussen de 14 en 23 bent en geen behoefte hebt aan een abonnement is blyk de perfecte keuze. geen vage provider maar gewoon van vodafone.
Irfankhan |   19 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
What I say about vodafone . Voda is the bigest service provider company and one of the best network and service call and mobile network internet data plan all thing superb.
Lars |   18 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Onlangs liep mijn contract ten einde. Ik dus naar de vodafone winkel (Doetinchem) om een nieuwe telefoon plus abonnement uit te kiezen. De service was uitstekend, ik kreeg een duidelijke uitleg wat de opties waren en wat het verstandigstwas in mijn persoonlijke situatie. Uiteindelijk een super abonnement gekozen voor een goede prijs. Door allerlei aanbiedingen kreeg ik ook nog fikse korting plus vele extras. Mede door de verlaagde prijs, zeer goede service en de vele extras krijgt vodafone van mij 5 sterren voor prijs/kwaliteits verhouding en klantenservice. Echter doordat ik dicht bij de grens woon heb ik soms slecht bereik. Dit wordt naar mijn mening weer gecompenseerd door de 4g die ik bijvoorbeeld Arnhem heb. Concluderend vind ik vodafone een prima provider met een zeer goede klantenservice, eerlijke prijzen en een relatief goed bereik in de grensstreek
Julian |   8 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Fijne provider. Heb bijna altijd goed ontvangst, prijzen zijn redelijk laag, en de klantenservice is geweldig. Ik ben al een paar keer naar de winkel gegaan met een probleem met mijn toestel, en ben elke keer gratis geholpen. Ik zelf heb prepaid, maar je kunt ook gemakkelijk mobiel internet kopen met je prepaid tegoed. Ik heb dit al meerdere malen gedaan, en het internet is ook lekker stabiel en snel! Ik vind dit een erg fijne provider, en ik zou er niet gauw weg gaan!
Charlotte |   8 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben inmiddels al een aantal jaren klant bij Vodafone. Ik ben zeer tevreden over mijn provider. De prijs van de abonnementen bij Vodafone zijn redelijk. Soms zou de prijs iets lager mogen vind ik. Gelukkig kun je verschillende bundels kiezen met daarbij verschillende prijzen. De toestellen hadden van mij geleverd mogen worden zonder apps van Vodafone maar dat is mijn persoonlijke voorkeur omdat ik zelf wil kiezen wat ik installeer. Nog een pluspunt van Vodafone is de alles-in-één-op-reis bundel. Voor een bepaald bedrag per dag krijg je 20 MB internet, 20 belminuten, 20 minuten gebeld worden en 20 sms'jes in het buitenland. Op het bereik van Vodafone heb ik niets aan te merken. Ik heb nog nooit ergens problemen gehad met het bereik en ben altijd voor andere mensen te bereiken. Ook in het buitenland werkt het alles voortreffelijk. De klantenservice van Vodafone is ook prima geregeld. Je wordt snel en goed geholpen als je een probleem ondervindt. Ook kun je op de website direct met iemand chatten. Via Twitter en Facebook worden je vragen ook snel beantwoordt. Op de klantenservice ook niets aan te merken! Kortom is Vodafone voor mij een perfecte provider. Ik zal mijn volgende abonnement ook zeker bij Vodafone afsluiten. Ik zou deze provider zeker bij anderen aanraden en heb dat ook al eerder gedaan. Mijn vriend, moeder en stiefvader zijn inmiddels ook overgestapt op Vodafone en zijn ook zeer tevreden!
Shelley Redler |   8 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit al 4 jaar bij Vodafone en heb nog altijd e neiging om het met 'ph' te schrijven. Ik ben zelf erg tevreden over de provider, omdat de kwaliteit erg goed is. De prijzen zijn er misschien wat hoger, maar je krijgt er dan wel wat voor terug. Ik heb namelijk bijna altijd goed bereik en het verschaft zeer goede service bij ongemakken. Ondanks dat ik er niet veel gebruik van heb gemaakt, kan ik wel zeggen dat toen ik één keer langsging om iets te vragen ze gelijk voor me klaar stonden en de tijd namen om me te helpen. Echter hoor ik van veel mensen om mij heen die wel problemen hadden, de service niet zo goed was, als hoe die op mij overkwam. Je zou namelijk als je wel echte problemen hebt, van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ik hoor dat van velen, maar zoals ik al zei heb ik het zelf nooit zo ervaren. Ik ben altijd goed geholpen als ik vragen had of ergens mee zat(houd dus wel in het achterhoofd dat ik een modelklant was zonder gewichtige problemen).
Chris S |   6 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Jaren vodafone gehad, was mijn eerste provider, tot ik een abonnement afsloot, een en al ellende... De prijzen die mij gezegd waren kwamen al een stuk hoger, blijkbaar zat dat inbegrepen bij het abonnement dat er nog een extra service betaald moest worden... Kon ook niet meer van keuze wisselen dus zat er twee jaar aan vast... Daarna bleek dat er iets fout was met mijn internet, hierdoor betaalde ik per mb waardoor ik opeens een rekening had van paar honderd euro... Veel gedoe bij de klantenservice waardoor de rekening werd gehalveerd, omdat het mijn eigen (?!) fout zou zijn geweest... Het bereik echter was wel goed, dacht ik, ik woon dicht bij de grens, maar als ik dus even ergens anders heen reed, kwam ik wel al snel op duits netwerk, gelukkig kon dit via de telefooninstellingen vermeden worden. Maar uiteindelijk wel een redelijk goede dekking. Prijs kwaliteit was uiteindelijk wel goed na alle problemen, maar de problemen waren voor mij al genoeg reden om er toch van af te stappen!
Gijs de Lauw |   4 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al mijn hele bellende leven ben ik verbonden aan Vodafone! Altijd bereik. Snelle verbindingen en goed prijs-kwaliteit verhouding. Tot op heden dus nooit een reden kunnen ontdekken om over te stappen naar een andere provider. Met andere woorden, hier spreekt een tevreden klant.
J.P. Bosman |   3 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al jaren een abonnement bij Vodafone, diverse telefoons gebruikt. Het meest tevreden over d'r samsung s3 die ik heb gehad, alleen jammer dat deze telefoon stuk ging. De volgende telefoon wordt in ieder geval weer een samsung. Bij de provider nog nooit problemen gehad die niet snel opgelost werden. Heb nu gekozen voor een waterdichte telefoon. Samsung had zo'n telefoon niet. In gebruik was deze beter.
Nadine Vosters |   2 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zoals jullie misschien al vernomen hebben uit meerdere beoordelingen zijn de meningen over Vodafone verdeeld. Zelf ben ik voor alsnog na 4 jaar tevreden over Vodafone. Het bereik is niet altijd even goed en in een dorpje bij mij in de buurt werkt het nog altijd slecht. Maar dan zullen we maar zeggen lang leven de wifi spots! Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening goed heb duurdere providers gezien bij mijn vrienden. En dan nog niet over de blox gesproken! Bv het alles in een op reis pakket. Super handig als je op vakantie gaat en je wilt toch nog op de hoogte blijven van alles wat er in Nederland geneurd via socialmedia! Spot goedkoop, voor €2 euro per dag; 35 mb Internet, 20 min bellen, 20 min gebeld worden en 20 smsjes verzenden! Naar mijn mening zijn al die negatieve reacties over Vodafone niet helemaal waar. Ik zeg; IK BEN TEVREDEN.
alikaya |   29 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Helemaal top!!
