6,6

21 reviews

van klanten

Simpel sim only

Simpel biedt de consument zeer voordelige sim only abonnementen aan. Simpel werkt met een belplafond. Deze abonnementsvorm is ideaal voor mensen met kinderen. Zo kun je altijd de kosten van jouw kind in de gaten houden. Een aantal voordelen van een sim only abonnement bij Simpel zijn: goedkoop bellen, veilig voor kinderen, je nummer behouden, geen kredietcheck en controle over je kosten. Het komt bij de meeste provider voor dat je kredietwaardig moet zijn om een abonnement te kunnen afsluiten. Een voordeel van Simpel is dat zij jouw kredietwaardigheid niet controleren bij BKR, iedereen is welkom! Een eis is wel dat je minimaal 18 jaar oud bent. Simpel biedt in totaal vijf abonnementen en is dus uitermate geschikt voor iedere beller.

Beoordeel Simpel

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

J. Bakker |   16 januari 2018
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Lokken met aantrekkelijke prijzen. Na het instellen van plafond op €10, wordt er elke keer €17 berekend en geïncasseerd. Na 4 x contact met de klantenservice en de belofte dat het opgelost gaat worden, maar een mail gestuurd. Aangezien ik ook nog 3 maanden €6,50 korting zou krijgen. In de mail vermeld dat ik 1x €6,50 te weinig aan korting heb gekregen, dat er 2 x €7 teveel is berekend en ik een bevestigingsmail heb gekregen waarin zwart op wit staat dat het plafond is ingesteld op €8. Als respons krijg ik dat het klopt dat ik de korting van €6,50 niet krijg, want dat het plafond €10 is en er dus gewoon €10,50 (0,50 voor het instellen hiervan) wordt berekend. Geen woord over de andere klachten/fouten. Ben onderhand 2 maanden verder en nog steeds geen steek verder. Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik met ze in zee gegaan ben.
Bernard |   22 december 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand. Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten!!! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app. Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen. De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven. Maar oh weh als je een paar minuten op Youtube zit dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider!
Anoniem |   2 december 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
"Gister overgestapt (7 november) van Vodafone naar Simpel. Simpel biedt de helft van de prijs voor 2GB internet en in plaats van de 300 belminuten die ik bij Vodafone had ben ik nu naar onbeperkt bellen overgestapt. Echter blijkt dat er een storing is voor de overstap met nummerbehoud. In hun informatie stond dat het enkele uren kan duren voor het mobielinternet in gaat. nu 24 uur verder heb ik nog steeds geen internet. De klantenservice kan niks voor me betekenen. Ook zijn ze niet bereid om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Dan moet opeens alles per email. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van Mobiel internet en dit betekent dat ik een week aan inkomsten misloop." Ik heb precies hetzelfde probleem als Emiel maar bij mij is die overstap op 1 december... echt vreemd dat die storing bijna een maand duurt dan...
Emiel |   8 november 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Gister overgestapt (7 november) van Vodafone naar Simpel. Simpel biedt de helft van de prijs voor 2GB internet en in plaats van de 300 belminuten die ik bij Vodafone had ben ik nu naar onbeperkt bellen overgestapt. Echter blijkt dat er een storing is voor de overstap met nummerbehoud. In hun informatie stond dat het enkele uren kan duren voor het mobielinternet in gaat. nu 24 uur verder heb ik nog steeds geen internet. De klantenservice kan niks voor me betekenen. Ook zijn ze niet bereid om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Dan moet opeens alles per email. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van Mobiel internet en dit betekent dat ik een week aan inkomsten misloop.
P.rokven |   2 oktober 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Nooit geen probleem met Simpel ( afkloppen ) goed en niet duur, ga zo door
