7,2

36 reviews

van klanten

KPN sim only

KPN staat bekend voor haar goede kwaliteit en netwerkdekking. De provider heeft een ruim assortiment in sim only abonnementen en uiteraard ook keuzemogelijkheid tot 4G. Op het gebied van 4G heeft KPN momenteel de grootste dekking en beste internetsnelheden in Nederland. Uiteraard biedt KPN klantenvoordelen, zoals de familiebundel, nummerbehoud en verlengingskorting. KPN heeft voor bellers met vraag naar zekerheid een  uitermate geschikte ‘alles in 1 mobiel’ aanbieding, die onbeperkt bellen en sms’en garandeert

Beoordeel KPN

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Jessica |   24 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Erg tevreden over KPN. Hun website is heel duidelijk, ze zijn qua klantenservice goed bereikbaar (telefonisch, chat, forum) en reageren snel en klantvriendelijk. Ze komen afspraken na en hebben vaak leuke acties. Ik kwam van een andere provider waar ik op z'n zachtst gezegd erg klantonvriendelijk behandeld ben en KPN heeft me goede adviezen gegeven bij het overstappen, zodat ik alles goed en snel af heb kunnen ronden.
Frank |   13 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben al jaren klant bij KPN en zo wel in binnen als in het buitenland prima dekking.
Jeremy Schrijver |   3 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Erg tevreden over de dienstverlening van KPN. Geen problemen met verbindingen of storingen en als ik een vraag stel bij de helpdesk word ik snel en goed geholpen. m.vr.gr. J. Schrijver
Ad |   30 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds jaar en dag ben ik bij de KPN zowel zakelijk als privé. De dekking binnen Nederland is eigenlijk heel erg goed. Voor mijn werk kom ik in heel Nederland van de schiereilanden tot aan het laagste puntje in Limburg. Overal en altijd goed bereik(baar). Vorig jaar overgestapt op 4G en hierbij hetzelfde. Natuurlijk niet overal 4G nog maar dat wijzigt in rap tempo. Met 4G een veel snellere verbinding en de verbinding is ook erg betrouwbaar. Ik heb een sim only abo omdat ik elf wil bepalen wanneer en welk toestel ik koop. Met de nieuwe KPN app kan ik op elk moment van de dag het verbruik zien en facturen bekijken. Het mag wat sneller maar dat is de app elf. Er loopt nu een actie voor verlengen maar dat geldt alleen voor een 2 jaar contract. Dat is niet meer van deze tijd. Dat moeten ze maar eens veranderen. Als ik voor de kwaliteit ga wil ik bij KPN blijven maar ze moeten niet te duur blijven. Kwaliteit mag betaald worden maar de concurrentie zit ook niet stil. Nu in gebruik een S4 na een S3, S2 en S gehad te hebben, tot nu toe het beste toestel van Samsung. Op naar de S5! Die gaat er komen natuurlijk! Groet, Ad.
Manon van Egmond |   18 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Meestal wel goed bereik. Alleen bij nieuwe gebouwen met goede isolatie dan wil het nog wel eens minder zijn. Klantenservice is goed. Ze zijn altijd bereid met je mee te denken als het om een verlengvoorstel gaat. De prijzen voor een abonnement met een nieuw toestel zijn wel meestal aan de hoge kant. Andere providers zijn vaak goedkoper.
Marjolijn |   9 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De reden dat ik bij Kpn zit is omdat ze landelijk bereik hebben en dat is in onze plaats geen overbodige luxe. Daarnaast is de klantvriendelijkheid goed, ze staan je uitgebreid te woord.
