7,2

27 reviews

van klanten

Simyo sim only

Simyo is dé simonly en prepaid provider van Nederland. Bij Simyo kun je alleen sim only abonnementen en prepaid kaarten kopen zonder telefoon. Simyo omschrijft zichzelf als de slimme provider. Waarom slim? Omdat zij er voor zorgen dat jij als consument alleen maar voordelen beleeft als u gebruik maakt van Simyo. Je kan zelf kiezen voor vrijheid en flexibiliteit, maandelijks aan te passen, overzicht in je kosten en verbruik, de klantenservice is gratis en het betrouwbare KPN netwerk.

Simyo heeft vijf sim only belbundels beschikbaar. Je kunt dan ook nog kiezen of je wel of geen internet neemt en of je een sim only abonnement van 1 of 2 jaar wilt. Sinds 2014 kun je ook optioneel een 4G bundel aanschaffen bij Simyo.

Tip: Heb je vast internet van KPN? Dan krijg je met “Simyo Compleet” dubbele bundels!

Beoordeel Simyo

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

roy |   24 maart 2023
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Geweldige provider moet ik zeggen, niet voor niets de best beoordeelde provider door de Consumentenbond. Heb niets te klagen over het bereik en in combinatie met internet van KPN ook nog eens een scherpe bundel kunnen krijgen. Ik blijf hier klant voorlopig.
Lisa |   20 december 2017
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo is het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De eerste 3 maanden van je abbonement gaan goed daarna zijn er alleen maar problemen. Zoals het inzien van je verbruik is niet up to date waardoor je extra hoge rekeningen betaald achteraf wat dan je eigen schuld is. Niet mee willen werken als het niet in hun straatje ligt. Als je belt om te betalen worden er hoge administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je je abbonement op wil zeggen dan zijn er echt heeel veel problemen zoals meer dan 10 keer miscommunicatie wat in mijn ogen geen toeval meer kan zijn. Bellen en dan zou het geregeld zijn en dan word er beweerd dat je nooit gebeld zpu hebben. Of ze weten niet waar je het over hebt of ze vertellen je allemaal een ander verhaal of prijs. Goed advies blijf erbij weg. Er zijn veel betere providers...
f.muller |   30 oktober 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
gebruik al jaren simyo, heel goed
Sander de Vink |   18 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds kort beschrik ik ook over een Sim Yo sim only abbonement, het bereik is werkelijk fenomenaal, overal waar ik sta of ga heb ik bereik! Je hebt veel voor weinig, en als één van de weinigen is dit abbonement maandelijks aanpasbaar en maandelijks opzegbaar! Deze provider raad ik zeker aan bij anderen! Ik zeg doen!!
Wouter |   30 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds kort bij simyo abonnement afgesloten. Erg tevreden, het internet is niet overal even snel, maar dat kan je ook niet verwachten met zo'n prijs. Al lees ik net dat ze ook 4G gaan aanbieden. Dat is wel jammer dat ik nu een andere bundel heb. Weet iemand of ik ook nog tussentijds kan switchen naar 4G?
ronald v eijsden |   30 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zocht een goedkope sim-only met goed bereik en die heb ik gevonden bij simyo(inmiddels 1,5 jaar verder). Met het samenstellen van mijn abonnement kon ik kiezen uit een maandelijks opzegbaar abonnement (vrijheid) of een jaarabbonement (voordeel) waarbij ik gekozen heb voor voordeel. Het bereik is bijna altijd goed, enkel in winkels gaat het soms wat minder. Buiten nooit problemen, thuis ook niet. Smsjes komen snel aan. Internet & 4G kan ik niet over oordelen, daar maak ik geen gebruik van. Klantenservice heb ik nog geen gebruik van hoeven maken, dus de kwaliteit is zeker goed, nooit problemen. Een aan te bevelen provider als je op zoek bent naar een goedkope sms/telefonie combi.
Dorien |   28 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mooie prijs met 4G snelheid, handige chatfunctie en tot dusver nog geen probleem gehad met bereik bij mij in de buurt.
Robert Witte |   28 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zeer goedkope aanbieder. Ik betaal 3 euro per maand voor 100 min/sms. Dit is of/of. Meer heb ik gelukkig niet nodig. Klantenservice is belabberd. Ik heb pas geleden nog gebeld, maar ik kreeg een chagrijnige dame aan de lijn die mij niet verder hielp. Toen maar op internet gezocht. Over het bereik ben ik tevreden.