Constantijn Rinkel |   10 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind simpel eigenlijk een prima provider ze zijn heel goedkoop maar tegenwoordig worden ze steeds slimmer bijvoorbeeld je moet internet erbij kopen als sms wil dus dat is wat minder maar over het algemeen is het een prima provider
H. Bosma |   28 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simpel is gewoon simpel en ze denken niet mee op brieven en bij mails krijg je steeds hetzelfde antwoord. Ik kan er in ieder geval helemaal niets mee. Dit is heel erg simpel
Wouter |   25 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Alvast in 1 woord: Simpel is geweldig. Hoe kan een provider voor zo'n lage prijs, zo'n geweldige service verlenen. Ik sta er echt van te kijken. De klantenservice is uitstekend en mailtjes worden snel beantwoord. Ook wordt je elke maand voorzien van een mailtje over je abonnement. Verder is het bereik overal ook goed. Al deze redenen is voor mij een teken van dat ik nooit meer terug wil naar iets anders. Waarom zou je zo veel geld betalen voor dezelfde service? Gewoon Simpel kiezen, lage prijs goede service en binnen een maand bel je je 100% zeker schor!
Van Dorp |   15 augustus 2016
Begin dit jaar twee abonnementen afgesloten. Beide worden gebruikt in verschillende telefoons... In Nederland werkt alles naar behoren. Als we naar het buitenland gaan is het roulette. Op meerdere locaties hebben we niet de mogelijkheden om te bellen. Dit op 1-4-2016 gemeld met voorbeelden bij de 'klantenservice'. Deze vragen te switchen van netwerkt (handmatig) de telefoon uit te zetten etc. Dat hadden we allemaal al geprobeerd... De klacht wordt ook niet goed begrepen. Als je twee telefoons hebt (verschillende) en twee verschillende simkaarten. Als je daarop gebeld kan worden, en ge-sms't. Dan werkt het netwerkt deels. Als je dan zelf niet kan bellen, wat is dan het probleem? Bij herhaling van het probleem (gemeld op 8-7-2016) per telefoon en klantensite, trage reactie. Er wordt gevraagd om een andere telefoon te proberen... Die heb je ook altijd bij je in het buitenland. Na aangeven dat het om twee telefoons en abonnementen gaat gaan ze over een andere boeg. Ze hebben voorbeelden nodig. In een gesprek van een uur (via een vaste lijn uiteraard) zijn meerdere voorbeelden locaties en tijden doorgegeven. Mijn telefoon houd gelukkig een logboek bij van gebelde nummers... De TD belt 7 dagen!!! later, ze hebben voorbeelden nodig... Die had ik al doorgegeven. Deze meneer lijkt aardig cooperatief voor de verandering. Opnieuw worden meerdere voorbeelden genoteerd, ze worden ook herhaald en geverifieerd!!! De meneer geeft netjes aan dat zodra ze meer weten of nodig hebben ze weer contact zullen opnemen. Weer precies 7 dagen daarna een gemist nummer, was dit simpel? Dat blijkt uit een mail, of ik terug wil bellen omdat ze mij niet kunnen bereiken... Omdat bellen nog steeds niet lukt vanaf deze locatie dat opgeschort tot de thuiskomst. Zojuist (28-7-2016) contact opgenomen met Simpel, de mevrouw geeft aan dat ze graag drie voorbeelden hebben... Nou breekt mij de klomp! Ze hebben al een legio aan voorbeelden. Bij navraag blijkt dat ze ook graag het netwerk willen weten waarmee de telefoon was verbonden. Het netwerk heb ik ook meerdere keren doorgegeven maar daarvan kon ze niets terug vinden. De volgende keer... moet ik het maar gewoon opnieuw doorgeven (bellen zeker)! Heb aangegeven dat dat niet mogelijk blijkt. Het beste is hier geen abonnement af te sluiten. Als het eropaan komt heb je er namelijk niets aan. Geen service en geen begrip. Heb aangegeven het abonnement bij gebrek aan dienstverlening te willen beëindigen. Dat willen ze niet omdat er geen drie voorbeelden zijn... Ze hebben er slechts 9 minimaal. En mijn logboek is ondertussen langer dan dat.
Allard de Groot |   6 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Wat kan ik er over vertellen? Het lijkt mij duidelijk aan de sterren dat het wel goed zit. Ik zou niet meer anders willen, wat dat betreft zit het wel goed met Simpel. Met vriendelijke groet; Allard
