8,8

96 reviews

van klanten

T-Mobile sim only

T-Mobile is een internationale provider met grote bekendheid in Nederland. Bij T-mobile kun jij je sim only abonnement helemaal samenstellen naar jouw wensen en behoeften. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een al vooraf bestaande bundel te nemen. Ook kun je kiezen of je een abonnement voor 1 of 2 jaar wilt. Erg handig en uniek bij T-mobile is dat je T-mobile family kunt afsluiten naast je sim only abonnement. Met de T-mobile Family & Friends bundel kun je naar 6 nummers gratis bellen en sms’en plus één huistelefoon nummer.

Beoordeel T-Mobile

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

carin smit |   23 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
de prijsverhouding vind ik erg hoog voor de s4 34 euro vind ik persoonlijk erg duur maar er is altijd bereik helaas wel in mijn regio G3 helaas nog geen G4 en klantenservice zijn ze altijd bereikbaar en wordt ik op een juiste manier te woord gestaan met de juiste informatie.
jeffrey |   19 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
tevreden over T-Mobile,internet nooit problemen mee heb altijd wel bereik als je belt wordt je goed te woord gestaan,dus eigenlijk gewoon een hele goede provider om je abbonement bij af te sluiten :)
Mattie |   18 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al sinds jaar en dag bij T-Mobile. Toen ik aangaf weg te willen naar een goedkopere aanbieder deden ze me een persoonlijk aanbod. Dus aan te raden om even te bellen als je te veel betaalt nu. Bereik is prima evenals de klantenservice.
Kyra |   16 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Een top provider. Ze helpen je graag en zijn altijd netjes. Ik krijg altijd de facturen netjes op tijd. Het is niet duur en het werkt prima. Ik zou altijd bij t-mobile blijven. In 1 woord TOP!!
Roy |   7 september 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik zit nu 1,5 jaar bij T-Mobile bevalt prima. Het is erg handig dat je in het buitenland gewoon gratis gebeld kan worden en 100mb gratis internet krijgt.
Erik Broere |   30 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile is echt een zeer goede provider. Je wordt keurig netjes en zeer professioneel geholpen. Ze luisteren goed naar de wensen van de klant en proberen dan heel zorgvuldig de best passende oplossing c.q. aanbieding te maken. In mijn ogen is dit heel professioneel. Vriendelijke groet, Erik Broere
Marie |   29 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile is trouw en heeft hele goeie aanbiedingen. T-Mobile is echt een top provider!
Marijn Boonen |   26 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb nu een prepaid kaart van t-mobile en ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Het bereik is bijna overal erg goed en de prijs ligt, vind ik, niet heel hoog. Toen ik de klantenservice wel nodig had, ik kreeg de sim!ock niet van een oud toestel, werd ik goed te woord gestaan en ook doorverwezen naar een van hun filialen, waar ze me vervolgens hebben kunnen helpen.
Alyssa |   24 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een redelijk goedkope aanbieder van telefoon. Dit is ook wel te merken in het bereik van mijn telefoon. Er waren zeker een aantal plekken waar ik absoluut geen bereik had. Dit was ook de reden dat ik ben overgestapt op een andere provider
El |   23 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb als provider T-Mobile ( goedkoop via Simpel) en ben er redelijk tevreden over. Soms komen sms-jes te laat aan, dat is wel jammer. Het bereik buitenshuis is prima, binnen vooral vlak bij de PC is het moeizamer en valt hij vaak weg. De klantenservice per mail is goed, antwoord binnen 2 dagen, per telefoon gelijk antwoord.
Hester renes |   23 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Had in het begin nog slecht bereik, na een telefoontje met de klantenservice was dit opgelost. op
r. de koning |   22 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede provider qua bereik. Laatste tijd qua prijzen voor nieuwe abonnementen erg hoog. Kan lager in mijn opinie. Klantenservice vaak goed. Maar ook een slechte ervaring gehad. Een abonnement in de t-mobile winkel afsluiten is namelijk volgens de klantenservice niet zo'n goed idee. Deze mensen zijn volgens hun minder bekwaam dan online?!
Rob van der Kammen |   20 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Laatst overgestapt naar T Mobile. Goede internetdekking in dorp in grensgebied, dat is bij oude provider niet. Hier helaas nog geen 4g dekking maar met geduld zal dat uiteindelijk hier ook nog wel komen. alleen in huis van het bereik om te bellen vaak weg. Maar aangezien ik niet veel bel is dat geen hinder voor mij.
Jennie Hu |   20 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De klantenservice van T-mobile is goed. Wordt altijd vriendelijk geholpen zo wel in de winkel maar ook op social media (in dit geval twitter) De prijs kwaliteit is OK. Is niet super duur maar ook niet super goedkoop. De bereik is echt een drama. Thuis heb ik gewoon bijna geen bereik! (gelukkig WIFI) En in de treinreis van Beverwijk naar Amsterdam heb ik tussen paar stations ook geen bereik. Heel raar terwijl ik vroeger wel bereik had. Maar in Amsterdam & Den haag kan ik gelukkig gebruik maken van mijn 4G! Is echt supersnel maar (ja weer maar) soms doet het ook niet. Momenteel heb ik een bundel van 2G data en die bereik ik door het slechte bereik helaas niet!
jan |   14 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het is een goede eerlijke provider Waarbij je bijna niet over je bundel kan gaan je heb nooit meer extra kosten
Johan Spies |   4 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile dekking wordt steeds beter. In sommige delen van het land is het namelijk niet. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier dan wel weer mee.
Jeffrey Molleman |   31 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
In de randstad is de dekking vrij aardig, sommige grote gebouwen vormen een uitzondering. Buiten de randstad zijn er vaak nog wel wat spots waar 3g bereik een moeilijk verhaal wordt. Prijstechnisch gezien vaak wel gunstig in vergelijking met andere providers. Met de klantenservice heb ik niet heel veel contact gehad, de enkele keer dat ik ze nodig heb gehad ben ik goed en snel geholpen.
Jeremy aalders |   31 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Dit is een super goede provider voor de zakelijke markt. Als je toestel kapot is krijg je ook gelijk een nieuwe en het bereik is Super. Dr klantenservice doet soms wel moeilijk maar verder is het een prima provider. De prijs kwaliteit is ook goed je krijgt echt waar voor je geld en het bereik is ook overal hartstikke goed
Fabian Joemmanbaks |   30 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile is wel een beetje duur maar ze bieden veel diensten aan en goede verzekeringen. Niet in alle regio's kan ik 4G ontvangen op het T-Mobile netwerk dat vind ik wel jammer ik had graag meer ondersteuning daar voor gezien. In gebouwen met veel ijzer erin verwerkt heb ik vaak ook zwak signaal. De klanten service is mij meestal wel goed van dienst geweest en ik heb tot heden altijd mijn problemen kunnen oplossen die ik met mijn telefoon ondervonden heb. Over het algemeen ben ik tevreden over mijn provider T-Mobile.