etienne |   9 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik bel al jaren lang met kpn . Ik heb eigelijk nooit geen problemen ondervonden. Kwa bereik is het echt een top provider . Bij ons op de hoek in de kroeg hebben vrienden van mij vaak geen bereik terwijl ik met kpn vaak nog 1 of 2 streepjes heb. Klantvriendelijkheid volstaat ook altijd. Ik heb niet vaak gebeld maar als ik belde waren ze vriendelijk en behulpzaam en kreeg ik altijd waar ik voor belde. Dus kortom een dikke 5 sterren voor kpn. Vriendelijke groete etienne
Koen |   9 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
KPN biedt in mijn mening een zeer degelijke prijs-kwaliteit verhouding. De gemiddelde kosten van een sim-only of normaal abonnement zijn redelijk, maar de kwaliteit is gewoon bijzonder goed. Het netwerk is snel en heeft weinig tot geen last van storingen. Ook heeft KPN het beste 4G bereik van Nederland. Tot dusver heb ik alleen de klantenservice gebruikt bij het overstappen naar een ander abonnement inclusief nieuw toestel. Zij hebben mij daar uitstekend bij geholpen. Bovendien zijn ze bij KPN bereid te onderhandelen over de maandelijkse kosten van het abonnement, zo heb ik zelf ruim 10 euro van de maandprijs af kunnen krijgen. Al met al ben ik dus een tevreden klant.
Bryan |   18 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn provider is KPN. Ben er erg tevreden over omdat ze bijna overal in het land 4G netwerk hebben. De aanbieding die ze mij gegeven hebben voor de Samsung Galaxy S5 is ook perfect. In plaats van 1GB data 4GB data!
charmayne |   16 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb wel een problemen gehad met de klantenservice van KPN. Vaak als je wat wil bereiken doen ze alsof ze het niet snappen of niet weten waardoor je van het kastje naar de muur word gestuurd. Als je dan weer een andere medewerker van de klanten service aan de telefoon hebt dan vertel die weer een ander verhaal of dat zij dan niet begrijpen waarom hun collega dat verteld heeft. verder qua bereik is het wel super ik heb bijna nooit problemen of er moet een landelijke storing zijn maar gebeurt bijna nooit. dan de kosten vind ik super meevallen tuurlijk ligt het eraan wat voor abonnement je neemt en kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Dus algemeen een positieve beoordeling voor KPN alleen de klantenservice mag beter worden
fatima saou |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben erg tevreden met kpn, ze doen wat ze zeggen en beloven.het feit dat hun klantenservice gratis is zegt al genoeg over hun klantvriendelijkheid. Als ik hun aan de telefoon heb proberen ze je echt te helpen ipv zo snel mogelijk van je af te komen.ook als je een keer niet kunt betalen zitten ze niet gelijk op je huid. Andere providers kunnen er een voorbeeld aan nemen.
Tom vd Kroef |   2 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al heel wat jaren ben ik klant bij KPN. Tot op de dag van vandaag heb ik nooit getwijfeld of gedacht aan overstappen. De concurrenten zullen vast ook goed werk leveren, maar ik zit goed bij KPN, dus waarom zou ik switchen? Het belangrijkste wat ik zoek bij een telecomaanbieder is het bereik, daar heb je immers een telefoon voor. Overal moet je tegenwoordig bereikbaar kunnen zijn en je emails lezen of kunnen Facebooken. KPN weet wat de klant wilt en heeft dan ook een erg sterk netwerk liggen. Waar je ook ter wereld bent (en ik reis de hele Wereld rond, dus ik weet waar ik het over heb) heb je bereik. Of je nu midden in New York staat tussen de wolkenkrabbers of in een verlaten woestijn midden in Egypte. KPN zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent. KPN is daarnaast de voorloper van het 4G netwerk. Als eersten hebben zij landelijk een 4G netwerk weten aan te leggen voor nog betere dekking en bereik. De snelheid op het 4G netwerk zijn vaak sneller dan het internet bij de mensen thuis, een zeer belangrijke investering wil je de concurrentie voor/bij blijven. Een ander sterk punt is de klantenservice. Net als vele aanbieders van mobiele telefonie, heeft ook KPN een gratis nummer dat je kunt bellen vanaf je mobiel