6,3

5 reviews

van klanten

Robin Mobile sim only

Robin Mobile is een nieuwe provider van mobiele telefonie. De mensen achter Robin Mobile waren ervan overtuigd dat veel dingen anders kunnen. De naam Robin Mobile is ook afgeleid van Robin Hood. De missie van Robin Mobile is om consumenten die ontevreden zijn over hun huidige provider nu de kans te bieden om voordelig zonder poespas gebruik te kunnen maken van hun mobiele telefoon. Zo kun jij bij Robin Mobile écht onbeperkt mobiel internetten!

Beoordeel Robin Mobile

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Pieter |   30 oktober 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik baal dat ik iedere maand €29,95 heb betaald terwijl het bij T-Mobile en Tele2 goedkoper is en je internetsnelheid is een 10x sneller. Robin Mobile moet meegaan met de markt: of de snelheid extreem verhogen of de prijs met €10 naar beneden. Ik word iedere maand teruggezet met mijn internetsnelheid naar 400Kbps. Daarmee kan je vrij weinig. Hoezo onbeperkt? Erg oneerlijk. De klantenservice verwijst door naar de kleine lettertjes altijd. Erg triest! Ik stap over naar Tele2. Ook maandelijks opzegbaar, goedkoper en sneller internet. Doei Robin Mobile. Tot nooit!
Jeroen |   3 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit nu zo'n vijf maanden bij Robin Mobile, en wat mij betreft nog veel langer. De prijs die je bij Robin Mobile voor onbeperkt alles betaalt, is zeer netjes. Het bereik van Robin Mobile is uitstekend, al moet ik zeggen dat er soms een kleine downtime is. De snelheid van het snelste abonnement is prima!
Dirk de Pree |   18 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben behoorlijk tevreden met mijn provider Robin-Mobile. Ik kan onbeperkt bellen, smsen en internetten. Dat voor een bedrag van 39,95 per maand. Ze maken gebruik van het KPN netwerk wat bekend staat als het beste netwerk van Nederland. Ik heb dus een prima bereik in de meeste gevallen. De klantenservice is wat mij betreft prima, als een vraag heb je via de livechat op de site van robin terecht. En als die offline kun je de vraag via mail sturen. En ze proberen echt zo snel mogelijk en vriendelijk je vragen of eventuele problemen op te lossen. Dus wat mij betreft een prima provider.
J.J. |   6 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Op zich prima toen ik me hiervoor aanmeldde met het onbeperkt internet idee. Echter bieden nu bijna alle providers iets dergelijks al aan, waardoor het voor mij minder interessant ins geworden om bij robin mobiel te blijven.
Kobus |   28 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Voornamelijk gekozen om de prijs die je voor de provider betaald. Was eerst bij KPN, maar vond ze te duur. Klantenservice vind ik niet altijd even goed en bereik kan af en toe beter, voor de rest hebben ze aan mij een tevreden klant.