Othman Bouiyad |   28 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Geachte Vodafone, Ik ben zeer tevreden over jullie bereik en klantenservice, de laatste keer dat ik door een bos liep met een stel vrienden en niemand bereik had, had ik dat wel daarvoor wil ik jullie graag voor bedanken. Ook ben ik zeer tevreden over de klantenservice. Je word altijd op tijd geholpen als je met een probleem zit, de prijzen zijn af en toe wat hoog, maar dat neem ik jullie niet kwalijk aangezien jullie ook wat moeten verdienen!
wietze |   27 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Eigenlijk heb ik geen klachten over mijn provider. Heb altijd bereik.
Paulien Siemons |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit al bij Vodafone sinds ik een mobiele telefoon bezit. Wat ik zelf erg prettig vind is het bereik van het netwerk. Op plekken waar sommige mensen geen bereik hebben, heb ik dat altijd wel. Zo is er bijvoorbeeld ook Vodafone Passport, waarmee je voordelig kunt bellen binnen Europa. Dus ook in het buitenland. Wanneer ik contact maak met de klantenservice dan word ik goed geholpen. De werknemers zijn behulpzaam en ik heb vaak een tevreden gevoel. De enige keer dat ik me een beetje 'in de steek gelaten' voelde, was toen ik een verzekering had afgesloten. Mijn telefoon werd gestolen en toen bleek dat er niet onder te vallen. Met als gevolg dat ik al bijna 2 jaar aan een abonnement vastzit zonder telefoon. Ik vind Vodafone best een dure provider. Ik heb er dan ook redelijk vaak over gedacht om over te stappen. Wat me uiteindelijk tegenhoudt is dat ik Vodafone gewend ben. Ik weet dat de kwaliteit erg goed is en daarom blijf ik erbij. Daarnaast heeft Vodafone veel naamsbekendheid, en als je daar gevoelig voor bent dan kies je daar makkelijker voor. De keuze in abonnementen en telefoons is groot bij de provider. Dat is prettig! Ook vind ik Vodafone innovatief, ze gaan met de tijd mee. Ze ontwikkelen diensten en producten waar de consument op dat moment behoefte aan heeft! Dit is alles wat ik over deze provider kan bedenken! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Groetjes Paulien
john wouters |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ben al jaren lid bij vodafone fijne provider altijd goed berijk ze helpen je graag in de winkel ook denken ze mee na wat het beste bij jou past ben zelfs ooit gebeld door een medewerker omdat ik konstand over mijn bel bundel heen zat of het niet verstandig was om een ander abbonement te nemen met een LAGERE maandlaste super!!! alleen internet is niet altijd even vlug. voor vaste klanten die al lang de zelfde provider hebben mogen de prijzen wel wat na beneden al mel al een goede provider vr gr john wouters
Gambier |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
-de prijs kwaliteitscoord goed bij mij. Als je iets goeds wilt moet je er ook voor betalen. Maar zelfs iemand met een kleine portemonnee kan het ook betalen. -bereik van Vodafone is heel goed. daarom blijf ik bij hen met mijn nieuwe telefoon. -klante service van Vodafone is klote! Ze staan je wel goed te woord, maar voordat ze een oplossing hebben voor je probleem of iets gecorrigeerd is, ben je een maand verder.
Carmen |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zeer duur buiten de bundel, altijd een van de eerste die een duurder tariefplan invoert, abonnementskosten worden ook in het eerste jaar verhoogd met de inflatiecijfer van het CBS waardoor je zomaar ineens drie euro per maand meer betaalt bijvoorbeeld, slecht bereik buiten de centra en bebouwde kom, vaag met rekeningen (zoals gratis sms'jes via de site die toch in rekening werden gebracht). Eens dat gemeld en indirect aangetoond, bleef de klantenservice van mening dat ik de sms'jes via mijn telefoon had verstuurd. Wat dus echt niet het geval was. Heb nog twee andere abonnementen en daarmee al deze problemen niet! Geen absurd hoge rekeningen, betalen waar je voor belt etc etc. Voor mij geen Vodafone meer.
D.Mechelse |   23 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb een klassieke Samsung telefoon en overweeg een zgn smartphone Mijn ervaring met Vodafone zijn redelijk al vind ik prepaid erg duur en ingewikkeld en omslachtig om van voordeel aanbiedingen gebruik te maken. Opwaarderen is op diverse manieren mogelijk en voldoet goed. Bereik is redelijk maar kan beter want in gebouwen is soms het signaal niet krachtig genoeg. op vakantie in het buitenland vind ik de tarieven super duur vooral omdat de ontvangen ook moet betalen. Tarieven bij de diverse telefoonwinkels zijn bij de verscheidenheid aan aanbiedingen slecht te begrijpen. Kortom er valt nog wel wat te verbeteren
Richard |   19 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb Vodafone als provider en ik verander er ook niet van want gezien de prijs verhouding met een andere provider scheelt het met elkaar maar weinig. In de bunker waar ik woon is Vodafone de enigste provider waar ik bereik met mijn telefoon heb .Tenslotte heb ik net mijn contract verlengd in een winkel van Vodafone zeer goed geholpen door de winkelbediende goeie uitleg over het abonnement aansluiten smartfone helemaal ingesteld en alle tijd voor je nemen geweldig .
Bjorn Gasseling |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs-kwaliteit verhouding: Ik vind Vodafone helaas aan de dure kant vergeleken met andere grote providers. Een van mijn grote bezwaren is dat je niet zelf een abonnement kunt samenstellen, iets wat wél kan bij andere providers. Ook is mij opgevallen dat je verplicht maandelijks extra moeten bijbetalen voor de Galaxy S5 bij een 1-jarig contract, terwijl je voorheen gewoon in 1 keer een groot bedrag kon betalen eenmalig. Erg jammer. Bereik: Daarentegen is het bereik bij Vodafone uitstekend in mijn gebied, Gelderland. Dit compenseert het bovenstaande minpunt deels. Klantenservice: De chats op de website van Vodafone zijn prima. Het gratis 1200 nummer is helaas een doolhof. Voordat je daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt ben je heel wat minuten verder en de kans is vrij groot dat je eindigt bij een standaard antwoord waarmee je word doorverwezen naar de website. Frustrerend als je simpelweg hulp nodig hebt. Al met al ben ik een tevreden klant bij Vodafone, maar er zijn verbeterpunten.