om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Wachttijden komen weinig voor, meestal heb je binnen 2 minuten iemand aan de lijn die je kan helpen. Mocht er iets uitgezocht moeten worden, dan bellen ze je snel terug met een duidelijk antwoord. Ook bij het verlengen van je abonnement denkt de telefonist(e) met je mee. Zij bekijken wat je huidige gemiddelde verbruik is en zo kunnen ze je een passend abonnement aanbieden. Vorige maand mocht ik weer verlengen en werd uitstekend geholpen door een aardige mevrouw. Zij zag dat ik weinig belde en veel internet MB's verbruik. Haar conclusie was dat ik beter kon overstappen naar Hi, aangezien KPN meer is voor de bellers en Hi voor de internetters. In alle rust hebben we samen mijn nieuwe abonnement samengesteld. Ik blij met mijn nieuwe abonnement, zij blij met het behoud van een tevreden klant. Een klein nadeel van KPN is de prijs. Waar ik het hierboven al heb gehad over de kwaliteit (die uitstekend te noemen is) is de prijs vaak toch wel ietsjes hoger dan bij een andere aanbieder. Neem mee in je oordeel dat kwaliteit nou eenmaal geld kost en dan neem je die paar Euro extra voor lief. Mijn conclusie: KPN is een zeer klantvriendelijke telecomaanbieder met een sterk netwerk. De klantenservice is kundig en heeft overal een oplossing of antwoord op. Klein nadeel is de prijs die je betaald, maar hé, je zit wel bij KPN... ;-)
Syb Dijkstra |   29 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
KPN is een zeer goede provider met een goede klantenservice. Ik heb haast nooit een probleem met mijn bereik. Als mijn toestel kapot gaat hoef ik het maar te vragen en ze repareren mijn toestel zonder extra kosten. De medewerkers van KPN zijn erg vriendelijk en je hoeft bijna nooit lang te wachten voor je aan de beurt komt. Het enige smetje op KPN is dat een bundel al snel erg duur is en je ook veel moet bijbetalen. Voor de rest is KPN een prima provider.
Claudia van veltom |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prima met KPN, nooit problemen gehad. Andere providers hebben bij ons slecht bereik. KPN laat me nooit in de steek.
Inge G. |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit al jaren bij KPN. Het is misschien niet de aller- allergoedkoopste provider, maar ik ben er heel tevreden mee. De medewerkers zijn altijd behulpzaam, of dat nu aan de telefoon is (klantenservice) of in een winkel. Ze proberen je helemaal niets aan te smeren of halen allerlei verkooptrucjes uit, maar helpen echt en denken mee. Ik heb nog nooit grote problemen gehad. Ik heb meestal bereik op plekken waar anderen dat maar moeilijk kunnen krijgen. Ik zal over een aantal maanden wederom mijn contract bij KPN verlengen.
Sjoerd |   9 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Twee jaar geleden ben ik, na enkele jaren bij Hi een abonnee te zijn geweest, teruggekeerd bij KPN. Zojuist een nieuw abonnement met ze aangegaan omdat ik vooral te spreken ben over de kwaliteit. KPN is iets duurder dan de overige aanbieders, maar is daarentegen wel altijd te bereiken voor hulp via de klantenservice. Niet alleen de bereikbaarheid van de klantenservice staat me aan, maar vooral de professionaliteit viel mij op. Enige tijd geleden moest ik klantenservice van Ziggo spreken, maar na een uur aan de lijn te hebben gehangen, werd ik eerder boos dan dat ik me begrepen voelde. Laatst met KPN klantenservice gebeld en na 10 minuten met een brede glimlach weer opgehangen; boven verwachting goed begrepen wat ik wilde, vanaf de andere kant van de lijn. Twee jaar geleden had ik nog wel geregeld plaatsen in Nederland waar het bereik me tegenviel of zelfs geen bereik had. Een klein jaar geleden leek dit te verbeteren en nu verkies ik zelfs vaak de dataverbinding boven de WiFi verbinding. Twee jaar geleden had ik nog enkele vreemde zaken in mijn factuur aangetroffen maar dat heeft KPN netjes opgelost. Mede hierom wilde ik opnieuw in zee gaan met KPN. Nu belt KPN mij om te vertellen dat ze mij als vaste klant graag tegemoet komen en een extra korting kunnen bieden. Samen met de degelijke klantenservice en zeer betrouwbaar netwerk, heb ik besloten me opnieuw voor twee jaar te verbinden met KPN.
