6,1

32 reviews

van klanten

Ben sim only

Ben is een Nederlandse sim only aanbieder met scherpe prijzen, misschien heeft Ben wel de goedkoopste sim only abonnementen in Nederland. Bij Ben sta jij als consument centraal. Helaas is Ben prepaid gestopt. Bij Ben kun jij op de website zelf jouw ideale sim only abonnement samenstellen. Ben heeft vier verschillende sim only abonnementen: Zuinig, Soms, Regelmatig en Vaak. Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. De provider staat bekend bekend om gemak en de mogelijkheid om al te bellen voor 2 cent per minuut. Onderaan deze pagina kun je alle Ben ervaringen en reviews lezen van bezoekers.

Beoordeel Ben

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Anja |   26 september 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
10jaar klant geweest, maar of ik nog ooit klant van BEN zou worden: nooit meer!!!! Ben communiceert niet open, en als je daar over moppert wordt je gekort in je eigen abonnement, onder de noemer: je hebt ten onrechte fouten gekregen. BEN verschuilt zich achter hun voorwaardes over drukfouten, maar doet vervolgens niets met de voorwaarde dat de klant hierover tijdig moet worden geïnformeerd, en bij nadelige gevolgen zijn/haar abonnement mag opzeggen. Mijn abonnementskosten zijn plots ruim verdubbeld. Er wordt een optie aangeboden om volgende maand de korting te verrekenen, maar ik moet deze maand gewoon betalen. Echter; dat betalen moet voor iemand wel mogelijk zijn. Het factuur kan volgens BEN niet juist aangepast worden, Ook is er geen betalingsregeling mogelijk... Kortom: BEN maakt er een puinhoop van, maakt fouten, en de klant moet maar zien hoe hij/zij het oplost. Dit alles staat los van het trage internet, (75mb) en rond MB's en belminuten ten ongunste van de klant, naar boven af. Ook mag je niets mee nemen naar de volgende maand, en klantenservice is telefonisch nagenoeg niet te bereiken. Staat bij de consumentenbond nu ook als 3e slechtste provider genoteerd. Herken het helemaal en raad iedereen BEN af!
J Thijssen |   4 oktober 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb een gehandicapte dochter en hadden een abonnement zonder data! Nu heeft mijn dochter een nieuwe foon waarin data niet uit stond. Krijgt ze een rekening van €350,- terwijl ben toegeeft dat dit niet had mogen gebeuren. De rekening gaat van haar zorgbudget, wat jammer is voor iets wat ze niet begrijpt. Jammer dat BEN zo stug hierin is! Ik heb gesprekken gevoerd met BEN en jammer dan .... is het antwoord.
Ben zwaar ontevreden |   21 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
- Slecht bereik - Redelijk goedkoop maar waardeloze service - alles moet online maar werkt zelden - bij mij 50 euro teveel in rekening gebracht ivm technische storing bij Ben, nooit teruggezien - komen klanten niet tegemoet
Ben diep teleugesteld |   21 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Door een storing bij Ben was het niet mogelijk Ben Extra in te schakelen. Dat resulteerde in een rekening van 57 euro (voor internet) bovenop mijn normale gebruik. In eerste instantie raadt Ben mij aan geen internet te gebruiken. Hoe? Anno 2016? Na 4 maanden is het geld nog steeds niet verrekend of teruggestort. Laatste is alleen mogelijk wanneer het abonnement wordt opgezegd. Service is waardeloos. Er worden beloftes gedaan maar niet waargemaakt. Ben vraagt zijn klanten zo veel mogelijk online te regelen maar 9 van de 10 keer functioneert het niet.