Richard van Beek |   26 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prima provider. Zit al heel lang bij ze. Onbeperkt internet is super.
Bharti Djorai |   25 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Vaak heb ik geen bereik met tmobile. Als ik gebeld word springt hij meteen op voicemail. Hiervoor heb ik nooit last gehad daarvan. Dus ik weet niet of het komt door de iphone 5. Zelf vind ik de iphone 5 geen leuke toestel, wil er dan ook graag vanaf! Vandaar dat ik graag de Samsung galaxy s5 wil!!
Dennis Visscher |   23 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ben altijd en overal goed te bereiken en altijd kan ik bellen naar de klanten service en betaal niet veel voor hetgeen wat ik wil Kortom T=Mobile is Simply the best better than all the rest
c nugteren |   23 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb nu 2 jaar deze provider, en ik ben erg tevreden. ik moet over een aantal weken mijn abonnement verlengen, en dat doe ik zeker bij t-mobile. een fijne provider! veel bereik en snel internet. alleen had ik problemen met het inloggen op de site. i
Jack |   21 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het is een goede provider en een betaalbare, maar het ligt aan welk paket je pakt met de prijs. Verder zijn er eigelijk geen storingen en je hebt altijd ontvangst. De klantenservice is goed maar je moet lang wachten aan de telefoon. samengevat: het is een goede provider maar het is niet perfect maar welke provider is dat wel.
Bunyamin Gul |   21 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een top provider, alleen jammer van slechte bereik af en toe. ik wil heel graag de nieuwe samsung (S5) telefoon hebben.
morris claus |   20 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al gebruik gemaakt van meerdere provides, maar dit is tot nu toe echt de beste provider die ik heb gehad. Ik ga hier dan ook nooit meer weg. gr.morris
Rik vd Elzen |   19 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb nu ongeveer 2,5 jaar t-mobile eerst prepaid en nu al 2 jaar een sim-only abonnement, ik vind het een goede prijs voor wat je erbij krijgt ik betaal 18 euro voor 400 mb, 150 minuten en 2500 smsjes, helaas heb ik op 1 plek geen bereik, dat is in een klein dorpje, ik kom daar niet vaak dus is niet erg, de klantenservice is geweldig, wat je ook doet twitter, email bellen of livechat ze geven je geweldig goede en snelle hulp. Al met al, wil je een relatief goedkoop abonnement neem dan t-mobile, hoge kwaliteit voor een lage prijs!
Elias Doef |   11 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Het is zo ontzettend fijn, met een vraag kun je echt altijd bij T-Mobile, het maakt niet uit wat het is, je vraag word altijd beantwoord, T-Mobile is ontzettend klantvriendelijk, altijd als ik in 1 van de filialen binnenloop lijkt het wel of ik thuis ben, door iedere medewerker word je gegroet, dat is gewoon erg fijn, ook zijn er vaak aanbiedingen wat ook erg fijn is, ik ben blij dat ik voor T-Mobile heb gekozen!
Husna |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben een klant bij t-mobile mijn bereik is op zich niet slecht maar als ik ergens andrrs kom dan utrecht doet die heel raar en sloom terwijl ik 5000 snelle mb heb. Het nadeel is ze sturen je een bericht als je mbs bijna op zijn maar geen enkel bericht over je minuten die je hebt verbruikt. De app is ook lastig om te begrijpen want er staat niet bij de app wanneer je weer je nieuwe belminuten krijgt. Heb voor de rest geen klachten want me internet in utrecht doet die goed en metk wel van het snelle internet want kan gerust youtube in de bus kijken em bellen lukt ook prima maar ja elke provider heeft zijn voordelen en nadelen. We hebben wel altijd IETS te klachen nooit is iets goed.. dit was mijn oordeling hoop dat ik kans maak. Met vriendelijke groet Husna Taspinar
Eveline Witte |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goede bereikbaarheid van de klantenservice, goede ontvangst (ook in buitengebieden waar bijv. Vodafone geen bereik heeft)! Altijd internet op je mobiel (lage snelheid), dus de simpele dingen kan je blijven gebruiken zonder databundel.
angelique foederer |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind de service in de winkel altijd heel erg goed, daar ben ik heel erg tevreden over. Ik zit al jaren bij Tmobile. Jammer is wel dat het bereik niet altijd optimaal is.
Karen |   9 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een goede provider waarbij ik weinig tot geen problemen mee heb gehad.Goed,overzicht en inzicht in mijn belgegevens.Leuke dingen die je kan krijgen door het opsparen van spaarpunten.
Brandon Lahaye |   8 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Erg blij over deze provider. Heb bijna overal goed bereik en verder niets te klagen.
Louise Jamella |   3 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Achtergrondinformatie: Ik ben nu twee jaar klant bij T-Mobile. Mijn toestel is op dit moment een iPhone 4S. Gebruik: Ik gebruik mijn toestel hoofdzakelijk om te internetten en te SMS'en. Wat internetten betreft gaat dit met name om social media, WhatsApp en iMessage. Voor mij ligt de prioriteit dus bij een stabiele verbinding, niet zo zeer bij een supersnelle verbinding. De stabiliteit is bij T-Mobile prima in orde. In mijn dorp (in de Gelderse Vallei) heb ik eigenlijk altijd verbinding. Ook onderweg in de auto kan ik internetten. In de trein valt de 3G verbinding tegen, maar dan is er WiFi aanwezig. Prijs-kwaliteit: Ik geef T-Mobile 3,5 sterren wat de prijs-kwaliteitverhouding betreft. Ik ben hier tevreden over. Je krijgt waar je voor hebt betaald. Niets meer, niets minder. Er zijn voldoende uitbreidingsmogelijkheden voor een abonnement indien dit nodig is. Bereik: Ik geef T-Mobile 3 sterren voor het bereik. Ook hier ben ik van mening dat het bereik volstaat. De verbinding is in de trein niet erg stabiel. Dit is erg vervelend als er geen WiFi verbinding voorhanden is. Klantenservice: Ik geef T-Mobile 3 sterren voor de klantenservice omdat ik weinig contact met ze heb gehad. Ik heb wel eens wat vragen, dan kan ik op het forum vaak al het antwoord vinden. Dit is een grote plus. Daarnaast staan de medewerkers in de winkel ook klaar om te helpen. Ik vind de T-Mobile app wel tegenvallen in vergelijking met de concurrentie. Vaak zijn de gegevens niet beschikbaar en weet ik dus niet waar ik aan toe ben. Al met al ben ik tevreden over T-Mobile. Het kan ongetwijfeld beter en sneller, maar dan stijgt de prijs ook. Ik hoef niet weg bij T-Mobile, maar als een andere aanbieder met een betere aanbieding schroom ik niet om een overstap te maken.