Mascha |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Nou ik zit dus bij simpel. Gewoon omdat het simpel is en aangezien ikzelf ook simpel ben vond ik dat wel een goede match als mn provider. haha lol. maar goed. de prijzen vindt ik goed. jammer dat als ik me ondergronds bevindt geen bereik heb want ik reis vet vaak met de metro onder de grond en dan moet ik kapot lang wachten voordat ik bereik heb. licht dit aan simpel of wat???
Jan |   28 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind simpel wel een goede provider omdat de service erg goed is. Het bereik is erg goed. De klantenservice is wel een klein minpuntje omdat je moeilijk contact krijgt. Maar voor die aantal euro's is dit mijn aanrader. Het kost je vrijwel niets en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Simpel is een aanrader!
Wouter |   27 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bij simpel sta je continu te bellen omdat dat vrijwel niets kost. Het is een goede provider die je graag helpt, voor lage kosten, en een goed bereik heeft. Het is knap dat ze dat allemaal voor elkaar kunnen krijgen. Ik wil nooit meer wisselen. Wat kan er nu boven, goedkoop, goede klantenservice, en. Een uitmuntend bereik? Niks, alleen simpel.nl. Voor de genen die problemen hebben met andere providers...probeer simpel maar eens. Succes!
noemi |   23 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Deze provider is snel en goed ik raad aan om deze te nemen de eerste Keer toen ik hem gebruikte wist ik nniet hoe snel die was maar hij is zo snel ik hoefde niet eens te wachten ik zit er nu al een paar maanden een hij is ook goedkoop en daar heb ik wel wat aan $$
Max Pusch |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb met Simpel een 2 jarig contract. Als alles werkt is het prima allemaal, maar de klantenservice is echt belabberd. Het gebruikt T-Mobile en daar heb ik niet altijd goed bereik mee. Qua prijs is alles top, maar kwaliteit laat de wensen over dus.
Wouter |   5 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simpel is een zeer goede provider. Zoals hieronder soms wordt gezegd dat simpel niet zo goed is heb ik nog nooit meegemaakt. Bereik uitstekend en de klantenservice is ook goed. Verder zijn de prijzen te mooi om waar te zijn. Dit is dé aanrader voor mensen die een lage prijs willen betalen voor goede service en goed bereik. Succes!
David |   2 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben er tevreden over mijn provider, goede service. De telefoonrekening was een keer te hoog en er erdt meteen naar een oplossing gezocht. Ik zou het iedereen aanraaden ! Een pluim voor Simpel !!!!
Angela Post |   28 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zit nu al een tijdje bij simpel en ben redelijk tevreden over deze provider. De klantenservice is goed en behulpzaam en je kom snel aan de beurt. Over de prijs en kwaliteit valt ook niet veel te twisten, al zijn er altijd wel weer goedkopere aanbiedingen, maar dat zul je altijd hebben. Ook het bereik is gewoon prima!
S. |   25 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simpel, ik zit er al meer dan 3 jaar. Ik ben er altijd heel tevreden over geweest. Het is lekker goedkoop voor wat je krijgt. Maar de laatste paar maanden krijg is steeds een bericht dat het maandelijkse bedrag niet was betaalt en een week later wordt dan mijn simkaart geblokkeerd. Ik zit daarom ook te denken om over te stappen naar een andere provider.
noemi |   23 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Deze provider is snel en goed ik raad aan om deze te nemen de eerste Keer toen ik hem gebruikte wiswachten t hoe snel die was maar hij is zo snel ik hoefde niet eens te wachten
cora de bie |   23 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
als het werkt is het ook perfect, nooit storingen, goed bereik, goede prijs. maar als je ooit de klantenservice nodig hebt zijn ze onbereikbaar, dat is een nadeel.