Ben zwaar teleugesteld |   21 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Door een storing bij Ben was het niet mogelijk Ben Extra in te schakelen. Dat resulteerde in een rekening van 57 euro (voor internet) bovenop mijn normale gebruik. In eerste instantie raadt Ben mij aan geen internet te gebruiken. Hoe? Anno 2016? Na 4 maanden is het geld nog steeds niet verrekend of teruggestort. Laatste is alleen mogelijk wanneer het abonnement wordt opgezegd. Service is waardeloos. Er worden beloftes gedaan maar niet waargemaakt. Ben vraagt zijn klanten zo veel mogelijk online te regelen maar 9 van de 10 keer functioneert het niet.
Daryl |   12 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vele malen goedkoper dan mijn vorige provider (vodafone). Internet is mis wat minder snel, maar ik heb het graag voor over. Bereik is prima (Randstad) en de klantenservice heb ik nog geen gebruik van gemaakt. :)
Daan |   9 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds de aanvang van Ben 12 jaar geleden ben ik klant bij ben. Toen ben stopte en T-Mobile werd ben ik enige tijd klant geweest bij T-mobile zodra ik hoorde dat Ben terug was ben ik gelijk terug gegaan. En tot op heden DIK tevreden!
Jim Böck |   26 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zoals bijna elke provider is de internet site erg onduidelijk qua prijzen en informatie. Gelukkig zijn er medewerkers die telefonisch wel duidelijkheid kunnen geven. Er is ook een optie om via mailcontact informatie te verkrijgen. Mijn bereik is nooit helemaal weggevallen, al is het mobiele internet soms erg traag. Dit kan echter ook aan mijn ietwat trage Samsung Galaxy Lite liggen. Waar het uiteindelijk om gaat is de prijs-kwaliteit verhouding, voor het bedrag dat ik maandelijks betaal, 15 euro, kan ik alles wat ik op mijn telefoon wil (Bellen, sms'en whatsappen, googlen, facebooken & instagramen). Een groot voordeel is dat als ik over mijn internet limiet heen ga, geen rekening van honderden hoef euro's te betalen. De snelheid van het internet wordt alleen teruggeschroefd tot het eind van de maand. Voor het onderdeel prijs-kwaliteit geef ik dan ook een vrij hoge beoordeling. Ik ben dan ook tevreden over Ben als mijn provider.
de Groot |   18 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bij Ben ben ik al heel lang aangesloten ik zat er zelfs al voordat T-Mobile het had overgenomen. Toen ze weer op de markt kwamen ben ik gelijk weer overgestapt naar Ben. ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de prijs, het bereik wat minder. Het lijkt soms wel of we het B netwerk van T-Mobile hebben want mijn partner heeft T-Mobile en soms heb ik slecht bereik en hij heeft dan wel gewoon goed bereik. Het kan natuurlijk ook aan mijn telefoon liggen, dat weet ik niet zeker.
Florian |   7 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Pasgeleden een sim only abonnement afgesloten bij Ben. Ben er erg tevreden mee moet ik zeggen. Ik betaal slechts 6 euro per maand en kan daarvoor wel gewoon 250 minuten bellen of SMS'en. Dat is voor mij meer dan voldoende. Het bereik is OK, maar kan beter. Heb er een enkele keer wel eens problemen mee gehad. Misschien dat ik in de toekomst overweeg een smartphone te kopen met mobiel internet, maar ik weet niet hoe snel en goed de verbinding is. Iemand hier ervaringen mee?
Jaap-jan |   28 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Super goede provider. leuke reclame ook.
Felicia Hoogterp |   25 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb sinds 3 jaar een sim only abonnement bij Ben. Per maand betaal ik een bedrag waarvoor ik genoeg belminuten en sms krijg wat precies bij mijn telefoongedrag past. Voor dit zelfde bedrag krijg ik ook genoeg MB wat exact bij mijn internet gedrag past. Wanneer ik mijn abonnement zou willen aanpassen valt dit goed te regelen via Ben waar ze altijd vriendelijk zijn, ook wanneer je komt met vragen over de factuur waarbij ze de tijd voor je nemen en je proberen het zo goed mogelijk uit te leggen. Op de site van Ben is alles duidelijk weergegeven en kun je indien je dat wilt ook op zoek naar een passende smartphone, de keuze van smartphones is echter enigzins beperkt. Ik heb het bereik van Ben met 3 sterren beoordeeld omdat het mij te vaak gebeurd dat tijdens een telefoongesprek iemand mij niet kan verstaan omdat de verbinding weg valt. Wat betreft mobiel internet, het 3G bereik is vrij goed hoewel dit op sommige plekken in het noorden wel beter kan. Al met al ben ik een zeer tevreden klant van Ben.
