7,1

24 reviews

van klanten

Telfort sim only

Telfort is één van de grootste en bekendste providers in Nederland met een groot aanbod aan sim only abonnementen. Bij Telfort kun je jouw gewenste sim only abonnement zelf samenstellen. Bij Telfort heb je tevens de keuze om voor echt goedkoop te gaan, met zo min mogelijk poespas. Telfort maakt gebruikt van het netwerk van KPN en is op het gebied van internetdekking één van de beste in Nederland . Klantenvoordelen bij Telfort zijn: gratis bellen na een bepaalde tijd, altijd op de hoogte zijn van je verbruik en natuurlijk de spotgoedkope prijs. Een lage maandrekening is dus bij Telfort de enige verassing waar je voor komt te staan.

Beoordeel Telfort

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Michel |   26 december 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zolang als je pakket korting hebt is de verhouding goed...maar in mijn geval kon telfort op mijn adres geen tv en Internet meer leveren.Dus Door hun schuld ben ik mijn pakket voordeel kwijt , en heb ik nu 3 hele dure sim only abbo's. Waar iedere maand geld bij moet.Dus wanneer Telfort het contract niet kan nakomen....geen probleem ! Een beetje eenrichtingsverkeer lijkt me. En kontact krijg je alleen met een call-centre medewerker. Helemaal top Telfort !
Maikel |   28 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
dit is een hele goede provider maar af en toe laat het zich afweten. de klantenserive is redelijk. moet iets weten maar weet nog steeds niet wat het antwoord is. de kwaliteit is goed en het bereik ook van het netwerk. alleen af en toe wat langzaam maar dat is geen heel groot probleem.
Nurten Van Hout |   20 augustus 2016
Ik ben al 10 jaar klant bij telfort en laatste keer hebben ze bij mij in een week tijd al mijn internet bundels in rekening gebracht. Terwijl ik thuis wifi heb en die datum dat het gebeurt is dat mijn telefoon uitstond. Nooit meer telfort dussss. Ik ben hier niet van gediend. Om mij als klant behouden zijn ze niet met een oplossing gekomen.
Erwin Fraikin |   4 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Telfort heeft de laatste jaren als provider aardig wat stappen gemaakt. Ik heb Telfort al zo'n 7 jaar als provider en in het begin problemen als Voicemail berichten welke dagen later werden afgeleverd etc. Nu is het een goede en betrouwbare provider. Ze mogen alleen nog iets meer werk in het bereik stoppen.
Geert-Jan |   20 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben al jaren bij Telfort, nooit problemen. Alles is via de site, mijn Telfort, te bekijken en te wijzigen. Van elke wijziging krijg je netjes een schrijven en een e-mail. In sommige delen van Nederland zou het netwerk een verbetering wat betreft het bereik kunnen plaatsvinden, ook een mogelijkheid tot 4G zou welkom zijn.
E.v. Eijk |   10 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Telfort biedt een goede dekking, zonder storingen. Op de persoonlijke inlogpagina kun je keurig netjes de informatie terugvinden over je belverbruik en historie. Na 10 minuten bel je gratis, is een mooie service als je veel lange gesprekken voert. De klantenservice in minder klantvriendelijk omdat je voor een vraag waarvoor het antwoord niet op de website te vinden is een aardig bedrag aan telefoonkosten voor moet neertellen. De wachttijd is soms erg lang, dure minuten dus. Zeker voor klanten met abonnementen mag dat wel wat klantvriendelijker.
amanda brummer |   18 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Telfort is en zeer klantvriendelijk bedrijf met zeer gunstige abonnement combi's Ik kom net van de telfort vandaan waar ze me heel rustig en kalm alle nieuwe abbonement vormen hebben uitgelegd, ze namen echt alle tijd voor me, ik neem zelfs overgestapt Tot telfort thuis, veel voordeliger dan ziggo en ik kreeg voordeel op mijn mobiele abbonement Ik ben dus zeer tevreden over telfort
Emel |   10 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
İnternet verbinding is erg traag.
dave scheurwater |   9 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Altijd goed berijk En dat voor die prijs Van mij krijgt hij een duimpje:-)