Sander de Vink |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone bied een goed netwerk over nederland. Als men vragen heeft over zijn of haar provider weet de klantenservice altijd te helpen. Zelf als het over de telefoon zelf gaat, geeft men een duidelijk en informatief antwoord! Bij vodafone betaal je iets meer dan gemiddeld maar je mag de telefoon houden, en er is altijd een klantenservice die voor je klaar staat! Als er nieuwe telefoons beschrikbaar komen, dan zijn deze al vroeg bij vodafone te pre-orderen, zo ben je altijd up to date! De bijgeleverde apps op de telefoon van vodafone bieden een fijne extra, je kan er alles vinden wat je wilt! Al met al een top provider!! m.v.g. S. de Vink
Sido |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb mijn samsung galaxy s3 twee jaar geleden besteld bij Vodafone. In de twee jaar die ik bij Vodafone aangesloten ben heb ik qua service geen probleem gehad. Mijn scherm was na een jaar kapot, maar Vodafone heeft me perfect en doeltreffend geholpen om dit op te lossen met verzekering enz. Ook de chat op de website werkt perfect voor als je een (kleine) vraag hebt of ergens hulp bij nodig hebt. Ze geven een duidelijk antwoord, en wanneer ze zelf het antwoord niet weten vragen ze het na en krijg je toch nog een antwoord. Ook op het gebied van bereik heb ik weinig te klagen. Zelf ben ik woonachtig in een dorp in het uiterste noorden van Nederland, toch heb ik hier altijd 3G verbinding. Het is zelden dat ik geen verbinding heb en dit is vaak ook van erg korte duur(een paar meter doorlopen dan heb ik weer bereik bij wijze van spreken). Kortom, een super provider voor je mobiele telefoon en/of abonnement, mijn volgende abonnement gaat hier zeker afgesloten worden.
mischa van loo |   13 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben tevreden met Vodafone heb overal bereik met telefoon. Internet niet overal maar dat is meestal in de kleine dorpjes.verder klantenservice is goed.helpen je goed en zijn vriendelijk.het enige nadeel is dat je wel lang moet wachten voor je iemand aan de lijn krijgt kan vaak langer dan 20 min duren.maar ben niet van plan van provider te veranderen als de service zo blijft.als de wachttijden ook zouden veranderen zou het helemaal goed zijn.
jasper |   9 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al ruim 2 jaar bij Vodafone. Voorheen bij kpn. Het bereik is minstens zo goed als dat vak kpnen in het gebouw waar ik werk nog beter. Veelal een goede downloadsnelheid op 3g brhalve op sommige trajecten met de trein. Verder zijn de kosten ook ok, met name onbeperkt sms-en scheelt en als je vaker in het buitenland komt is het alles in een op reis pqket een goede uitkomst. Nog niet heel erg veel met de helpdesk te maken gehad maar de keren dat ik contact met ze heb gehad waren ze gewoon duidelijk en adequaat zonder dat ik erg lang heb hoeven te wachten. Samenvattend prima service van Vodafone.
Lara |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn provider is de alom bekende Vodafone. Al jaren trouwe klant (lees 5 a 6 jaar). Elke 1 a 2 jaar verlengen met het nieuwste toestel naar keuze. Zo ook de Galaxy s4. Na tot de conclusie te zijn gekomen dat mijn oude toestel het toch echt niet meer lang ging doen maar even bij de klantenservice de einddatum van het contract aangevraagd. Bij de klantenservice werd ik vrijwel direct geholpen door een aardige dame die mij vertelde dat mijn contract weliswaar nog 4 maanden duurde, maar dat ik al wel de mogelijkheid had om hem te verlengen. Een uitstekende service naar mijn mening, maar uiteraard ook een goede truc tot klantenbehoud. Uiteraard deed deze mevrouw mijn een prachtig aanbod. Hier wat belminuutjes erbij, daar wat mb-tjes erbij en natuurlijk niet te vergeten de mogelijkheid tot 4G. Na enig onderzoek hadden wij het perfecte pakket samengesteld gebaseerd op mijn verbruik en ik zou nog minder kwijt zijn ook. Puntje van kritiek: ik zou nog 150 euro moeten bijbetalen voor de telefoon. Nu heb ik dat nog nooit gedaan en was ik dat nog steeds echt niet van plan. De aardige mevrouw zei dat ze daar niets aan kon veranderen. Jaja... Natuurlijk had ik vooraf concurrentievergelijking gedaan en was ik tot de conclusie gekomen dat ik bij een andere provider 100 euro goedkoper uit zou zijn bij aanschaf. Toen ik tegen deze mevrouw zei dat ik wellicht bij de concurrent zou gaan kijken kon zij mij vertellen dat zij in het kader van klantenbinding mij dezelfde aanbieding als de concurrent kon bieden. Toch wel. Ik ben op de aanbieding ingegaan en zoals afgesproken was de telefoon nog geen week later binnen. Goede punten: Vodafone is erg meedenkend bij nieuwe contracten als het gaat om verbruik. Ik heb in mijn laatste abonnement de belminuten nooit gebruikt en vrijwel altijd te veel betaald. Nu is mijn abonnement aangepast op mijn verbruik en betaal ik niet te veel. Daarnaast is het top dat je bij hen 4 maanden voor je abonnement al kan verlengen. Nadeel: de klantenbinding komt pas als je dreigt met overstappen. Weinig beloning uit henzelf voor vaste klanten. Daarnaast zijn aanbiedingen van concurrenten (zeker op dit moment) een stuk voordeliger dan Vodafone.
Collin Franken |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds bijna 2 jaar heb ik een abonnement bij Vodafone. Ik ben halverwege overgestapt naar Vodafone Red,, daarvoor had ik Vodafone smart. Vooral overgestapt omdat ik sneller internet wilde op me telefoon. Het voordeel is tevens de onbeperkte sms en bel minuten. Ik ben over het algemeen erg tevreden met Vodafone. Bij mij thuis in Roosendaal nagenoeg altijd goed en sterk bereik. Echter bij mijn vriendin in Ossendrecht is het bereik maar zeer matig en de internetsnlheid is niet om over naar huis te schrijven. Ik betaal afgerond 50 euro per maand dus dan mag je eigenlijk verwachten dat het overal wel goed is. Tevens zou ik willen zien dat acties met nieuwe abonnees ook zouden gelden voor Bestaande abonnees. Zodoende ben ik tevreden met Vodafone maar er zijn nog dingen die verbeterd zouden kunnen worden.
Melina Le |   7 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede provider, altijd erg vriendelijk als ik problemen heb wat nog maar een keer is voorgekomen in twee jaar tijd en wat ook mijn eigen fout was. Verder top provider.
marianne |   5 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Vodafone is aan de dure kant, en het bereik laat soms te wensen over. Met name in bosrijk gebied.
Hans Arts |   4 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Dekking in Nederland is over het algemeen goed tot zeer goed te noemen. Maar aan de klantenservice van Vodafone, kunnen veel bedrijven in Nederland een voorbeeld nemen. Top.
Rob kroeze |   2 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
goede service goede prijs goede bereikbaarheid
paula kat |   30 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goedkoop sim only abonnement..dus voor weinig centjes toch op de eerste rang..zelfs ergens diep in t bos..had niemand bereik..en ik wel met vodafone.super snel internet.en als je iets verandert wil hebben aan je bundel is zo geregeld.en ze zijn erg aardig op de helpdesk.kortom dik en dik tevreden.alleen nu nog een mooiere telefoon.heb nu nog S3.dus de nieuwe S5 is meer dan welkom.