Corné |   14 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind Ben een prima provider maar lang niet fantastisch want soms krijg je 2 dezelfde sms'jes waar je toch niks aan hebt.
Martijn |   1 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds een paar jaar zit ik bij Ben. Ik heb nog een oud type Ben Regelmatig maandabonnement met 250 belminuten/sms en onbeperkt internet voor €17,11 per maand. Over de prijs-kwaliteitverhouding ben ik op zich wel te spreken. Ik vind dat de prijs voor een simonly-abonnement wel wat scherper mag, maar ik vind het niet te duur. De abonnementen die ze nu aanbieden vind ik ook niet al te scherp qua prijs. Ik zou dan persoonlijk een leuke aanbieding afwachten. Het bereik van Ben om te bellen vind ik prima. Ik heb zelf altijd overal bereik en heb nog nooit niet kunnen bellen doordat ik geen bereik had. Het bereik van het internet is in verhouding iets minder. Soms als ik ergens binnen ben (een winkel, bedrijf, universiteit) dan heb ik geen mobiel internet meer of het is te traag. Als ik over straat loop en op de meeste andere plekken is het mobiel internet goed genoeg en laden webpagina's best snel. In de trein vind ik de internetverbinding ook tegenvallen. Ik snap dat met de hoge snelheid de verbinding minder snel is, maar hij valt toch regelmatig helemaal weg. Ik heb prima ervaringen met de klantenservice van Ben. Ze reageren altijd snel op mailtjes en geven ook altijd antwoord op mijn vraag of probleem. Bij telefonisch contact staan ze je ook vriendelijk te woord. Ik zou mensen Ben dan ook zeker aanraken. Het mobiele bereik is prima en voor Whatsappen en Facebook is de internetverbinding vaak sterk en snel genoeg. Wel raad ik aan niet te hoge verwachtingen te hebben van het mobiele internet om te surfen. Meestal is het prima en snel genoeg, maar er zijn ook vaak zat momenten dat de verbinding voor hiervoor ontbreekt of hinderlijk traag is.
Johanna Luiten |   28 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
BEN is ben: simpel, helder, gewoon goed in z'n werk, persoonlijk, snel, volledig, trendy, aardig, hip, cool, dichtbij en bijzonder. Bij BEN ben ik IK. :) Boks!
Tim |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sympathieke provider waar ik mijn allereerste abonnement heb afgesloten. Doen wat ze moeten doen: goed netwerk voor bellen en internet en geen fouten maken. Ik ben blij dat ze sinds een paar jaar weer terug op de markt zijn met goede prijzen.
Jeroen Radstaak |   28 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn enige sim-only abonnement die ik heb gehad is bij Ben geweest. Prijs-Kwaliteit: De verhouding hiertussen is goed, er zijn wel goedkopere sim only te vinden maar bij Ben heb ik naast een lage prijs ook een prima klantenservice ervaren, hierdoor is de prijs-kwaliteit toch zeer goed te noemen. Bereik: Het bereik was onderweg in de auto rijdend door Nederland niet altijd toereikend, maar verder nooit problemen gehad met het bereik Klantenservice: Ben heeft een duidelijke overzichtelijke site met een makkelijk inlog gedeelte. Hierin zijn facturen en het abonnement duidelijk in te zien en ook eventueel aan te passen. Hierdoor heb ik weinig contact hoeven hebben met de klantenservice gedurende mijn contract. De ene keer dat ik dan toch een vraag had over mijn factuur of toen ik ongeveer anderhalf jaar geleden op wilde zeggen werd ik altijd vriendelijk en vakkundig te woord gestaand. Conclusie: Ben is mij goed bevallen en als deze provider ook abonnementen icm telefoons had aangeboden was ik waarschijnlijk ook gebleven. Dit doet Ben helaas niet en daarom ben ik in 2012 overgestapt op T-Mobile.