Daimy |   24 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik kwam voor het eerst bij deze provider terecht toen ik naar een ander zocht (prepaid), ik zat namelijk bij Vodafone en was hier in principe heel tevreden over, maar het had voor mij een groot nadeel: Ik vond het tarief veel te duur. Toen kwam ik bij Simyo terecht: een betrouwbaar KPN-netwerk en een goed tarief. Daarom naar Simyo gegaan. Simyo is voor mij de perfecte provider. Als eerste de Prijs-kwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding is prima, omdat het tarief laag is, maar tegerlijkertijd heb je toch een goed en betrouwbaar KPN-netwerk. Daarna het bereik. Ook dit is voor mij prima, ik heb vrijwel overal bereik en tot nu toe weinig problemen gehad met het bereik. Tot slot de klantenservice. Hier heb ik nog weinig te maken mee gehad, maar met de ervaring die ik had, ben ik prima geholpen. Je wordt rustig en klantvriendelijk geholpen door vakkundige mensen, en dat is fijn. Ook daar dus niks op aan te merken. Kortom: Simyo is een prima provider waarbij je voor een hele vriendelijke prijs een betrouwbaar netwerk terug krijgt.
Krabbenborg |   10 juli 2016
Ik heb al jaren een Simyo sim only abonnement. Bevalt uitstekend. Totaal geen klachten over het bereik. Verder zijn wijzigingen eenvoudig via de website te regelen, waardoor ik nog nooit gebruik heb hoeven te maken van de klantenservice. Vandaar mijn neutrale beoordeling.
Floyd van der Vegt |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik vind simyo perfect, want ik heb altijd goed bereik. de klantservice is zeer goede geregeld, 1 telefoontje of e-mail en het probleem wordt op gelost en snel bericht terug. de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en je kan elke maand je tarieven aanpassen aan je wensen.
Sandra van Veen |   30 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo is een goede provider. Werkt goed op het KPN netwerk en de website is super overzichtelijk. En makkelijk te bedienen. In een oogopslag zie je precies je verbruik. Mocht je je bundel willen aanpassen, kan dat heel gemakkelijk. Ik heb daarom mijn abonnement weer verlengd met een jaar. En hij is nog goedkoper geworden ook! Top!
jur |   22 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede prijs-kwaliteitverhouding, problemen worden correct en snel opgelost. De simyo-app is prettig en overzichelijk.
Casper Pachocki |   10 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo laat mij precies al mijn verbruik en instellingen zien via de app en Mijn Simyo. De prijs kan niet lager gevonden worden voor data en bellen en je kan alles zelf instellen.
Ronald |   31 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Overgestapt op het zeer gunstig geprijsfe sim only aanbod van simyo. Er zijn heel veel opties om je eigen bundel samen te stellen naar eigen inzicht wat je denkt te verbruiken. Daarbij staat ook aangegeven wat een gemiddelde gebruiker kiest en dat je een maand vrijblijvend een hogere bundel kan nemen en daarna kan verlagen. Nummerbehoud aangegeven en simyo heeft dit heel netjes voor me overgezet naar het nieuwe abonnement. Aansluitkosten slechts 15 euro. Binnen twee dagen het startpakke op de deurmat, waarbij heel duidelijk aangegeven was op welke datum het abonnement in zou gaan zodat je niet voor onverwachtte kosten komt te staan. Het bereik van simyo is zeer goed zowel binnen als buiten, het vertrouwde kpn netwerk vervult zijn taak zeer goed. Tegenwoordig ook mogelijk om een 4g bundel te nemen bij simyo tegen een zeer schappelijke prijs. Al met al ben ik zeer tevreden over simyo als provider.
RJ Kolen |   18 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben behoorlijk tevreden over mijn sim-only van simyo. Heb al geregeld rond geneusd naar een goedkoper abonnement wat vergelijkbaar is maar heb er nog geen gevonden. Waar ik vaak zie dat anderen geen bereik hebben, heb ik daar zelden last van. De website is duidelijk en overzichtelijk. Enige minpunt is dat ik eigenlijk bijna niet kan overstappen omdat ik er dan vooral op achteruit ga.
Rien |   7 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Na eigenlijk mijn hele leven bij KPN te hebben gezeten, dan toch eindelijk gekozen voor een sim only van Simyo. In de vergelijking kwam deze als beste naar voren met mijn keuze. Ondanks dat ik de provider niet kende, sprak mij het netwerk van KPN waar zij onder draaien wel aan. Prijs is dan ook echt prima en ook zeker met wat je er voor terug krijgt. Bereik is overigens niet altijd even te best. Zeker als je wat afgelegen woont net als ik. Een keer stond ik op het dak van onze schuur en viel de ladder om, waardoor ik vast zat. Toen ik mijn vrouw probeerde te bellen had ik niet direct bereik. Toch wel handig in zo'n situatie. Na even wachten en zwaaien in de lucht met me telefoon kreeg ik wel een streepje bereik en kon ik bellen. Eind goed al goed!