Erna |   1 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Maak al lang gebruik van de diensten van t-mobile en niks over te klagen. Het bereik is top hier en klantenservice heb ik nog niet (gelukkig) van gebruik hoeven te maken. Ook handig is de My T-mobile app waarmee ik al mijn gegevens en kosten kan bekijken.
Jaasien Abdoel |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Hele goede provider. Het internet werkt goed en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Jermaine |   30 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Gebruik al heel me leven tmobile dus kan niet vergelijken met anderen xD Maar ik ben tevreden prijs goed, bereik meestal goed en service ook goed.
Nordin |   28 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben tien jaar klanten bij t-mobile en ik ben helemaal tevreden met t-mobile met het servicegericht en ook netwerk is ook goed
G.J. Huijser |   26 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Na 2 jaar ervaring te hebben opgedaan, mijn contract bij T-Mobile onlangs met twee jaar verlengd. Overwogen om vanwege de kosten over te stappen naar Tele2. Echter kwaliteit van het netwerk, de service, de abonnementsvormen toch weer gekozen voor T-Mobile. Tegenwoordig doen providers er alles aan om nieuwe klanten binnen te halen, maar weinig om bestaande klanten te behouden.T-Mobile deed echter een zeer verrassend aanbod, die zeker kon concurreren met de goedkopere providers...zo hoort het voor trouwe klanten. Het automatisch en kosteloos overgaan naar het 4G netwerk is ook een prettige bijkomstigheid. Hier en daar kan de bereikbaarheid nog wel verbeterd worden, vooral binnen gebouwen, maar ik vertrouw er op dat dit nog gaat komen. Voorlopig blijf ik dus nog bij T-Mobile.
Geja Schuurman |   25 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Klantvriendelijk, verkoopster kan goed gebaren (ik ben doof). Duidelijk uitleggen.
Anne Evers |   25 juni 2016
Ik heb ooit bij simonlyradar een iphone 4 gekocht. Ik had toen overal gezocht waar die het goedkoopste was. Ik ging hier vragen aan de klanten service of het dlim was om een abonomment te nemen. Ik kreeg binne 2 uur al reactie wat ik heel prettig vond en ze gaven mij een advies en ik kwam goedkoper uit als op alle andere site's ! Ik ben nog steeds gelukkig met mijn keus om hier een mobiel tekopen. Deze site is echt een aanrader!!
Willy Krings |   25 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De medewerkers helpen mij altijd graag naar het zoeken van een voor mij zo voordelig mogelijk abonnement. Wanneer je belt om iets te vragen hoef je nooit lang te wachten. Het bedrijf is zeer klantvriendelijk en wanneer iets in mijn ogen niet helemaal klopt en dat blijkt juist te zijn, brengen ze ook iets in mindering op het te betalen bedrag. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben en al ruim 10 jaar bij T-Mobile klant ben.
Charlotte Naujoks |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is klantvriendelijk. Vragen worden altijd helder uitgelegd. In de winkel wordt de tijd genomen voor klanten. Het bereik is niet altijd even goed, wat erg vervelend kan zijn. De prijs-kwaliteit is prima, niet erg goedkoop, maar ook niet te duur.
Sandra |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een prima provider. Bijna altijd goed bereik. Het is wel in verhouding met andere providers een stuk duurder wat soms jammer is en waardoor denk ik ook eerder voor andere providers gekozen word, zeker als je er nog geen ervaring mee hebt. De klantenservice is ook goed. Gelukkig niet heel veel gebruik van hoeven te maken maar ben altijd netjes geholpen. Ik bel ook zakelijk met T-mobile en wat erg fijn is dat er een 4 uur service is als het gaat om het sim kaartje, wat voor zakelijk gebruik best handig is!
Chendo |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Veel kwaliteit voor een goede prijs. Momenteel zelf al jaren klant bij T-mobile, en erg tevreden over de provider. Maar zoals elke provider heeft ook deze zijn voordelen en zijn nadelen. Bereik Vaak hoor ik om mij heen als ze horen dat ik T-mobile heb een reactie van: "waarom zit je bij hun? Dan betaal je voor een abbo waar je geen gebruik van kan maken omdat je toch nergens bereik hebt." Ondertussen zitten de vrolijke Vodafone of KPN gebruikers naast me met dezelfde toestel en slechter bereik. Die naam hebben ze vroeger gekregen maar ik ervaar nooit problemen met bereik, zelfs niet tijdens het reizen met de trein. 4G Big upcoming thing, LTE oftewel 4G. T-mobile maakt dat gratis beschikbaar voor alle gebruikers, heel leuk dit moet het alleen wel beschikbaar zijn. In tegenstelling tot andere providers loopt T-mobile hiermee achter. Het is in de grote steden meestal wel beschikbaar maar nog lang niet overal. Minpuntje dus. Kosten De meesten hebben laatst wel de reclame gezien met rapper Ali-B. Daar hadden ze een goed punt, en dit hebben ze ook zeker goed uitgewerkt. Sinds mijn nieuwe abonnement bespaar ik €7 per maand, dat is erg leuk voor een student die zijn geld liever uitgeeft aan iets waarmee hij zijn lever kapot maakt :-) Klantenservice Er bestaan ongeveer net zoveel goede klantenservices als warme zomerdagen in Nederland. Ookal heeft T-mobile een aantal jaar geleden een slechte naam erover gekregen heb ik persoonlijk geen problemen gehad met de klantenservice. In mijn eerdere vergelijking is de klantenservice van T-mobile dus te vergelijken met een mooie lentedag waarop je de hele dag binnen moet zitten en werken. Het is leuk maar het kan veel leuker. Al met al ben ik persoonlijk zeer tevreden over T-mobile als provider en ben ook nog zeker van plan om voorlopig klant te blijven. Toch nog even kort samengevat de grootste voor en nadelen naar mijn persoonlijke mening : Grootste voordelen * Netwerk is snel * Overal goed genoeg bereik * Prijs kwaliteit verhouding is goed Grootste nadelen * 4G is danwel gratis maar de implementatie ervan duurt lang * Klantenservice (wat overigens bijna overal minder goed is)
Jan Bakker |   24 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Beste mensen Hier een klein review over t-mobile. Anderhalf jaar zit ik nu bij t-mobile en ben echt ontzettend tevreden. Nooit heb ik een storing gehad. Altijd verbinding (tot 10 km van de kust verwijderd). Bijna mag ik weer een nieuw abonnement uitkiezen en dan staat t-mobile zeker weer boven aan mijn lijstje. Met mijn telefoon had ik veel problemen (Sony xperia go), maar ben altijd goed door t-mobile geholpen. Zeker ook in de winkel ik was met mijn moeder en die zei dat ze nog nooit zulk vriendelijk personeel had gesproken. Echt mijn complimenten!!! Met vriendelijke groeten, Jan Bakker
Boris |   22 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile heeft sinds kort ook 4g in mijn woongebied, super. Je kan punten sparen voor leuke producten zoals een dikke bluetooth speaker...de punten krijg je gratis! Prijs kwaliteit is super evenals het bereik. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met t-mobile.