M. Helder |   28 mei 2016
Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken. CHANTAGE!
Amol Mahabir |   27 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben is uitstekend voor mensen met weinig inkomen. Je betaalt vrij weinig en de mogelijkheden rijken vrij ver. Je kunt Sim-only zonder internet en een standaard belminuten/sms pakket aangaan of een volledig pakket met een smartphone eraan gebonden. Wat Ben fantastisch maakt zijn de facturen. Je krijgt een lijst te zien met de telefoon gesprekken die je pleegt, de correspondenten en je krijgt te zien of het gesprek binnen je pakket valt of niet. Ben heeft geen mooie lay-out op de website en heeft minder bereik op plaatsen in de hoeken van Nederland maar doet het verder wel keurig binnen de grote steden.
Srood |   13 mei 2016
Niet aan beginnen! Ik heb Ben.nl de opdracht gegeven om mijn beide nummers te laten overdragen (nummerbehoud), maar ze gingen mijn contracten te vroeg beëindigen terwijl mijn vorige provider hen waarschuwde dat mijn contracten nog liepen! Per telefoon zeggen ze iets en per mail iets anders . .
Manolito Martha |   9 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben redelijk tevreden over de klantenservice waar ik netjes te woord word gestaan en geholpen word. Ook zijn ze goed bereikbaar. Ook de online persoonlijke pagina waar je rekening te vinden is en je snel je abonement kan aanpassen end. werkt goed. Ik krijg echter wel absurd hoge rekeningen waar ik vaak niks van snap en me ook niet uitgelegd kan worden dus over de prijs kwaliteit ben ik minder tevreden. De bereikbaarheid is in grotere plaatsen goed maar als je ergens bent waar het meer afgelegen is is de bereikbaarheid vooral van het internet niet best. Ook op drukkere plaatsen zoals festivals is de bereikbaarheid minder. Al met al is het niet voor herhaling vatbaar en zal ik in de toekomst voor een andere provider kiezen.
Lynn |   8 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
In eerste instantie zat ik bij vodafone, maar studentenbudget gezien was dat niet echt verstandig. Dus ik ben maar eens overgestapt op BEN. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de service (en nog meer over de prijs van mijn nieuwe abonnementje). Vond het wel apart om alles via internet te regelen, maar achteraf gezien ging alles super vlot en had ik binnen no-time mijn nieuwe simkaart in huis. Het overzetten van mijn nummer ging iets minder soepel, maar naar mijn idee lag het probleem hiervan vooral bij vodafone. Het bereik lijkt niet altijd even goed te zijn, maar dat kan ook aan mijn oude samsung liggen. En zelfs als het bereik al slecht zou zijn betaal ik nog steeds veel minder voor mijn abonnement dan bij vodafone. Al met al ben ik dus best wel heel tevreden over BEN tot nu toe!
Roy van de Zand |   8 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn beoordeling over Ben: Ben is een top provider voor de persoon die weinig belt of sms'jes verstuurd. De prijs van deze abonnementen voor "weinig bellers" vergeleken met andere providers is zeer gunstig. Over het bereik met bellen ben ik zeer te spreken. Het enige minpuntje in bereik is het Internetten, dit is vaak in dorpen en zelfs af en toe in grote steden matig, hier zou Ben aan kunnen werken. Verder is de klantenservice erg vriendelijk!