Werner van de Velde |   30 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al een aantal jaren deze provider en nog steeds tevreden, dus ook geen enkele reden om over te stappen. Prijs is prima, service ook en het bereik is overal waar ik kom voldoende.
Helen M |   30 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone is een redelijke provider naar mijn mening. De prijzen zijn goed te doen al betaal je voor meer gigabyte data eigenlijk best wel veel. Bereik is bij Vodafone beduidend minder goed, zo hebben afgelegen gebieden en plaatsen dichtbij de Duitse of Belgische grens vaak slecht of helemaal geen bereik. Hopelijk doet Vodafone hier snel wat aan.. Ten slotte klantenservice. Niks op aan te merken, snel en handig dus wat mij betreft krijgt Vodafone daar 5 sterren voor.
Niels |   27 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben zéér te spreken over Vodafone. Heb voor 30 euro 10GB aan internet, 90 minuten bellen en onbeperkt SMS'en. Ook het bereik is vrij goed, alleen soms in kleine dorpen even geen verbinding, maar daar kom ik vrijwel nooit. Daarnaast kan ik alleen maar tevreden zijn over de service die Vodafone mij bied, wordt altijd snel en goed geholpen!
Leonne |   26 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
zeer tevreden over de provider, prijzen zijn prima en Vodafone heeft goede deals qua sim only, prepaid en abonnement. het bereik vind ik heel goed, op bijna iedere bestemming waar ik kom heb ik vol bereik. ik zou Vodafone zeker aanraden!
gijs de raaff |   24 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
vodafone is een hele makkelijke en snell provider die in het buitenland ook heel goed internet bied dat natuurlijk heel handig is, vodafone is eigenlijk mijn lievelings provider omdat ze je best wel vaak gratis dingen geven zoals laatst kreeg ik nog 500 mb gratis te gebruiken 1 maand lang. vodafone bied ook hele fijne dingen zoals: als je beltegoed op is en je wilt per se op internet betaal je €1 voor 100 mb internet(wat heel handig is als je op vakantie bent en je internet nodig hebt)dit was mijn review mijn vriendelijke groet, gijs de raaff
Karin de Ruiter |   23 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
bij toeval keek ik op de nota en zag tot mijn grote schrik een aanmelding bij een playstore-dienst, waar ik zelf niets van wist, maar wat me wel 5 euro per week kostte. Op internet informatie gezocht en daar was die dienst inderdaad bekend, zelfs al besproken en behandeld bij Radar. Diverse forums gaven aan dat Vodafone erg lastig kon doen bij het terugvorderen van je geld: je hebt je immers zelf aangemeld voor deze dienst, die overigens ook niets met Vodafone te maken heeft. Toch een telefoontje gepleegd en een week later belden ze terug met de mededeling dat ze het geld aan ons gingen retourneren. Geweldige service, dus ik ben heel tevreden.
Iris |   20 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik weet niet zo goed wat ik over mijn provider hebt te zeggen... heb er tot nu toe alleen maar problemen mee gehad. hoge kosten in de maand ter wel het niet door mij komt. ben er al een paar keer achteraan geweest. word van het kastje naar het muurtje geschoven en kom niets verder. word verwezen door iemand te mailen van het bedrijf, krijg enkel een andere reactie terug waar ik niets aan heb, dan bel je er weer achteraan... en sorry mevrouw wij kunnen er niets aan doen. ik wil af van die hoge lasten in de maand, het bedrag waar je voor getekend hebt in de maand behoor je ook te betalen en als het nou kwam dat het door mij zelf kwam had ik gezegt ohja, sorry mijn excusses maar er is iets afgesloten op mijn telefoon nummer een wel hetende sms dienst ofzo. enkele keren heb ik het stop laten zetten maar het blijft zich herhalen. ik ben er zat van!!
Sven Wijsman |   19 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Een goed werkende telefoon, echter werkt de vingerscanner niet helemaal goed. Vodafone zelf heeft nog wel een aantal verbeterpunten. Na het doorgeven van het verhuisadres hebben ze de telefoon naar een heel ander adres gestuurd. Na meerdere malen erover gebeld te hebben moest ik het zelf maar gaan oplossen omdat zij er niks aan deden. Toch jammer aangezien de fout bij Vodafone ligt. Uiteindelijk met veel moeite toch de telefoon bij het foutieve afleveradres opgehaald.
Steven |   18 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind de kwaliteit van Vodafone erg goed. Ik heb bijna altijd en overal goed bereik. Daarnaast is mijn internet verbinding eigenlijk altijd sterk genoeg om alles te kunnen doen. De 4G dekking door het land heen is op de plekken waar aangegeven dat het is, ook altijd aanwezig. Ik heb op dit moment een Vodafone Red abonnement met onbepert bellen en smsen en 2 gb aan internet. Dit is vrij veel maar ben ook altijd rond de 60 euro kwijt per maand. Wat voor mij ideaal zou zijn is als ze ook deels dingen hiervan in het buitenland zouden dekken. Onbeperkt bellen is erg fijn want ik bel veel, maar meer dan 500 minuten per maand bel ik niet. Smsjes gebruik ik eigenlijk bijna helemaal niet. voor het geld dat ik hier extra voor betaal zou ik graag iets meer dekking willen. Het is afwachten tot dit inderdaad mogelijk is. Verder ben ik opzich erg tevreden. Als tip zou ik iedereen mee willen geven dat je ten alle tijden een 1-jarig abonnement moet nemen. Het klopt dat je inderdaad veel aanbiedingen misloop zoals de eerste 6 maanden de helft van de prijs. In deze tijden verschillende de abonnementen per maand. Er worden constant nieuwe dingen bedacht. Voorbeeld: Waar je nu nog 10 euro betaald voor 1 gb internet is dat over 3 maanden nog maar 5 euro. Abonnementen veranderen te snel om een tweejarig abonnement te nemen. Als je dat doet loop je minimaal een jaar achter de feiten aan terwijl je een beter abonnement had kunnen hebben. conclusie: Ik ben erg tevreden over vodafona en de kwaliteit ervan, maar je betaalt er ook wel voor. Het zou plezierig zijn als ze voor de zelfde prijs een betere verdeling van de diensten zouden kunnen aanbieden. Ik hoop dat iedereen wat aan mijn beoordeling heeft.
Arjan |   8 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Het kan natuurlijk beter. Maar het is bijvoorbeeld goedkoper dan Kpn. Het is zeer handig dat je op internet allemaal acties aan en uit kan zetten. Er zijn ook veel voordeel acties waar je aan mee kan doen. Het bereik is niet altijd even goed, maar het kan er mee door. Maar ik heb er persoonlijk nog nooit echt heel veel last van gehad. De klantenservice is zeer goed. Toen mijn prepaid kaartje bijna verliep kreeg ik een brief met precies de datum waarop mijn tegoed niet meer geldig was.En dat ik dus alleen kon worden gebeld. En ze reageren snel als je vragen hebt. Over het algemeen is het duur maar je krijgt er ook een goede provider voor terug.