Simon Benjamins |   24 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bel niet zo vaak maar mijn beltegoed blijft wel onbeperkt geldig. Perfect, zo hoef je niet onnodig op te waarderen, het enige wat je hoeft te doen om je beltegoed te blijven behouden is 1x per jaar bellen. Dit is echt een telefoon wat ik gebruik voor spoedtelefoontjes, dus vind het echt top dat er nog van zulke aanbieders zijn. Zou zo zeggen ga zo door Simyo.
Monique |   18 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Ik heb een sim only abbonement met 500mb en 100 belminuten/sms voor 10euro per maand. Dit is een top abbonement voor weinig geld. Zat altijd bij vodafone maar die is vele malen duurder. Heb totaal geen spijt van de overstap! En raad het iedereen aan. Ik heb nog geen reden gehad om de klantenservice te bellen, dus daar kan ik geen beoordeling over geven.
henk vd b |   9 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn ervaringen met simyo zijn tot nu toe heel goed. Snelle levering, redelijk snel internet, goede verbinding en een heel lage prijs. Prettig is dat je in de simyo-app kunt zien hoeveel data/belminuten je hebt gebruikt. Jammer is dat deze app soms een dag achterloopt op de realiteit. Positief is ook dat je als je op de site je abonnement gemakkelijk kunt bijstellen, overzichten vindt van je verbruik etc. Al met al een positieve ervaring!
Nicole Hoebergen |   7 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prima provider vrijwel overal bereik voor een goede prijs. Verder is het erg handig dat de bundel per maand aangepast kan worden!
Jurian van Geest |   2 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo is een prima provider die ik heb uitgekozen voor de prijs-kwaliteit, maandelijkse opzegbaarheid en omdat je zelf je abonnement samen kunt stellen. Ik heb een abonnement met weinig belminuten en 500mb internet. Simyo is verreweg de goedkoopste voor zo'n abonnement, als een andere eis is dat je het maandelijks op moet kunnen zeggen. Het bereik is zeer goed, alleen af en toe op de snelweg valt het een paar seconden weg. Waar mensen die over vodafone gaan geen bereik hebben, kan ik internetten en bellen wat ik wil. Internet is ook nog eens snel, en vaak de snelheid die beloofd is. Ook de service is prima, microsim was zo aangevraagd en gelijk verstuurd toen ik van telefoon veranderde.
Robert Witte |   24 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goedemorgen, Bij dezen een beknopte recensie over Simyo. Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, haast overal bereik, lage prijzen, maar wel een klein verbeterpunt, namelijk de klantenservice. Laatste keer dat ik gebeld heb,kreeg ik een norse mevrouw aan de lijn, waarmee ik niks ben opgeschoten, ze liet mij niet eens uitpraten.
Thijs Jansen |   18 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs-kwaliteitverhouding: Mijn Provider is Simyo: een sim-only provider. Zij bieden zeer goede prijzen en in mijn ogen is het meer dan waar voor je geld. Je kunt vrij je abonnement samenstellen wat ik een groot voordeel vind ten opzichte van bijvoorbeeld Vodafone en het scheelt al met al tientallen euro's per jaar. Bereik: Simyo werkt met het netwerk van KPN, wat het gewoon een betrouwbare en goede provider maakt. Ik heb in mijn woongebied aan de duitse grens nooit problemen met het bereik, heb vrijwel overal 3G. Klantenservice: Wanneer ik vragen en/of opmerkingen heb over mijn abonnement of oveige zaken, regel ik dit altijd via het forum. Dit werkt snel en zeer eenvoudig. Ik krijg snel antwoord op mijn vragen en nog belangrijker: de antwoorden zijn uitgebreid en duidelijk. Ik ben dus tevreden over de klantenserivce.
Nicole van Asselt |   1 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Dit is mijn eerste abbonoment die ik heb, en het sprak me gelijk aan! Nu wil ik dus nog een mooie mobiel en ik dacht, dit is mijn kans. Ik heb altijd een waardeloze telefoon gehad. Ik kocht er nooit één, ik heb altijd de oude mobieltjes van mijn vrienden overgenomen. Nu wil ik wel iets van mijzelf. Dat ik kan zeggen: jongens, nu heb ik er ook één, een echte!
El |   1 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo goede communicatie omtrent nummerportering. De nummerportering zelf verliep vlekkeloos. Goed bereik, zelfs in het grensgebied. Data snelheid prima! Eenvoudige, maar duidelijke app waarin je op de hoogte wordt gehouden van je resterende belminuten en dataverbruik. De prijs prima, een aanrader!!!!!!
Renate Kerkhof |   22 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Simyo is betaalbaar en met deze provider heb ik bijna overal bereik. Verder is het erg fijn dat je je abonnement per maand kunt wijzigen, bijvoorbeeld als je voor een paar maanden naar het buitenland gaat en daarom je internetbundel wilt wijzigen. Ook als je merkt dat je juist meer MB per maand nodig hebt en bijvoorbeeld minder smsjes of belminuten, kun je dit maandelijks wijzigen.