Wim |   7 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
1 Ben berekent onterecht internet kosten terwijl je geen bundel hebt. 2 Als je als vaste klant wil mee doen aan een actie dan wordt je niet serieus genomen. 3 Ben opzeggen is een drama, de nieuwe provider krijgt te horen dat het simnummer niet juist is, dit nummer is door Ben zelf in mijn pers. login geplaatst, hoezo niet juist. 4 Ben bellen is ook een drama, wachttijden van 20 min is normaal. Het fatsoenlijk zijn als Ben dan zelf terug belt maar dat is niet mogelijk. 5 Ben mailen kan niet, kan alleen via Facebook of Twitter.
Niels |   4 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs-Kwaliteit: 'Ben' nu ongeveer 1 jaar bij Ben. Toen der tijd heb ik voor de provider gekozen, omdat je daar voor zeer gunstige tarieven gebruik kon maken van een sim only abonnement. Prijs is voor veel mensen een keuzefactor en dat zit bij Ben wel goed op zich. Natuurlijk zullen er over de tijd andere deals of aanbiedingen verschijnen, al zul je dat altijd wel hebben. Bereik: Het bereik bij Ben is uitstekend, weet niet wat anderen hiervan vinden, maar ik vind het meer dan goed. Wel jammer is dat ze nog geen 4G abonnementen hebben, al zal dat spoedig wel komen denk ik.. Dat hangt natuurlijk ook van T-mobile af. Klantenservice: Slechts één maal een beetje moeite gehad met de klantenservice van Ben. Dit kwam door een foutje factuur, waarop vreemde kosten over mijn bundel werden gerekend. Het heeft toch denk een week of drie, vier geduurd tot ik eindelijk mijn gelijk heb gekregen, dat was een beetje jammer.. Buiten dat geen aanmerking. Voor vragen bezoek ik meestal de site van Ben zelf, daar staat ook vrij veel op. Conclusie: Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden over Ben. In principe lijken ze veel op elkaar (de providers), dus aanraden om naar Ben over te stappen is misschien weer te extreem. In ieder geval is deze provider goedkoper dan veel en dat is ook het grootste voordeel.
christiano |   23 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben is zo vreselijk slecht dat het wel een Joke lijkt, mensen geloven het amper. -------------------------------------------------------------------------------- Ben is alleen maar slechter en slechter aan het worden, dit komt omdat handelingen die normaal genomen via de website gedaan kunnen worden allemaal handmatig via de overbelastte onbereikbare klantenservice lopen. Wachttijden van 40 - 50 min. zijn geen uitzondering. Ik had een sim only met nummerbehoud aangevraagd maar na 3 maanden wachtten er helemaal ziek van. Er gebeurt gewoon niets je wordt niet op de hoogte gehouden gewoon echt niets ! Omdat ik er op een gegeven moment zelf via Facebook van Ben achteraan ging kwam ik er ook achter dat het activeren en blokkeren van een sim kaart ook via de onbereikbare klantenservice loopt en niet via de website inlog kan ! Dit is toch ongelooflijk ! Stel je gsm wordt gejat op vrijdagmiddag kan je pas maandagochtend na 50 min. wachtten je Simkaart blokkeren !! Bij mij is het allemaal niet zo ver gekomen , na 3,5 maand wachtten heb ik een aangetekende brief naar Ben gestuurd dat ik mijn aanvraag wil stoppen op grond van grove laksheid , 3,5 maand wachtten op een werkend simkaartje met nummerbehoud is echt te gek. Gelukkig kreeg ik een berichtje terug dat mijn aanvraag is geanuleerd, Exact dezelfde aanvraag bij Simyo gedaan en binnen 12 dagen alles perfect werkend.
Bart |   28 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Een toestelletje afgesloten met een Ben sim only abbo. Prima prijs voor me bundel en bereik is vaak goed. Het internet is niet overal even snel, maar gelukkig is er vaak wifi in de buurt.