Michiel |   7 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Jaren ben ik al klant bij Vodafone, meerdere eenjarige en tweejarige contracten gehad vanaf de eerste IPhone. Vodafone is me altijd goed bevallen en aangezien ik niet van het heen en weer gaan tussen providers hou zal ik nog wel wat jaren blijven. Daarnaast heb ik momenteel ook geen reden om over te stappen van Vodafone naar een andere provider. Maar waarom ben ik zo tevreden over Vodafone? Zoals ik al aangaf ben ik al jaren klant bij Vodafone, nog voordat er een dataverbinding mogelijk was. Jaren geleden het ik nog wel is problemen met het netwerk ervaart, met name als ik op vakantie was in Italië gaf het netwerk nog wel is problemen. Maar tegenwoordig heb ik daar geen last meer van, dat geeft maar aan hoe Vodafone in het netwerk investeert. Tegenwoordig heb ik goeie ervaringen met het netwerk van Vodafone, waar ik mij ook bevind op de wereld. Daarnaast heb je de zogeheten passpoort landen waar je nog meer voordeel hebt ten opzichte van andere providers. Vodafone bied sinds kort ook 4g aan, ze bieden nog een landelijke dekking. Maar ik merk op steeds meer plekken dat ik toegang krijg tot dit netwerk. Dit geeft een fijne nieuwe ervaring met internet dat niet alleen goeie snelheid bied maar ook goede dekking binnen de muren van gebouwen. Ik vertrouw erop dat Vodafone altijd zal blijven investeren in het netwerk en dus binnen afzienbare tijd ook nationale dekking zal geven van 4g. De prijs van Vodafone is voor de kwaliteit die ze leveren relatief laag. Als de vergelijking wordt gemaakt tussen KPN en Vodafone komt Vodafone lager uit. Daarnaast zou ik me niet betere kwaliteit van mobiele dekking kunnen voorstellen, al heb ik dus geen ervaring met andere concurrenten. Wel hoor ik vaak goeie verhalen over KPN (maar is dus duurder) en negatieve verhalen over T-Mobile (maar is wel een stukje goedkoper). Klantenservice: Naast een goeie kwaliteit is de klantenservice het belangrijkste aan de provider naar mijn mening. Als ik niet goed geholpen zou zijn was ik bij Vodafone al een lange tijd geleden weggegaan. Maar voor veel problemen hebben ze een oplossing en wordt ik altijd vakkundig en vriendelijk te woord gestaan. Het nummer wat je kan bellen is gratis dus voor ieder probleem waar je zelf niet uit komt kan je de telefoon grijpen om de klantenservice te bellen. Naast een goede klantenservice voor storingen en vragen over mijn mobiel heb ik ook goede ervaringen met de verzekering die Vodafone bied aan klanten. Het is een keer voorgekomen dat mijn zakken gerold zijn. Hiervan had ik aangifte gedaan en was ik naar de Vodafone winkel gegaan, ik kon gelijk een nieuw vervangend toestel meenemen. Als laatste wil ik ingaan op het behoud van bestaande klanten. Bij veel andere diensten zoals verzekeringen en internetaanbieders merkte ik dat kortingen alleen voor nieuwe klanten beschikbaar zijn. Bij Vodafone kon ik altijd een nieuwe passende aanbieding krijgen als mijn abonnement afloopt. Tegenwoordig wordt daar zelfs proactief op gewezen. Zodra je abonnement voorbij is neemt Vodafone contact op om een nieuwe aanbieding voor een nieuw contract te bieden. Pluspunten Goede kwaliteit voor een redelijke prijs Uitstekende verzekering Goede klantenservice Aanbiedingen voor bestaande klanten Geen minpunten Concluderend ben ik dus erg goed te spreken over Vodafone. Ze geven een goede dekking en vragen hier niet de hoofdprijs voor. Verzekering van Vodafone is ook goed en ik wordt bij de klantenservice altijd goed geholpen. Ik zie mij niet snel weg gaan bij Vodafone en zie daar ook geen reden toe als ze blijven innoveren en de klant voorop stellen.
danielle |   5 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik woon in het noorden van het land en heb eigenlijk nooit problemen met de bereikbaarheid. Vodafone heeft weinig last van storingen. Erg tevreden!
rob |   2 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Als militair zijnde kom ik vaak op plekken in nederland die een stuk van de bewoonde wereld afliggen hier heb ik over het algemeen prima bereik echter het internet wil in deze regionen nog wel eens achter blijven waardoor het werken met bepaalde App`s bemoeilijkt wordt... mocht ik het gevoel hebben dat er toch echt iets mis is kan ik altijd bij de klantenservice terecht, die mij dan netjes te woord staan en altijd met een tevreden gevoel weer laten gaan. bedankt voor de service. met vriendelijke groet, rob schrouff
Ellen |   29 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zelf erg tevreden over Vodafone. Heb zo goed als overal altijd bereik. Prijs kwaliteit is mijn inziens prima en heb nog nooit ergens problemen mee gehad met betrekking tot abonnement of klantenservice. Een groot pluspunt vind ik zelf dat ze niks met lease toestellen doen en het toestel je eigen toestel is. Ookal koop ik een nieuwe telefoon/nieuw abonnement vind ik het prettig om een goed reserve toestel te hebben en daarnaast gaat mijn telefoon niet weg waardoor ik me geen zorgen hoef te maken over eventueel achtergebleven gegevens in mijn telefoon.
Niels van Dalen |   28 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het bereik van Vodafone is echt geweldig. Overal waar ik heen ga heb ik goed bereik zelfs als ik in Zuid Duitsland ben. De prijs voor abonnementen is nog wel redelijk maar het prepaidtarief is echt een domper. Een sms'je kost veels te veel geld. De Vodafone klantenservice is echter geweldig, want als je problemen hebt staat hun personeel altijd klaar om je ermee te helpen. Over het algemeen is Vodafone een prima provider.
bissola |   22 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
mijn provider is niet de beste ik heb beter gezien. bereik gaat nog net wel niet overal. klantenservice is wel ok ik hoor niet veel van ze en krijg geen onverwachte rekeningen internet is niet echt snel sms'jes worden langzaam verstuurd (soms zelfs niet ).
Willem |   22 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al een paar jaar klant bij Vodafone en zou niet anders willen. Over het algemeen bieden ze een goede dekking, vooral in het gebied waar ik leef. Daarnaast hebben ze tot nu toe bij de klantenservice alles gedaan om mee zo goed mogelijk te helpen. Zo heb ik een goed abbonement met een pracht van een toestel voor niet al te veel geld. Ook als er iets anders is wordt ik over het algemeen meteen geholpen en is het probleem ook meestal direct verholpen. Dus al met al... Ik zit prima bij Vodafone Gr Willem
Pepijn |   20 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Fan van Vodafone, hoor veel klachten over dat ze datagebruik onjuist verrekenen, nooit iets van gemerkt. Prima service in de winkel en als je een beetje goed oriënteert kan je goede deals vinden. Bereik is altijd goed, zelfs in de kleinste dorpen op het platteland gewoon volle 4G verbinding (buiten de randstad). Mobiele App is tof, alles word altijd duidelijk gecommuniceerd (bijv. wanneer rekening word geïncasseerd..). Je betaalt wel iets meer dan andere bedrijven, maar ik blijf bij Vodafone.