Fabio |   3 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al 16 jaar klant bij de KPN en ik ben nog steets een te vrede klant , omdat ze altijd met een andwoord klaar staan als je problemen heb. En ze bieden een goede service.
Liquenda van Anrooij |   1 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Echt super geholpen. Altijd bereikbaar. Als er een probleem voordoet helpen ze je perfect. een provider om nooit meer weg te gaan. Ben er zeer tevreden over. Ik zeg ga zo DOOR!!!!
M van Duuren |   1 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Qua bereik heb ik niet te klagen, ik heb bijna overal bereik. Klantenservice is ook gratis bereikbaar, wat heel fijn is. Ik heb een abonnement afgesloten via een radiogids wat heel goedkoop was en daardoor interessant, de normale abonnementsprijzen zijn veel te hoog en zou ik nooit afsluiten. Ik kreeg hier een leasetelefoon bij die verouderd was, maar het abonnement was nog lager dan bij een goedkope sim only dus dat maakte niet uit. Alleen wel oppassen bij overstappen na afloop van de abonnementsperiode, anders stappen ze midden in een maand over wat ze bij mijn kinderen deden, halverwege de maand van kpn naar hi, waardoor ze zonder erg over hun bundel zaten en bij moesten betalen terwijl ik pas over wilde stappen aan het einde van de periode. Dat ging mis, en het nieuwe abonnement ging dus een uur later al in. Dus heel duidelijk communiceren. Uiteindelijk kon dit dus niet meer teruggedraaid worden. Kpn is wat mij betreft dus wel goed, vooral de goede bereikbaarheid, maar zonder aanbieding veel te duur. 4 g netwerk ook goed en veel sneller maar daardoor wel eerder door je bundel heen.
Daimy |   25 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hier geen geweldige ervaringen met KPN. Behalve het bereik niet veel goede punten. Om te beginnen het bereik: daar is vrij weinig op aan te merken. Heb wel eens een keer geen bereik gehad maar over het algemeen is dat prima te doen. Vrij veel dekking overal. Dan de prijs kwaliteit verhouding. Ik vind het tarief veel te hoog. Dat moet veel lager kunnen. De prijs-kwaliteit verhouding heb ik daarom 3,5 ster gegeven, ook omdat het bereik wel gewoon goed is. Tot slot de klantenservice. Ik heb ze maar één keer nodig gehad maar deze ervaring was in één woord rampzalig. Ik had niet het idee dat de medewerkster echt de tijd voor me nam. Ze wilde er maar snel vanaf zijn had ik het idee. Ook de uitleg was niet bepaald duidelijk, heb het uiteindelijk zelf maar uitgevist omdat ik er met haar niet goed uit kwam. Maar ik weet natuurlijk niet hoe de andere medewerkers van kpn zijn, dit was alleen voor mij een hele slechte eerste indruk. Kortom heb ik een slechte ervaring mee gehad. Het tarief is veel te hoog en de medewerkster waar ik mee te maken heb gehad legde niet goed uit en nam niet de tijd voor me. Het bereik is wel gewoon goed.
Occo Koedijker |   21 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Kpn weet wie ik ben, ze spelen in op de maatschappelijke ontwikkelingen en behoeften. Betrouwbaar en degelijk zijn de kernmerken van KPN. Kortom: ik ben een fan van KPN!!!!
Henk Jan |   10 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik kan niet wachten tot mijn abonnement over is. Ik voel me echt belazerd, betaal voor extra mb's gigantisch veel en wil je bij mijn KPN iets aanpassen, dan weet ik niet zeker meer hoe het met de rest van de maand zit en krijg ik daar ook vaag antwoord op. Waar ik bij KPN wel tevreden over ben is gemakkelijke klantenservice, alleen zeggen ze vaak dingen die niet eens met elkaar overeen komen. Bereik is ook altijd goed.