Yvonne |   24 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn provider is Ben. Ik heb bij Ben een sim only simkaart, dus zonder telefoon. Ik heb eigenlijk nooit problemen qua bereik. Zelfs bij de grens van Nederland heb je nog bereik en op sommige plaatsen nog kilometers over de grens dus dat is echt top! Ben is ook onderdeel van T-mobile. Ben Internet kan ik ook zeker niet over klagen dat werkt altijd redelijk oké. Niet altijd helaas. Vaak wanneer ik in de trein zit of in de bus of auto en je komt in een gebied of plaats waar veel polder is komt mijn Internet er vaak NIET doorheen... In de metro heb ik ALTIJD BEREIK! Wat echt top is In de stad of in een dorp heb ik vrijwel nooit problemen. Ben Internet is als je goede verbinding hebt ook erg snel en ik denk dat je WEL de beloofde snelheid krijgt. Waar anderen providers vaak om liegen helaas. De facturen die door Ben maandelijks worden verstuurd zijn duidelijk en goed overzichtelijk. Hun website is heel erg klantvriendelijk vind ik zelf en veel dingen zijn makkelijk aan te passen naar jou wensen! Bellen met Ben gaat goed ik heb bijna nooit een slechte verbinding met de persoon waarmee ik bel. De prijs van ben is goed Ik heb dan moet ik eerlijk zeggen een abonnement al 3 jaar waar meerdere kortingen in zitten. Zo heb ik voor 20 euro 1 ga Internet en 500 belminuten. Maar wanneer je bij ben niet tevreden ben over je abonnement kan je het zelf makkelijk via Internet aanpassen. Ik ben zeer tevreden met Ben en ik zal er nog jaren bij blijven als het zo goed blijft!
Leonie |   20 maart 2016
Ik ben jarenlang tevreden klant geweest bij BEN, en heb destijds praktisch mijn hele familie overgehaald om klant te worden bij BEN. Twee jaar geleden kreeg mijn zus op eens te kampen met onjuiste rekeningen van BEN. Tijdens vakanties werden standaard tot bijna het dubbele aan verbruikskosten in rekening gebracht. Ook het internetverbruik dat werd gefactureerd kwam niet overeen met haar werkelijke verbruik. BEN weigerde in te gaan op haar klachten. Zij is toen overgestapt naar een andere provider. Sinds december 2015 heb ik hetzelfde probleem. Binnen de eerste week van december was mijn databundel van 1000mb voor 850mb verbruikt. Op mijn vraag hoe dit kon kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, op mijn verzoek inzage te geven in mijn verbruik per dag werd gezegd dat ik moest wachten op de factuur. Deze ontving ik pas halverwege januari, dus ruim een maand na de klacht. Uit de factuur bleek dat ik op één dag in 47 minuten 630MB zou hebben verbruikt. Wederom kreeg ik geen enkele reactie op dit extreem onrealistische verbruik. Op advies van BEN heb ik een verbruiksapp gedownload, en sindsdien heb ik geconstateerd dat mijn werkelijke verbruik vaak 50% lager is dan het verbruik dat door BEN wordt gefactureerd. Ik heb hen hier meerdere malen over aangesproken, maar hierbij wordt gesteld dat hun gegevens leidend zijn, en dat aan de verbruiksapp geen rechten kunnen worden ontleend. Inzage in de gegevens op basis waarvan zij factureren weigeren ze nog altijd te geven.
jan |   17 maart 2016
Internerverbinding is compleet waardeloos. Kan alleen internetten met een wifiverbinding. Jammer hoor.
Joost |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
week geleden een ben abo besteld met 4G erbij! daar zat ik al een tijdje op te wachten. Daarvoor ook al sim only bij ben gehad, maar overgestapt omdat ik 4G wilde. Erg tevreden om terug te zijn.
Bart |   21 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Een woord: een topper! Super scherpe prijs voor wat je er voor terug krijgt. Internet loopt via T-Mobile, dus dat is ook betrouwbaar en je wordt snel geholpen bij evt. vragen..