Mark |   10 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit nog maar net bij Vodafone en heb nog niet veel te klagen, het bereik is tot nu toe ook goed. Wat ik wel vervelend vind, (maar wel iets wat waarschijnlijk de meeste providers doen) is het feit dat er bij de maandprijs niet wordt vermeld dat het exclusief btw betreft. Het is in principe mensen een beetje voor de gek houden. De klantenservice is altijd vriendelijk, maar echt een stuk minder bereikbaar dan bijvoorbeeld KPN. Ik moet soms wachten, daar heb ik echt een hekel aan. Kortom ik ben voornamelijk tevreden over het bereik en uiteraard de supersnelle 4G.
Arjan Stunnenberg |   31 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren een tevreden klant bij vodafone, zelfs toen het nog debitel was. Ik ben zeer te spreken over het bereik en kwaliteit van de diensten in binnen en buitenland. Kortom, voor mij is de prijs/kwaliteit verhouding prima ( het kan natuurlijk altijd goedkoper, ik ben immers een Hollander ;) ) Het enige wat voor mij nog verbeterd zou kunnen worden, is een keuze mogelijkheid in het abonnement mbt belminuten/sms/data. Ik maak bijna geen gebruik van mijn belminuten en ik zou het fijn vinden als er een mogelijkheid zou zijn om zelf de belminuten in mijn bundel te kunnen bepalen, omdat ik meer gebruik maak van data en dus elke maand ongebruikte belminuten kwijt ben. Over de klantenservice ben ik goed te spreken, ik heb er gelukkig weinig gebruik van hoeven maken, maar de keren dat ik hen nodig had, werd er snel gereageerd en mijn probleem was snel opgelost. Ga zo door Vodafone :)
Delano |   31 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
nou waar moet ik beginnen ik ben jaren klant en ze zijn echt goed mijn telefoon is stukgevalen ik kreeg een vervanger die werdt gebracht en weer opgehaald echt een top klanteservice de prijs kwaliteit is ook goed wand ik heb de samsung galaxy s3 red voor 40 euro en mijn mb die ik de vorige maand niet gebruikt heb krijg ik gewoon weer terug en als je naar ze beldt duurt het geen eens zo lang je woordt bijna gelijk geholpen het internet 4g is ook echt het snelst van alle mobiele providers ik ken iemand die T-Mobile heeft die heeft echt minder snel 49 internet als mij en hij komt ook echter duurder uit dat vindt ik zelf wel belachelijk daarom is Vodafone de beste provider en betrouwste die ik ken en ik hoop dat ik nu voor het eerst wel wat win mvg delano graafland
Daimy |   27 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone is een prima provider. Ik zelf heb prepaid, en vind vodafone wel erg duur als het gaat om het sms- en beltarief. Dat vind ik dan ook het wnige nadeel aan deze provider als iker een moet noemen. Verder ben ik erg tevreden: De klantenservice helpt je altijd erg goed en vakkundig en dat is belangrijk bij een provider als je het mij vraagt. Ze zijn erg behulpzaam. Verder is ook het bereik prima. Terwijl anderen met andere providers hier geen bereik hebben, heb ik meestal vol bereik. Verder dus een prima provider met een super bereik, alleen mocht het tarief wel wat lager zijn. Nog een groot pluspunt aan Vodafone vind ik dat het fijn is dat je je tarief 1 jaar mag behouden, en dat is niet overal zo. Vaak is het maar een half jaar en omdat ik zelf niet veel bel of sms vind ik het fijn dat het wat langer dan gebruikelijk geldig is. Kortom: een prima provider met een uitstekende klantenservice en een prima bereik. Aanrader dus!
Taco |   27 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone helpt altijd met alle vragen en problemen die je hebt, er is altijd kans dat er iets fout gaat maar ze lossen het graag voor je op. verder is het bereik meer dan prima, ik heb alleen 3g dus over 4g kan ik niks zeggen maar de 3g is overal bereikbaar en prima snelheid. prijs/kwaliteit zou beter kunnen wat mij betreft, maar aan de andere kant je krijgt er goeie service voor en het bereik is ook goed. de prijsvechters kunnen zeker niet tippen aan het gebruiksgemak van vodafone. de apps die ze hebben zijn zeker handig in gebruik en maakt het een complete provider.
anke |   27 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijs kwaliteit verhouding is bij vodafone tijdens de acties het voordeligst, je krijgt veel belminuten/sms/mms en nog internet voor een heel schappelijke prijs. ik let iedere 2jaar goed op de prijs kwaliteits verhouding en vodafone komt voor mij het beste uit de test. voor het bereik heeft vodafone een mooie site waar je kan controleren hoe het bereik in jouw woonplaats is, en ze werken voortdurend aan verbetering van hun netwerk. De klantenservice is prima en je wordt altijd snel geholpen. vodafone heeft ook nog een heel handige app waar je alles kan bijhouden. Gebruikte/overige belminuten, gebruikt/overig dataverkeer, rekeningoverzicht (gespecificeerd), en nog meer, echt super handig Voor mij een prima provider
Casper |   26 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al een aantal jaar een simonly abonnement van Vodafone. Vodafone heeft een goede service, met een diversen soorten abonnementen. De prijs/kwaliteit is perfect als ik deze vergelijk met ander providers. Zeker omdat Vodafone een grote dekkingsgraad heeft, en diversen interessante blox. Als je naar het buiteland gaat (Europa) hebben ze een alles in 1 op reis blox. Deze houdt in dat je 35MB data met 20min bellen, 20min, gebeld worden en 20 SMS per dag kunt gebruiken en dit kost dan 2 euro. Mijn blox staat dus altijd aan. De klantenservice is van een red-abonnement gratis te bereiken en de medewerkers weten waar ze het over hebben. indien nodig zal de medewerker je doorverbinden naar de juiste afdeling zodat je niet opnieuw hoeft te bellen en weer diversen menu's door moet. Uiteraard heeft elke provider wel eens een storing, maar ik heb diversen providers gehad maar ben elke keer weer terug gekomen bij Vodafone. Wat eigenlijk inhoudt dat wanneer Vodafone zo blijft presteren, ik niet snel meer weg zal gaan. groetjes van een tevreden Vodafone klant.
henk g |   26 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
zakelijk maak ik gebruik van vodaphone, klanten service stuurt je dan toch vaak van het kastje naar de muur, geregeld geen bereik terwijl ik privé wel bereik heb (van een andere provider)
Tanja |   25 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren lid van vodafone. Ze bieden een super goeie service zowel in de winkel als telefonisch. Ook is het fijn dat je bij my vodafone verschillende diensten tijdelijk kan wijzigen. Ook de online rek is super fijn.
D Berkhoff |   25 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben toch wel tevreden over Vodafone, ik heb weinig te klagen; (bijna) altijd goed bereik, goede service. Prijs misschien ietwat aan de hoge kant, maar daar staat wel kwaliteit tegenover.