Annet van Vliet |   23 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bereik is niet altijd top!
Ilja |   20 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Aantal maanden geleden werd ik telefonisch door een medewerker van KPN benaderd. Of ik wellicht voor 3 maanden, geheel vrijblijvend, alles -in 1 standaard wilde proberen ipv basispakket zoals ik had. Ik heb uitdrukkelijk aangegeven dat ik geen zin heb om allerlei activiteiten te moeten ondernemen, indien ik na drie maanden geen behoefte had aan nieuwe pakket. NEE, u hoeft ons alleen te bellen en dan gaat automatisch uw oude abonnement basis door. Het verplicht u tot niets...... Omdat ik uiteindelijk niet de toegevoegde waarde zag, heb ik na 2 maanden aangegeven dat ik geen belangstelling had in het standaard pakket. Eea zou omgezet worden... Uiteindelijk krijg ik een factuur waarop toch teveel is ingehouden. Ik gebeld en dat zou de volgende factuur gecorrigeerd worden. Vandaag de nieuwe factuur ontvangen, echter het onderdeel opnemen en spotify werd berekend. Ik gebeld en wat zegt men nu....Jaa, maar dat moet u aangeven als u dat niet wilt, het loopt nu gewoon door!!!!! Dit ondanks uitdrukkelijke mededeling van KPN dat er geen verplichtingen zijn en dat ik verder niets zou hoeven doen, behalve 1 telefoontje om aan te geven dat ik niet naar standaard over zou gaan. Echte supermisleidende actie en bovendien gewoon onrechtmatig!! Men wilde spotify en opnemen nu wel stopzetten, maar de achterliggende maand, waarvan ik uitging dat alles gestopt was, wordt toch in rekening gebracht. Hierna boos nog een andere medewerker gesproken en die vond het ook onjuist en zou eea gaan rechtzetten.....!! Wat een bedriegerij!!!! Nooit mee ingaan op welke actie dan ook van KPN!!!
Ans |   18 april 2016
KPN is voor mij de beste om dat ik er nog geen enkel probleem met heb gehad .De klantenservice is altijd netjes en snel. groetjes Ans
marc de wilde |   6 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Top provider! Ik ga hier nooit meer weg
matthijs |   31 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
KPN valt tegen. Ik ben er naar toe gegaan omdat ik dacht dat het de beste provider van Nederland is. Maar het bereik is mijn dorp echt om te janken. Nooit meer KPN dus.
Nicky van Veenschoten |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Laat ik beginnen te vermelden dat KPN een uitstekend netwerk heeft waar ik eigelijk altijd wel bereik heb, afgezien de plekken waar je onmogelijk bereik hebt. Hier maken ze dan ook terecht reclame voor. De vraag is echter of je hiervoor wilt betalen want bij KPN betaal je voor de naam en het goede netwerk en daar is dan ook niets mis mee. Ze liepen voorop met het 4g netwerk en tonen het initiatief. Over de mogelijkheden valt echter wel wat negatiefs te melden en dat heeft te maken met het bekende verhaal over de pizza zonder ansjovis. Nu heb ik een galaxy s3 met als actievoorwaarden dat ik de eerste 8 maanden het volledige pakket krijg( 2 gig, onbeperkt bellen/sms). Echter na afloop van de actieperiode had ik dit moeten aanpassen naar gebruik wat ik, zoals vele denk ik, vergeten ben en na 2 maanden erachter kwam dat ik KPN 400 euro moest betalen voor het overschrijden van het limiet in alle opzichten. Ik had gevraagd voor een notificatie wanneer de actieperiode afliep. Dit is niet gebeurt. Ze waren ook niet echt welwillend mij ergens in tegemoet te komen. Bij het aanpassen hiervan kwam ik er pas achter dat ik niet de keuze had tussen 2 gig internet en bijv 100 bel/sms. Hierdoor heb ik noodgedwongen het pakket: 500 mb + 250 bel/sms genomen. Hierdoor zit ik elke maand over het limiet heen en verbruik ik nu nog geeneens 50 bel/sms, erg zonde dus. Ik kan mijn abbonnement nu al verlengen voordat deze afloopt in juli 2014. Als ik als voorbeeld de galaxy s4 zou nemen zou ik nog belachelijk veel bijbetalen zelfs met een abbonnement van ongeveer € 48,00 per maand. Deze telefoon is toch echt al een tijdje uit. De mogelijkheden waren iets aangepast alleen nog steeds erg duur (bijna 10 euro duurder als een bijna gelijk abonnement) maar volgens de medewerker dan niet met de kwaliteit en het uitstekende netwerk van KPN, maar dit geloof ik wel. toelichting op mijn score: - De verbinding is uitstekend maar je betaalt er mijn inziens net iets te veel extra voor. - De klantenservice doet zijn best maar heeft te maken met de voorwaarden van KPN waardoor ze niet aan alles iets kunnen doen.