Bert Piepers |   22 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Meerder providers geprobeerd, velen hadden hier in huis geen bereik alleen t-mobile heeft hier prima bereik. We hoeven niet naar buiten te gaan om te bellen. klanten service van t-mobile is uiterst vriendelijk en maakt geen problemen. men helpt je uitstekend en is goed op de hoogte. enige minpunt vonden we dat men vaker wat langer in de wacht stond, bij anderen was het erger
davut sapayer |   14 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
heirbij wil ik een verhaal neerzetten over t mobile waar ik al jaren bij zit en goed van kwaliteit is kwa service en voorwaarden . Ze zijn altijd met bijvoorbeeld als men niet perse zelfde dag betaald of dergelijke maken ze geen probleem en een heel overzichtelijke site en info. Wat betreft het site en jou eigen MyTmobile kan niet b eter log me regek matig in via app of web...te gekke site en ook punten spaar regeling erg leuk en fun. Heb ook altijd mensen aangarden om t mobile te nemen voor abonnemnet als provider . ik hoop dat ik nog vele goede en vertrouwbare jaren mee maak met t mobile . MVG, D.Sapayer
Emre |   10 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Al jarenlang klant bij T-Mobile en ik heb zelf 1 jaar bij de Klantenservice van T-mobile gewerkt en het bevalt me prima! Prijs is redelijk in vergelijking met andere providers. De bereik is in de grote steden perfect en in dorpen voldoende tenzij je echt ergens in the middle of no where bent dan is de verbinding matig. Klantenservice is perfect en natuurlijk omdat ik er werk
bianca |   8 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
je heb de keuze een ruime keuze uit abonnementen en bundels. je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er werkzaamheden zijn in jouw postcode gebied. De dekking is goed
Kyara Heeremans |   4 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Mijn provider is dus t-mobile. Mijn eerste provider was t-mobile en dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Dit omdat ik eigenlijk (bijna) nooit problemen heb met deze provider. Het enige min puntje is dat wifi het op een aantal platsen heel erg slecht doet terwijl die het bij anderen wel gewoon doet. Verder heb ik eigenlijk nog nergens last van gehad en ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft.
joost |   3 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind T-mobile een goede maar ook dure Provider. Helaas heb ik in de loop der jaren gemerkt dat vaste klanten bij verlenging niet echt " beloont" worden. Via omwegen kan je altijd goedkoper uit. De klantenservice is er een zoals zovelen. Ze kunnen je basisproblemen meestal oplossen maar als je een moeilijke casus hebt heb je kans van kastje naar de muur te worden gestuurd. Ik heb eigenlijk nooit problemen met bereik dus dat is uiteindelijk een belangrijke zaak aangezien je je telefoon daarvoor hebt.
Inge |   1 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik zit nu al 4 jaar bij t-mobile en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad. Je kan makkelijk je pakket veranderen als je dat wil en dat is voor mij heel handig. Over de klantenservice kan ik niet goed oordelen aangezien ik daar maar 1 keer gebruik van heb gemaakt. Dit laat ook weer zien hoe tevreden je kan zijn. De keer dat ik ze moest bellen werd er vriendelijk naar mijn probleem geluisterd en werd het voor me opgelost. Wat ik het aller handigst vind aan t-mobile is dat je op MyT-mobile al je gegevens kan zien en daar staat al heel veel informatie op mogelijke vragen. Overall zou ik t-mobile het bedrijf en de service zeker een 8+ geven.
tmobole |   28 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Beoordeling
Nordin |   28 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben tien jaar klanten bij t-mobile en ik ben helemaal tevreden met t-mobile zo als service netwerk is goed
Nordin |   26 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben heel maal tevreden met t-mobile
oumaima |   22 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al jaren t-mobile abbonnement. Ben er zeer tevreden mee. Zal beginnen met de klanten service: wanneer ik met een probleem zit, staat de service van t-mobile elke keer klaar. Probleem wordt, hoe dan ook, opgelost. Het wordt namelijk op de band opgenomen dus ze kunnen ook niet terug krabbelen. Ze zeggen ook duidelijk, dat ze liever geld uitgeven voor een probleem dan een klant missen.Ontvangst/4G: T-Mobile is 1 van de eerste die 4G gelanceerd heeft in de grote steden. Ze zijn hun beloftes na gekomen. Het zou in november 2013 gelanceerd worden en dat is ook gedaan. Internetten gaat nu sneller dan voorheen.Abbonnement/kosten: T-Mobile heeft variabele abbonnements wijze. Mensen kunnen kiezen wat bij hun past. Als ze er toch niet uitkomen, bellen ze de klanten service en die kijkt naar het verleden wat ze voor kosten gesmaakt hebben. Zo komen ze eruit wat en welk abbonnement bij hen past. Wel is bewezen dat na maandelijks abbonnement kosten ook BTW afgehaald worden. En dat geven ze niet door. Staat in kleine lettertjes ergens onderin. Dat is wel een minpuntje. Maar als je klanten service belt voor een abbonnement verandering of sim only, berekenen ze de BTW tegenwoordig inclusief. Het is een vooruitgang.Toestel: welk toestel je ook aan schaft, nooit problemen mee gekregen persoonlijk. Ik hoor wel eens verhalen dat mensen geen ontvangst hebben of toestel te warm wordt. T-Mobile winkels staan elke keer klaar voor zulke problemen. Mensen krijgen nieuw toestel als het niet gemaakt kan worden. Levering is ook meestal stippellijk op tijd. Of je krijgt technische ondersteuning binnen 24 uur.Al met al ben ik zeer tevreden mee met T-Mobile. Heb er nooit over nagedacht om over te gaan naar andere provider. Jaren lang beleef ik plezier met het toestel, abbonnement en ook het internet ontvangst. Klanten service stat klaar en open voor hulp en/of klachten.Als ik een cijfer moest geven over de beoordeling van T-Mobile zou ik zeggendat het een 9+ zou worden
brechje |   21 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile heeft een goede site. Alles is vrij dudielijk neergezet. Zelf heb ik een prepaid pakket. T-Mobile is zeer duur in verhouding met andere providers. Zowel de SMS en Bel kosten. Daarin tegen heb ik een goed bereik. Ik zit er aan te denken om ook over te stappen naar een andere provider omdat prepaid duur is bij T-Mobile.