M. Kinket |   24 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al jaren bij Vodafone. Nooit problemen, en als er iets is snel opgelost. Supergave app van Vodafone. Partner bewust ook overgestapt naar Vodafone!
l schrikenberg |   24 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al jaren klant en al jaren een samsung wil niks anders dik tevreden
Delal |   23 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb op veel verschillende providers gezeten. Mijn eerste provider was kpn. Maar ik kwam altijd weer uit op vodafone. Het is betaalbaar en je krijgt (mijn mening) voldoende voor wat je betaald. Als ik een probleem had werd ik snel geholpen door de klantenservice en ze zijn ook nog eens erg geduldig. Ik ben dus zeer tevreden over vodafone en zal voortaan bij vodafone blijven.
Arjen |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heb sinds 1996 vodafone (voorheen libertel) is een goede provider. Altijd goed bereik. De prijs is vergelijkbaar met andere providers. Kwaliteit erg goed. Vind alleen dat de er met acties te weinig wordt gekeken naar de huidige klanten. Klanten die al jaren trouw zijn zouden meer beloond moeten worden. Sluit je een nieuw contract af wordt heb je naar mijn idee extra voordeel ten opzichte van iemand die zijn huidige contract verlengd
A.de Ridder-Rietveld |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben heel tevreden over Vodafone. Ze helpen je altijd heel goed. Ze zijn ook altijd goed bereikbaar. Ze zijn beleefd, en vriendelijk, wat ik wel heel belangrijk vind. Ze hebben veel keuze, en ik ben er al meer dan 5 jaar klant van.
Gijs de Lauw |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb mijn hele leven al Vodafone en heb tot op heden geen enkele reden gehad om over te stappen.
Michael Gasseling |   19 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijs-kwaliteit bij Vodafone vind ik niet zo geweldig. Vergelijk maar eens op bepaalde websites met andere providers, dan zie je al snel grote verschillen. Bij sommigen zie je veel meer mb's / minuten voor minder geld. Het bereik van Vodafone is gewoon heel goed. Overal heb ik vol bereik en 3G. Verder heb ik nooit last van storingen. De klantenservice bij Vodafone is prima. Toen mijn mobiel eens kapot was, werd deze snel gerepareerd en kon ik hem kosteloos weer ophalen. Dit was al na een week! Ook de chatoptie via de website is zeer fijn.
Sven verfaille |   10 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vindt Vodafone opzich best wel slecht want ik had een keer een iPhone besteld maar die zou binnen een dag komen maar hij kwam pa's ná 4 weken dus ik zat er op te wachten maar hij kwam maar niet dus ik ging naar die winkel toe en vroeg waar die bleef hij moest nog verzend worden en dat deden ze direct zeiden ze maar hij kwam pas na 2 weken aan echt dat durde zo lang maar dat was over ik ging er maar een hoesje voor halen dus niet bestellen maar we gingen er gewoon heen dat was volgens ons sneller maar ze hadden geneens hoesje er voor dus ze bestelde het zeiden ze weer maar ze deden gewoon niks dus we gingen een week later weer heen om hem op te halen dus we kwamen daar zo aan was het er niet zins dien heb ik nooit meer iets gehaald daar maar ik wel er wel nog steeds mee maar de kosten zijn best wel hoog voor internet enzo en als je over je tegoed bent gegaan zeggen ze gewoon niks er over dus je blijft maar door gaan met belen als je niks door hebt ik kwam er pas na een maand achter per sms'je echt ik werd daar ook boos om en ben er heen gegaan
Norbert |   9 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vodafone heeft betreft aanbod duidelijke abonnementen, de RED abonnementen, in tegenstelling tot veel andere providers waar je van alles en nog wat aan keuzes hebt krijg je bij Vodafone keuze uit overzichtelijke pakketten. De service is erg fijn en snel, ook fijn is dat ik de keuze had uit een leen toestel wanneer ik mijn eigen toestel moest laten repareren. Dit repareren was overigens ook snel in 2 weken gedaan. Dan blijft over het enige minpunt van Vodafone, het bereik. Vooral tijdens het reizen, wat ik veel doe, merk ik dat het bereik vaak wegvalt. Dan komt Vodafone toch niet in de buurt van bijvoorbeeld KPN. Grote plus is wel dat alle RED abonnementen vorig jaar ineens 4g kregen. Hoewel het 4g in de kleinere stadjes en dorpjes (buiten de randstad) nog even op zich laat wachten, is het bereik voldoende te noemen. Als laatste nog een pluspunt, het updaten van je toestel. Vaak is het lang wachten tot providers hun eigen "spullen" in de software hebben gezet, vodafone bracht kitkat uit slechts 1 dag na "simlock vrije" telefoons en jelly bean zelfs eerder dan eerder genoemde.
Laura |   8 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Voor mijn huidige provider (hi) had ik vodafone. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. Het tarief is vrij acceptabel, en wat je ervoor terug krijgt is ook prima. 3G snelheden zijn ook goed. Ik had bij Vodafone een abbo en het enige wat mij niet beviel ten opzichte van bijv. HI is dat je met Vodafone niet kan zien hoeveel smsjes/belminuten je hebt verbruikt. Dit is alweer enige tijd geleden dus ik weet niet of dit nog steeds zo is, maar toen ik Vodafone had vond ik dit een vervelend nadeel. Dan het bereik. Over het algemeen is er vrij veel dekking, alleen op sommige plekken wat minder. Bijvoorbeeld in een afgelegen dorp was het bereik niet altijd ideaal. Maar over het algemeen is ook dat in orde. Dan de klantenservice. Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je. Hebben verstand van zaken en helpen je erg goed op weg. Daar dus vrij weinig op aan te merken. Ik vind Vodafone een goede provider met een redelijk tarief en een goede klantenservice. Wat wel jammer is is dat je je verbruik niet kon checken toen ik van vodafone gebruik maakte want daarom ben ik overgestapt. Ik weet uiteraard niet of dit nu veranderd is. Als dit wel het geval is beveel ik Vodafone zeker aan!
Sandra Visser |   2 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn dochter had vorig jaar buiten haar bundel downloadkosten gemaakt,de rekening was erg hoog. Ik heb gelijk vodafone gebeld en ze konden de rekening met 25% verlagen en ze gaven mij hele goede tips betreft beveiligen van mobielnummer voor betalende reclame /downloads. Ik heb niet volledige sterren gegeven, omdat de service erg afhankelijk is van degene die je spreekt. Ik heb ook wel eens slechte telefonische service gehad, waardoor ik niet volledige informatie kreeg met betrekking dat de btw buiten de kosten viel ipv binnen abbo. betreft bereik..den ene keer moet ik erg lang wachten en de andere keer zo aan de beurt. Vodafone is een goede provider. Niet de goedkoopste maar redelijk betrouwbaar.
Akkeline |   26 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijskwaliteit verhouding binnen vodafone is redelijk. Jammer alleen dat mijn bedrag iedere maand verschilt. Dit is echter maar 1 of 2 euro, maar het is wel vreemd. Wanneer ik over mijn bundel ga wordt ik niet gewaarschuwd. Dit mis ik som wel omdat de kosten buiten de bundel erg hoog liggen. Het bereik met vodafone is prima, ik heb eigenlijk nooit geen bereik. De klantenservice is redelijk. Lange wachttijden en echt helpen doen ze vaak ook niet.