Mustafa Karkili |   13 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede dag, Ik ben al een aantal jaren klant van KPN, ik moet eerlijk zeggen dat ik tot op heden nog nooit een probleem heb gehad. Met het leveren van de toestellen, veranderen van mijn abonnementsvorm of gewoon een algemene informatie, alles is probleemloos opgelost. natuurlijk kan er een probleem ontstaan daar zijn we namelijk mens voor, maar het mag niet noemenswaardig zijn. In mijn geval is dat precies hetzelfde. met vriendelijke groeten, Mustafa Karkili. (KPN familie ;D)
Hans Albers |   21 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
kwalitatieve en goede service van KPN bij verlenging van abonnement. Inmiddels al mobiele klant KPN vanaf de opening van het eerste mobiele netwerk voor de Benelux. Vlotte en volledige levering van Samsung Galaxy S5. Snelle 4G verbinding met een sluitende en goede dekking. Kennissen, collegae en vrienden attendeer ik regelmatig op de uitstekende klantenservice en ondersteuning van KPN mobiel.
Jorna |   21 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prima netwerk, geen problemen mee tot dusver
Frank Grinwis |   18 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met kpn-mobiel. Zowel voor het normale mobiel bellen, als óók mobiel internet. Ik zou gráág een nieuwe telefoon winnen aangezien mijn telefoon helemaal kapot is. Dús als hét effe mag/kan gun mij dan alstublieft één nieuwe mobiele telefoon
Jan van Lievenoogen |   9 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bied goede totaalpakketten voor een interessante prijs, ideaal voor internet als je niet op zoek bent naar het allersnelste. Klantenservice reageert vlot en is bereid jou als klant vooruit te helpen. Nadeel : Digitale TV kan gestoord worden door omgevingsfactoren, hier moet je rekening mee houden
alwin |   8 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
KPN heeft altijd goed bereik en de klantservice ook prima. Gelukkig is die gratis en he wordt snel geholpen!
Leontien van Gulden |   30 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al jarenlang gebruiken we KPN, televisie, internet, telefoon en uiteraard dus ook sim-only. Ik eis kwaliteit en ben bereid daar meer voor te betalen, dat kan gelukkig bij deze provider. Direct toen 4G aanwezig was heb ik mijn gehele zin hier gebruik van laten maken. Klantenservice slechts een keer een ongekwalificeerde medewerker aan de telefoon gehad, die gaf mij onjuiste informatie omtrent mijn abonnement, naar enige onenigheid is alles rechtgezet met daarbij excuus. Goed geregeld dus. MVG
hendrik |   26 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ondanks dat het al zolang in de markt is, valt het bereik in noord-oost nederland toch heel erg tegen. de internet snelheid valt ook regelmatig naar beneden wss omdat er teveel klanten er lid van zijn. misschien door hun eigen succes ten onder gegaan waardoor er dus teveel mensen op de masten zitten :(