Janneke |   21 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren bij tmobile en het bevalt nog steeds erg goed! Wilde dan ook laatst een nieuw toestel, maar tot twee keer aan toe net de mooie aanbiedingen gemist. Toen ik belde naar tmobile met de vraag over een toestel en vertelde dat ik eigenlijk niet over wilde stappen maar dat een andere provider ook een heel interessante aanbieding had en gunstiger met de prijs, werd er veel moeite gedaan om mij toch tegemoet te komen en mij een tevreden klant te houden. Dit waardeer ik zeer en ben daarom nog steeds zeer tevreden en blijf bij tmobile.
sara |   20 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile want, ze hebben altijd gewoon goeie en leuke daels
Taco |   19 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
In de randstad heb ik met 4G goed bereik. Zodra ik buiten de randstad kom, dan is er hopelijk 3G, maar regelmatig valt het bereik helemaal weg. Omdat ik vaker in de randstad ben en het abonnement een goede prijs heeft, ben ik redelijk tevreden.
Anita H. |   19 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Klantenservice: heb ik nog nooit benaderd. Ook geen reden gehad om dat te doen. Dus daar kan ik eigenlijk geen beoordeling voor geven. De bereikbaarheid is gewoon goed. Vroeger weleens problemen gehad. Overigens kreeg ik vroeger ook vaak de melding "Welkom in Duitsland". Vooral 's nachts, erg handig. Maar dat is toch al een hele tijd niet meer gebeurd.
michael jentsch |   19 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren klant van t mobile. Op zich heb ik niet veel te klagen over hun service. Groot punt vind ik wel dat de dekking van internet niet altijd optimaal is waarbij de snelheid varieery en soms gewoon helemaal weg is. Dit is voornamelijk een probleem in de noordelijke regionen van nederland.aik vind dat een grote provider overal even veel dekking moet hebben wat de prijs kwaliteit verhouding ook beter maakt
Sahin |   11 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile helpt altijd goed in de winkel en ook telefonisch via de klantenservice. De prijs-kwaliteit ligt best goed beter dan andere providers door hun klant vriendelijkheid. En overal goed bereik zowel met 3G internet als 4G. Bedankt T-Mobile !!
Robert |   1 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Na enkele jaren bij deze provider nog steeds dik tevreden.
Tahnee de vries |   1 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb mijn abonnement al een jaar of 10 bij Tmobile. In het verleden nooit problemen gehad maar sinds een jaar of 2 begin ik steeds meer te twijfelen bom over te stappen naar een andere provider. Op dit moment ben ik ook aan het oriënteren. De reden hiervan is dat ik "onbeperkt" Internet heb en daar best veel voor betaal maar dat de snelheid daarvan binnen no time vertraagd wordt waardoor alles super langzaam werkt. Tevens doet mijn internet de laatste maanden het op sommige momenten helemaal niet! In het verleden was dit nooit een probleem dus er is wel degelijk iets veranderd. Gekeken naar de prijs kwaliteit is Tmobile denk ik wel vergelijkbaar met de meest voorkomende providers/ de concurrentie. Wat betreft de klantenservice kan Tmobile nog wel het 1 en ander verbeteren. Vooral bij telefonisch contact krijg je vaak niet de info die je nodig hebt en wordt je lang niet altijd goed verder geholpen. Mijn voorkeur gaat dan ook naar een bezoekje aan de winkel. Wat meer positieve punten van mijn huidige provider zijn de bijkomende kortingen wanneer je gebruik maakt van meerdere diensten, een soort van pakket wat je neemt. En als laatste het spaarsysteem waarmee je leuke gadgets uit kan zoeken of een uitje kans plannen van je gespaarde punten. Ideaal dus !!
Justin |   29 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Goedkoop, maar niet altijd overal goede internet verbinding. Klantenservice is wel ok als je een probleem hebt.
henk |   26 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik heb nog een oude abbo, alles wordt uit de bundel betaald en wat er over blijft blijft altijd geldig :) , wel jammer dat de 4G zeer beperkt is.
katja |   20 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al jaren T-Mobile als provider en ben er dik tevreden over. Persoonlijk vind ik t-mobile een van de goedkoopste providers. Ook zijn ze erg klantgericht. Ik heb een paar keer aan de lijn met ze gezeten en ze doen er alles aan om jou tevreden te houden. En als trouwe vaste klant krijg je vaak korting. Ook met het bereik ben ik dik tevreden. Heb overal bereik met deze provider, nooit heb ik problemen gehad met het bereik. Ik heb zelfs mijn moeder en mijn vriendenkring over kunnen halen om t-mobile als provider te nemen. Zij zijn hier ook nog dik tevreden over. Voor mij geen andere provider voorlopig.
G. Blaauw |   9 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik ben erg tevreden over T-mobile. het bereik is eigenlijk altijd erg goed. ik heb een bundel van 500 mb internet en kan het daar prima mee doen. heb nog nooit naar de klantenservice gebeld, dus daar heb ik geen mening over. ik ben een tevreden klant.
Saskia Benken |   9 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijs-kwaliteit krijgt van mij 3 sterren omdat dit wel in balans is, maar klanten die al jaren klant zijn, krijgen dezelfde aanbiedingen bij oversluiten van hun abonnement als nieuwe klanten bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Alleen door het puntensysteem kunnen ze de prijs van een toestel iets laten zaken. Het bereik is in twente in de buitengebieden vaak niet zo heel goed. In de grotere steden in twente is het wel prima. Klantenservice vindt ik prima. Ik werd erg vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Gelukkig staat er nu in Enschede een apparaat om nummertjes te trekken, want de wachttijd is soms wel lang.