Chera |   25 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit al jaren bij provider Vodafone en ben erg over ze te spreken. Mijn bereik is bijna altijd optimaal, al heeft ieder netwerk wel een paar plekken in het land waar dit minder is, zo ook Vodafone. Echter heb ik hier nooit daadwerkelijk hinder van ondervonden. De klantenservice is goed te bereiken (via 1201 dan, 1200 is een langdurig computer keuzemenu) en alle problemen die ik ooit heb gehad zijn altijd snel opgelost. De alles-in-1-op-reis dagbundel maakt het voor mij helemaal af, zo kan ik op vakantie lekker blijven internetten. Ik ga nooit meer weg bij Vodafone!
Nicole Kooijmans |   21 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het enige commentaar wat ik op Vodafone heb is het bereik. Op sommige plekken, bijvoorbeeld rondom mijn woonplaats. Neem bijvoorbeeld Boekel. Zodra ik Boekel in rijd is mijn bereik weg, en mijn internet ook. En toevallig ben ik zo'n verslaafde die ontzettend graag internet wilt overal! Ook vind ik het iets minder dat ze me niks laten weten over 4G. Aangezien ik een Iphone 5s heb, ben ik hier wel benieuwd naar. Echter zijn ze wel ontzettend snel als het gaat over vragen. Een aantal keer kon ik niet opwaarderen. Naar aanleiding hiervan stuurde ik een berichtje op Facebook of dit aan mijn telefoon lag, of aan hun. Binnen 10 minuten had ik netjes een reactie hierop en hebben ze voor mij opgewaardeerd. Super!
john wijlaars |   20 februari 2016
ik ben bij Vodafone gegaan omdat het een goede betrouwbare provider leek. de eerste jaren weinig problemen mee. maar nu vaak storingen, slechte service, en als je bekijkt met andere providers dan is Vodafone heel duur en dan nog met de minste bel min, internet en enz. daarom ga ik als mijn abonnement afloopt naar een andere provider. m.v.g john wijlaars
Bart |   9 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs / kwaliteit verhouding is de laatste jaren heen en weer geschommeld. Ik ben al lang klant van Vodafone en heb zojuist weer een sim only abonnement verlengd. Deze keer vond ik de prijs en de inhoud van de bundel een goede verhouding hebben. Bereik is over het algemeen prima. Beter dan bij bijvoorbeeld T-Mobile, waarvan ik er veel in mijn omgeving heb. Toch is buiten de stad het internet niet al te snel. Telefonisch bereik is wel super. Klantenservice is niet het meest makkelijk te bereiken. Als je vragen hebt is het moeilijk het keuzemenu te doorlopen. Ik wil gewoon direct iemand aan de lijn hebben die me verder kan helpen met me vragen.
Gea |   8 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben wel tevreden over mijn Vodafone abonnement. Ik heb nu een S3 en over het algemeen kan ik er overal mee online of bellen. Qua abonnement had ik tijdens het afsluiten precies wat ik wilde. Veel data, minder bellen, weinig SMS. En dat is me prima bevallen. Er zijn maar een paar plekken waar het bereik wegvalt. Dat is dan even lastig, maar omdat ik daar alleen zo nu en dan doorreis kan ik daar prima mee leven! Voor de S5 zou het wel fijn zijn dat er een versnelling in 4G uitrol komt.
ali koycu |   3 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Geen goede actie voor vaste klanten . vaste klanten zijn duurder uit
José |   3 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Wij, ons hele gezin zitten al jaren bij Vodafone. Nog geen problemen gehad, behalve een verkeerde uitleg over de sim only. Vandaar dat wij weer een gewoon abonnement gaan nemen in de toekomst. En ook dan blijven wij bij Vodafone. Altijd goed bereik, en altijd een klantenservice die klaar staat. Top.
Wendy |   28 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijzen van het bellen en sms-sen vind ik wel mee vallen. Ik heb prepaid, dat vind ik lekker makkelijk. Maar ik heb er erg weinig bereik mee. M'n ouders denken dat het aan mijn mobiel ligt, dus moet ik binnenkort maar een nieuwe aanschaffen, maar dan doe ik wel weer Vodafone! Met de klantenservice van Vodafone heb ik eigenlijk nog nooit mee te maken gehad. Dus kortom Vodafone vind ik erg handig!
Ilse prins |   24 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Eigenlijk heb ik mij een te duur abbonoment aan laten smeren, vandaar dat mijn beoordeling op de prijs niet super is. Ik bel/sms en gebruik mijn internet bijna nooit.. Maarja wil je een leuk mobieltje, betaal je er wat voor. Ik denk dat als ik een los toestel had gekocht, en een prepaid kaartje ik wel goedkoper uit ben. Maargoed, gedaan is gedaan... Mijn abbonoment loopt nog tm Januari 2016 dus moet het er maar mee doen. Het bereik is niet echt super hier in huis, maarja ik weet de plekjes waar het bereik dan wel goed is. (een metertje naar rechts of juist naar links) Eigenlijk heb ik dus niks te klagen over Vodafone, maargoed ik wil graaag kans maken op de telefoon natuuurlijk:D:D:D In mijn eigen zit alweer een klein krasje, en heb mijn telefoon niet verzekend. THUMBSS UP:D:D
riaat |   23 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
gratis bellen met andere vodafone gebruikers, goede klantenservice als je vragen hebt. altijd ontvangst en bereikbaarheid. tevreden met mijn abonnement en altijd kan ik kan ik mijn abonnement aanpassen als ik dat wil online maar als ik er niet uitkom bel ik even met de klantenservice
Jeroen van der Schalie |   19 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vidafone is niet altijd de meest voordelig maar wel het meest betrouwbaar. Zit al ruim 5 jaar bij hun. Ze geven trouwe klanten veel kortingen en ruime mogelijkheden om hun abbo aan te passen. Het enige nadeel vind ik dat ze op vreemde dagen jevrekening afschrijven rn niet gewoon laatste of eerste dag van de maand. Daar staat tegenover dat als je een keertje niet meteen kan betalen. Je makkelijk een betalingsregeling kam treffen. Ze hebben eem snelle klantenservice. En hun online support voor smartphones is ook erg handig en praktisch. Als je wilt gaan voor betrouwbaar dan zou ik zeker Vodafone aanbevelen.
Berry Hoekstra |   18 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bij Vodafone vaak last van een trage mobiele internetverbinding. Dit terwijl er volgens het toestel toch een goede H+ verbinding is. Dit komt vaak voor op drukke plaatsen, zoals op Amsterdam CS. Verder nooit echt last gehad van een slechte dekking. Pas na de brand bij een hoofdcentrale had ik binnenshuis slecht bereik. In dit geval raadt de klantenservice je aan om een versterker aan te schaffen à €80,- die je aan je vaste internet knoopt. Niet echt een netjes antwoord. De prijzen zijn daarentegen wel goed, en zelfs een van de goedkoopste.
Liesbeth |   8 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben redelijk tevreden over Vodafone. Ze zijn niet de goedkoopste, maar bieden in mijn omgeving een goede dekking. Alleen internet is niet overal even snel.