Joost de Bie |   2 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Gewoon een prima provider. KPN netwerk, dus goed bereik overal, maar ik betaal minder. Zit er nu 2 jaar bij, ik zit prima.
jonas |   31 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb sinds kort een nieuwe provider namelijk telfort. Ik heb tot nu toe nogal geen problemen ermee gehad. Dit komt natuurlijk omdat het over het zeer goede kon netwerk gaat. Qua prijs ben ik zeer te spreken want voor 10 euro heb je namelijk al een sim only abonnement met SMS, belminuten en mbs. Naar mijn mening is het daarom ook de beste provider voor de jeugd omdat het bereik goed is en het niet duur is
Nancy |   27 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik ben wel goed tevreden over mijn provider omdat het telefoon gebruik in kosten erg goed is ze zijn klantvriendekijk. Het bereik is altijd goed en je wordt geattendeerd waneer je beltegoed bijna op is . Mijn beoordeling in een cijfer is een 9. Maar ik ben altijd bereidt om een andere provider te proberen en te vergelijken.
GJ. Lammers |   15 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Altijd een goed bereik, geweldige klantenservice, alles is ook goed online te wijzigen of aan te vragen. Extra bundels makkelijk in te stellen vanuit het buitenland. Kortom een aanrader voor iedereen.
Angelique |   5 april 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben al jaren klant bij Telfort. En ben zeer tevreden. Bij verlies van telefoon op vakantie in het buitenland gelijk simkaart geblokkeerd en er is gratis een nieuwe simkaart toegestuurd.( normaal zijn hier kosten aan verbonden).Dit alles was binnen een week geregeld. Na het overgaan van een "gewone telefoon" naar smartphone binnen 3 dagen de goede simkaart hiervoor ontvangen. Telfort is top voor de vriendelijke klantenservice en de snelle reacties.
breedveld |   27 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Op de momenten dat je te maken hebt met je provider is als je geen bereik hebt. heb je bereik dan is dat de normaalste zaak van de wereld. voor nu geen klachten over het bereik, ook niet op plekken waar je het wel zou verwachten. dik tevreden mee. Ander moment van contact is als je iets wilt vragen. gelukkig heeft telfort de mijn-omgeving uitbebreider opgezet en heb je goed inzicht in de verbruikte kosten. wel apart is dat de prijzen excl. btw zijn. dat verwacht je als consument niet. verder voldoende abonnenmenten en toestellen.
Pim Nelissen |   24 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Heb veel ervaring met verschillende providers, maar Telfort is toch echt de beste. Goedkope deals en Fijne klantenservice aan de balie. Alleen jammer dat ik mijn 3G maar niet aan de praat kreeg. Maar Telfort had het probleem snel opgelost en ik kon er weer tegen aan. Al met al is dit gewoon een geniale provider, niks mis mee.
Raju Talwar |   20 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ben al jaren klant van Telfort, 8 jaar nu denk ik, en heb nog nooit problemen gehad. Voorheen zat ik bij T-mobile en die rekenden me altijd kosten terwijl ik netjes binnen mijn bundel zat en ben toen overgestapt. Ik ben zelf wel verder aan het kijken nu ik goedkopere abonnementen zie van Tele2 en Ben. Goedkoop is dus misschien wel duurkoop zoals ik lees in reacties van Ben en Tele2.
Lotte van der Bruggen |   3 maart 2016
Het lijkt me een prima telefoon. En ik denk dat ook veel mensen m gaan kopen! Ook zou ik er uiteraard graag een willen hebben! (Ik zou graag de witte willen)
Nihâl Esma Altmis |   2 maart 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb goede ervaring met Telfort, voor een redelijke prijs per maand heb ik meer dan genoeg belminuten, sms tegoed en internet MB. Iedere maand kom ik er goed mee vooruit en profiteer ik er zoveel mogelijk van. Lange gesprekken kunnen voeren met vrienden en familie en overal bereikbaar te zijn is een must. Ook overal bereik hebben met internet en overal van op de hoogte te zijn is hartstikke fijn. Ik ben erg tevreden met Telfort!