Rick de Boer |   7 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben al 7 jaar een trouwe klant van T-Mobile, heb geen behoefte om over te stappen. Ik betaal wel wat meer maar kan altijd bij een winkel terecht en dat mis ik echt bij de goedkopere partijen.
Sanne van Campenhout |   28 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben twee jaar geleden over gestapt op T-Mobile. Mijn reden toen was dat het nog een van de weinige providers was waar je de telefoon krijgt in plaats van least. Ik woon in Zeeland en in het begin waren en nogal wat plaatsen waar er minder bereik was, maar op deze plaats is nu zelfs H+ snelheid. Ik zag op de website dat 4G nu nog niet te verkrijgen is in Zeeland, maar dit komt er wel aan in 2015. Jammer dat dit nog eventjes duurt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit helemaal goed komt. Verder zijn de abonnementen zeer goed qua prijs kwaliteit. Mijn abonnement nu is €40,-. Hierin heb ik 2gig, 90 belminuten, onbeperkt sms en naast de 2 gig onbeperkt internetverbruik op een lagere intensiteit. Dit betekend dat ik nooit zonder internet zal zitten wat een erg fijne gedachte is. Het fijne is dat je zelf een keuze kunt maken uit hoeveel MB/GIG internet je wil en daarnaast een keuze kan maken uit hoeveel belminuten je wilt. Bij andere providers is dit vaak gekoppeld (bijvoorbeeld 200 sms/belminuten). Bij T-Mobile heb je altijd onbeperkt SMS. Daarnaast zijn er providers waar je sowieso onbeperkt SMS en belminuten hebt, maar voor een abonnement met 2GIG internet betaal je dan sowieso al 55euro. T-Mobile is ook altijd in het bezit van de nieuwste telefoons. Zo ook deze Samsung Galaxy S5. Deze heeft sowieso op dit moment mijn voorkeur bij het verlengen van mijn abonnement. Al deze pluspunten zorgen ervoor dat ik wanneer ik kan verlengen bij T-Mobile zal blijven en niet over ga stappen op een andere provider. =
Simone |   26 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb inmiddels al vele telefoonabonnementen gehad van verschillende aanbieders. Laatste jaren toch alleen maar t-mobile. In de winkel word ik uitstekend geholpen en nooit klachten mbt tot bellen, smsen of internetten. Helaas is het bereik niet overal even goed. Al met al zeer tevreden over t-mobile.
yildiz |   22 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bij het selecteren van telefoonproviders letten we meestal op prijs en aanbod (min/mb's). Maar ik ben graag specifieker omdat ik waar voor mijn geld wil dus ik let graag op alles en met alles bedoel ik; bereik (zowel in het buitenland als in het binnenland) tarieven, services, eventuele acties,ondersteuning klantenservice & klantvriendelijkheid en ook heel belangrijk; gebruikersvriendelijkheid! Nou, over het bereik van t mobile kunnen we niks anders zeggen dan dat het ten opzichte van de meeste providers merkwaardig sterk is, ook in het buitenland. Dit is voor mij van groot belang want mijn werk vergt van mij dat ik ten alle tijden bereikbaar ben en los van dat kom ik vaak op industriele afgelegen gebieden, hoge plaatsen, en vooral met staal afgedichte constructies. Dit is meteen ook de reden dat ik met dit punt begin. Ik gebruik nou al 3 jaar t mobile en wat ik kan zeggen is waar anderen geen bereik hebben, heb ik dat wel! Daarnaast ben ik zeer tevreden met mijn internetsnelheid dat was ik al met mijn 3g verbinding alleen de ontvangst (bereik) moet ik eerlijk zeggen is minder. Op veel plekken heb ik geen 4g en soms moet ik zelfs terugzakken naar mijn 1g verbinding :( De prijs-kwaliteit waardering heb ik 3,2 sterren gegeven maar, dit wil niet zeggen dat zij de goedkoopste zijn. Om eerlijk te zijn heb ik dan geen prijsvergelijking gedaan met andere providers maar laten we het erop houden dat ik ze niet echt goedkoop vind, maar dat heb ik er wel voor over gezien de geleverde kwaliteit. En aan de andere hand..we leven in 2014 en middels heeft niets meer de prijzen waar we op hopen. De services vallen eigenlijk onder de zelfde categorie als gebruikersvriendelijkheid want het zijn als het ware 'improvements' ervan. T mobile hotspots, de t mobile family bundels en online facturering zijn hier kleine voorbeelden van en met name t mobile online kan je letterlijk ALLES bijhouden wanneer je maar wilt! Oproepsduur, gespreksgeschiedenis, orders, facturen, betalingen, verbruikte MB's, abonnement aanpassen, nummers veranderen en dit is maar net wat ik op het moment kan bedenken. Gewoon makkelijk en overzichtelijk daarom vind ik het fijn. Naast de gewoonlijke aanbiedingen heb ik begrepen dat je tegenwoordig ook punten kan sparen met je verbruikte minuten/afgesloten abonnement? Nou, ik maak er geen gebruik van omdat ik er niets om geef maar het zal wel leuk zijn voor anderen, je kunt je gespaarde punten ook uitgeven aan een goed doel. Altijd wel leuk actie's, maar vindt het niets denderends, verder niets over te zeggen. Klantenservice een van de sterkste punten.. Ik ben altijd goed te woord gestaan en geholpen. Zeer aardig altijd en behulpzaam. Ik heb een aantal keren betalingsproblemen gehad en na overleg met de klantenservice was dat allemaal ook geen probleem, zolang je ze maar informeert. Daarnaast weleens mijn nummer verandert en abonnement aangepast(vanuit het buitenland) en het ging allemaal heel goed alleen moest een ander nummer draaien. Netjes te woord klanteservice goed goed bereik snel internet overzicht factuur goed
Bart |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
De prijs is een stuk goedkoper dan bij andere providers. Alleen het bereik is niet al te best. Ik heb in de open buitenlucht vaak maar 2 streepjes. Ook het 3G is maar op enkele plaatsen te gebruiken. De klantenservice is redelijk. Al zit je al gauw een uur aan de telefoon voor 1 ding.
sara |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile want, ze hebben altijd gewoon goeie en leuke deals
Henne Thomas |   19 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile vind ik een van de beste providers ooit gekend. De service die het aanbied is geweldig! Niemand had anders verwcht van zo een goede provider!
Rob Peeters |   6 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb nu al bijna 2 jaar een Samsung Galaxy S3 met een abonnement van T-mobile. Dit was mijn eerste abonnement ooit dus ik wist niet wat ik moest verwachten. Nu, 2 jaar verder, heb ik er een beetje spijt van dat ik bij T-mobile ben gegaan. Ten eerste kon ik mijn abonnement niet downgraden. Dit wilde ik graag doen omdat ik maar 50 minuten per maand belden in plaats van de 230 in mijn abonnement. Ten tweede is het bereik zeer slecht. De laatste tijd begint het beter te worden maar het is nog steeds niet optimaal. Bij vrienden in huis of zelfs buiten in een hokje heb ik soms totaal geen bereik. De klantenservice is daarentegen wel prima, aangezien je meteen geholpen word. Het online forum is daarbij ook een ideaal middel om bij je problemen geholpen te worden.
Claire |   29 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is super goed ik heb al heel lang een abonnement bij T-Mobile en ben nog steeds erg tevreden hiermee. T-Mobile heeft me nog nooit teleurgesteld ik hoor ook veel goeie verhalen over T-Mobile.
Jeroen Radstaak |   28 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds 2012 ben ik klant bij T-Mobile. Deze provider bevalt mij overwegend goed. Hieronder lees je waarom. Prijs-Kwaliteit: T-Mobile is wat betreft prijs een goede keuze al laat het bereik soms wel wat te wensen over. Wel positief aan T-Mobile is dat ze niet alleen nieuwe klanten proberen aan te trekken maar ook oude klanten proberen te behouden. Dit doen ze door een sms te sturen als je contracttermijn bijna afgelopen is. Daarmee willen ze dan een mooie aanbieding doen om je over te halen om weer voor een contractstermijn bij te tekenen. Bereik: Het bereik voor bellen en smsen is goed bij T-Mobile, maar het 3g bereik voor internet laat wel regelmatig de wensen over. Met name onderweg in de auto is dit regelmatig tergend traag en valt het ook weg. Nou kan dit met 4g misschien opgelost worden, maar voorlopig zal T-Mobile dit alleen in beperkte delen van Nederland aanbieden. Klantenservice: T-Mobile heeft een website waarop veel informatie te vinden is en ook eventuele aanpassingen in een abonnement snel zijn gemaakt. Daarnaast zijn de facturen goed in te zien en maken ze gebruik van een spaarplan voor elke euro die je besteed aan een factuur (Al gaat dit sparen erg langzaam) . Ze proberen hiermee klantgericht te zijn en onnodig verkeer naar de telefonische klantenservice te voorkomen. Hierdoor heb ik maar twee keer contact met ze gehad, ze waren beide keren behulpzaam en hebben mij goed te woord gestaan. Conclusie: T-Mobile heeft nog wat te verbeteren in het bereik van 3g, maar daar zeggen ze druk mee bezig te zijn. Daarnaast hebben ze een goede klantenservice en een prima prijs. Kortom ik zie voorlopig geen reden om deze provider te verlaten
Henrie de Graaf |   28 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Enkele jaren geleden ben ik klant geweest bij T-Mobile. De levering van mijn toestel was snel en het contract was snel in orde gemaakt. De prijs per maand was ook zeer aantrekkelijk. Het was mijn eerse smartphone, dus ik had nog geen referentiekader. In de tijd dat ik klant was ontstonden er problemen met de dekking en snelheid van het (3G) netwerk. In mijn eigen huis had ik vaak geen GSM bereik en in mijn dorp een slechte 3G verbinding. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, maar dit heeft niet geholpen. Ik wilde daarom mijn contract voortijdig opzeggen en naar een andere provider overstappen. Dit was geen probleem, ze gaven echter wel aan dat ik alle aankomende maandbedragen in 1 keer moest betalen. Vervolgens verscheen de rekening en die bleek veel hoger dan verwacht. De klantenservice heeft me niet verteld dat bij afkoop van een contract, alle kortingen komen te vervallen. Ik geloof dat ze de problemen met het 3G netwerk inmiddels wel verholpen hebben. Mijn ervaring met de klantenservice was echter zo matig dat ik voorlopig geen klant zal worden van T-Mobile.
Thomas |   25 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Over het Algemeen heb ik nog niet echt problemen gehad en heb een goed bereik in mijn buurt alleen als ik beneden in de kamer zit is mijn bereik slecht maar thuis gebruik ik toch veel wifi. Ik woon in de omgeving van Rotterdam en heb bijna overal 4g dus kan snel internetten.
Albert Boersen |   24 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een goede Provider. Altijd bereik en niet te duur. Zeker als je gebruikt maakt van een mooie kortingsactie. Bij het oversluiten van het contract naar pepaid dachten ze goed mee over eventuele andere oplossingen. niet opdringerig upsalen, maar echt meedenken. alleen de bereikbaarheid van de klantenservice is niet echt optimaal. In de winkel konden ze me niet helpen daar werd ik doorverwegen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Daar moest ik wel een kwartier wachten.
Pervil Cumart |   22 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb al jaren t-mobile abbonnement. Ben er zeer tevreden mee. Zal beginnen met de klanten service: wanneer ik met een probleem zit, staat de service van t-mobile elke keer klaar. Probleem wordt, hoe dan ook, opgelost. Het wordt namelijk op de band opgenomen dus ze kunnen ook niet terug krabbelen. Ze zeggen ook duidelijk, dat ze liever geld uitgeven voor een probleem dan een klant missen. Ontvangst/4G: T-Mobile is 1 van de eerste die 4G gelanceerd heeft in de grote steden. Ze zijn hun beloftes na gekomen. Het zou in november 2013 gelanceerd worden en dat is ook gedaan. Internetten gaat nu sneller dan voorheen. Abbonnement/kosten: T-Mobile heeft variabele abbonnements wijze. Mensen kunnen kiezen wat bij hun past. Als ze er toch niet uitkomen, bellen ze de klanten service en die kijkt naar het verleden wat ze voor kosten gesmaakt hebben. Zo komen ze eruit wat en welk abbonnement bij hen past. Wel is bewezen dat na maandelijks abbonnement kosten ook BTW afgehaald worden. En dat geven ze niet door. Staat in kleine lettertjes ergens onderin. Dat is wel een minpuntje. Maar als je klanten service belt voor een abbonnement verandering of sim only, berekenen ze de BTW tegenwoordig inclusief. Het is een vooruitgang. Toestel: welk toestel je ook aan schaft, nooit problemen mee gekregen persoonlijk. Ik hoor wel eens verhalen dat mensen geen ontvangst hebben of toestel te warm wordt. T-Mobile winkels staan elke keer klaar voor zulke problemen. Mensen krijgen nieuw toestel als het niet gemaakt kan worden. Levering is ook meestal stippellijk op tijd. Of je krijgt technische ondersteuning binnen 24 uur. Al met al ben ik zeer tevreden mee met T-Mobile. Heb er nooit over nagedacht om over te gaan naar andere provider. Jaren lang beleef ik plezier met het toestel, abbonnement en ook het internet ontvangst. Klanten service stat klaar en open voor hulp en/of klachten. Als ik een cijfer moest geven over de beoordeling van T-Mobile zou ik zeggendat het een 9+ zou worden.