angela |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Prijskwaliteit: ik ben 8 jaar klant geweest van telfort, voornamelijk om de prijs. Ik vind telfort totaal niet duur en ze hebben soms echt goeie deals! Wel vind ik het ontzettend jammer dat ze nu met toestellease werken, ik zou het fijner vinden dat ik mijn toestel na twee jaar gewoon mag houden net zoals vroeger. Bereik: het bereik was over het algemeen prima voor whatsapp, maar ik merkte wel met skype en viber dat het internet soms niet optimaal was en dat ik de persoon aan de andere kant niet goed hoorde. Soms op bepaalde plekken had ik niet eens internetbereik. Bellen ging wel prima. Kortkom: internetbereik kan beter! Klanteservice: de klantenservice is maar 1 ster waard om de volgende redenen: mijn abbonement liep af agelopen februari en wilde hem niet verlengen omdat ik op de samsung galaxy s5 wilde wachten die pas in april zou komen. Vervolgens koos ik bij de keuzemenu dat ik mijn abbonement wilde stop zetten. Ik koos natuurlijk niet voor niks voor abbonnement stopzetten en tóch probeerde de menee die ik aande lijn had mij een samsung galaxy s4 aan te smeren omdat volgens hem de s4 niet veel verschilt met de s5!! Ik maakte duidelijk dat ik sowiezo op de s5 wilde wachten. Vervolgens nam hij opeens een heel omvriendelijke houding aan (aan zijn stem te horen). Hij zei dat hij mijn abbonnemetstop zou zetten en dat daarbij mijn nummer zou komen te vervallen. Ik vroeg of ik mijn nummer niet gewoon kon behouden. Vervolgens reageerde hij met "hoe wil jij je nummer behouden als jij je abbonnement stop zet?!" Vervolgens zei ik dat ik die wilde behouden met prepaid. Dat regelde hij voor mij maarzijn houding was echt belachelijk daarnaast had hij me zelf moeten vragen of ik mijn nummer wilde behouden. Verder zei hij ook dat ik mijn beltegoed 1keer in de maanf moest opwaarderen terwijl dit 1keer in de 3 maanden of 6maanden is (dit weet ik niet meer precies) Eindconclusie: over het algemeen ben ik tevreden met telfort. De prijzen zijn niet hoog, belbereik is top. Alleen internetbereik zou beter kunnen en mogen ze toestellease wel afschaffen. Daarnaast als je bij keuzemenu "abbonnement stopzetten" kiest heb ik geen zin om iets anders aangesmeerd te krijgen! Ze mogen wat dat betreft hun mensen beter opleide in klantvriendelijkheid.
Jeremy aalders |   30 november -0001
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Telfort is een redelijk goede provider, alleen zijn de prijzen soms wat aan de dure kant. De klantenservice is wel Super. Ze zijn allemaal hartstikke vriendelijk en gastvrij, maar ook bereid om mensen te helpen. Ook als je toestel kapot is regelen ze dat er binnen een dag een leentoestel voor je gereed is en je eigen toestel wordt zo snel als het kan gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk krijg je gewoon een nieuw toestel!! Ik ben zeker blij met Telford en wil hier nog jaren blijven.
Verloop |   24 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Best scherpe pakketten.wel jammer dar het starttarief fors omhoog is gegaan.
Laurey van den Berge |   2 februari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Telfort is voor mij al jaren betrouwbaar en gemakkelijk voor een lagen prijs. Je wilt bij het gebruiken van je telefoon je niet druk hoeven te maken over de werking. Het is een vanzelfsprekendheid dat als je wilt bellen dat dit kan. Ik heb met Telfort altijd bereik. Er is daarnaast een goede service. Een kleiner kaartje wordt binnen een dag verzonden en bij de klantenservice werd ik vriendelijk geholpen. Je kunt deze zowel bellen als mailen. Ik vind het erg prettig dat mijn mail snel beantwoord is. Bij veranderingen of goede aanbiedingen wordt ik goed op de hoogte gebracht. Daarnaast is er een gratis belupdate en kan ik altijd en overal mijn rekening raadplegen. Dit alles voor een lage Prijs!
Maaike |   4 januari 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Zit al jaren bij Telfort, nooit problemen gehad. Als ik eens bel wordt ik altijd keurig te woord gestaan en problemen worden goed opgelost. Ik heb altijd goed bereik, mij man (ook Telfort) echter niet. Geen idee waar het aan ligt.