Martijn |   18 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Provider heeft helaas nog niet overal 4g bereik ofwel in het oosten nog helemaal niks. Erg jammer aangezien ik mijn abonnement vorig jaar oktober verlengt heb met de uitleg dat 4g erg snel zou ingaan. Verder erg vaak achter mijn factuur aangeweest die niet klopte.
Guido |   18 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Bij mijn vorige provider, Vodafone, moest ik op een gegeven moment mijn abonnement gaan verlengen. Ik kreeg de optie om eenzelfde abonnement af te sluiten, alleen zat hier minder in dan voorheen (zo zat er 800 MB minder in, nu 200MB, had ik geen internet meer in het buitenland en waren mijn belminuten verminderd). Dit was echter wel voor dezelfde prijs. Omdat zo'n RED abonnement ongelooflijk duur is bij hun, heb ik ervoor gekozen om over te stappen naar T-Mobile, en daar heb ik geen spijt van. Bij T-Mobile maak ik eigenlijk gebruik van hun onbeperkt internet. Na mijn databundel van 500 MB krijg ik voor een lage snelheid onbeperkt internet. Dit is nog wel ruim voldoende om gewoon te kunnen whatsappen of facebooken. Ideaal als je het mij vraagt. Verder heb ik eigenlijk altijd bereik, en betaal ik (in mijn optiek) weinig voor het abonnement. Ook heb ik nog geen enkel probleem hoeven te ondervinden, heb wel eens een mailtje gestuurd en kreeg daar binnen het uur antwoord op, en ben dus uitermate tevreden met T-Mobile!
Emmanuel Hagemeier |   11 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb ze regelmatig gebeld met wat algemene vragen/ivm toestelhulp en simkaart en of je nou zakelijk belt of privé, altijd snel iemand die je te woord staat zijn niet opdringerig geven goede ondersteuning duidelijk en vriendelijk en over de dekking van t-mobile heb ik nooit klachten gehad en dat al zo'n 15 jaar ik ben erg tevreden , mijn vrouw en mijn oudste dochter zijn ook positief onze tweeling nu nog te jong maar ook die krijgen een aansluiting bij t-mobile
Ali Kaya |   10 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb vorig jaar de Samsung S4 gratis gekregen bij de T-Mobile shop in Rotterdam op de Lijnbaan tijdens de introductie van de S4. Ik heb hierbij een super abonnement van 300 minuten en 1750MB per maand met 50% korting voor 2 jaar lang!!! Het is een toptoestel, heb nooit last van slecht bereik en heb nu ook gratis 4G verbinding!!! Een betere actie/aanbod dan dit kun je niet krijgen! Super, ben zeer blij met T-Mobile! Een dikke 10 van mij!
Caroline Kuijpers |   9 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb nog nooit problemen gehad met provider T-mobile. Bij mijn vorige providers was er altijd wel weer iets aan de hand, maar deze keer gelukkig niet. Snel internet, vrijwel altijd bereik (behalve in bijv. boerendorpen maar dat is normaal volgens mij), duidelijke communicatie (geven op tijd aan als je nog een bepaald aantal MB's over hebt om te internetten), mooie prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: ik ben zeer tevreden en ga zeker door met T-mobile.
geraldi |   3 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik vind t-mobile best wel een dure provider en ik ben er ook niet altijd tevreden over. Waar ik wel tevreden over ben is dat dat de medewerkers gelijk voor je klaar staan en ook heel vriendelijk tegen je zijn. Ze hebben zelf een chat op de site waar medewerkers je eventueel kunnen werken en dat vond ik wel fijn toen ik iets niet begreep. Wat ik ook goed vind van T-mobile is dat ze super creatief zijn en daar hou ik van want zelf ben ik ook erg creatief en het leuke is dat je ook altijd meerdere keuze hebt en dat kan ik niet van alle providers zeggen. AL met al is t-mobile best wel goed.
Bo van der Matten |   22 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-mobile is een goede provider, geen klachten over hun service of bereik. Prijs is wel redelijk aangezien je het zelf kan samenstellen tot jouw geschikte abonnement. Ik raad T-Mobile zeker aan als provider, je hebt namelijk onbeperkt internet als klant van T-Mobile. Na je aantal MB's die je per maand hebt, gaat de snelheid wel omlaag maar je kan gewoon kosteloos door blijven internetten en dat maakt T-Mobile een top provider
Andy van der Kramer |   20 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben lid bij T-mobile al vanaf 2006 en ik heb voor zover mijn ervaringen, geen problemen met verbindingen en de maandelijkse kosten zijn ook zoals het hoort, je krijgt voor wat je betaalt bij T-Mobile. Ik kan iedereen T-Mobile aanbevelen. Als je bijvoorbeeld al lid bent, dan krijg je veel kortingen bij een nieuw abonnement. Dat vind ik zelf wel een mooie deal. Je krijgt ook altijd netjes een vermelding van deze provider als je over je Mb's zit. Je snelheid gaat alleen achteruit. Dat is niet echt hinderlijk, alleen bij Youtube. Als ik een klacht of een vraag heb over mijn kosten, dan krijg ik altijd netjes een antwoord of als er maandelijks teveel is afgeschreven, dan wordt dit netjes vergoed.
Jeroen |   8 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
T-Mobile heb ik nu al een aantal jaren en nog steeds tevreden. Wat het grootste voordeel was en nog steeds is dat alle kosten van dezelfde bundel afgaan en niet alles apart. bereik is zeer goed en internet is zeer snel met 4G.
Chris S |   6 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Nu al bijna 3 jaar klant bij t-mobile, hartstikke tevreden over, ik kan mijn bundel zo aanpassen als ik zelf nodig heb en extra's zijn in vergelijk met andere providers goedkoop. Klantenservice aantal keer moeten spreken, zijn vriendelijk en houden zich aan afspraken, iets wat ik niet van een andere provider kan zeggen... Het bereik in Nederland is over het algemeen goed, ik woon zelf in Limburg en alhoewel hier nog geen 4G is, heb ik buiten vrijwel overal H+, maar... Binnenshuis is het bereik vaak slecht.