8,0

7 reviews

van klanten

Youfone sim only

Youfone is een goedkope en snelgroeiende aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. Op dit moment krijg je bij Youfone een hoge korting op je sim only abonnement! Bij Youfone kun je zelf een goedkoop sim only abonnement samenstellen die past bij jouw wensen en behoeften. De meest gekozen sim only van Youfone is het abonnement waarbij je 250 belminuten en/of sms’jes krijgt en 500 MB internet voor een bedrag van 12 euro per maand. De prijs van 12 euro per maand is de aanbieding waarbij er 50% af is gegaan van het bedrag 24 euro per maand.

Klik hieronder om direct alle abonnementen van Youfone te vegelijken. Onderaan deze pagina lees je de Youfone ervaringen en reviews van andere bezoekers.

Beoordeel Youfone

Prijs Kwaliteit
Bereik
Klantenservice

Jouw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

de Groote |   30 augustus 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Sinds vorig jaar ben ik klant geworden van Youfone. Qua prijs ben ik zeer tevreden. Ik betaal voor een abonnement € 13,00 per maand en zit daar bijna nooit over heen. Het bereik is prima, maar zodra ik in een klein dorp ben, is dit aanzienlijk kleiner. De klantenservice heb ik nog geen gebruik van gemaakt, maar ik vind dat ik als klant goed op de hoogte word gehouden van nieuwe acties etc. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant!
ryan |   26 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
ik zag op de tv een reclame van een provider, dus ik dacht wow dat is goedkoop! 500 mb plus 80 belminuten per maand! voor 10 euro! nou ik dacht dat is een koopje! het was savonds en ging bijna slapen maar de volgende ochtend ging ik gelijk mijn moeder overhalen om daar een abbonement te kopen. dus we gingen achter de pc zitten en mijn moeder was ook heel erg tevreden over deze prijsklasse dus dat gingen we doen. ik kreeg het op 1 april binnen en kon ik gaan internetten op 3G. ik had al een paar dagen van te voren een paar herinneringen gekregen via sms. dat vond ik erg fijn omdat je het dan niet vergeet om de sim-kaart te ruilen met je oude. ik had gelijk 3G en had gewoon goed bereik telkens als ik buiten sta heb ik 3G als ik binnen ben dan heb ik H. het is gewoon best snel en het is het netwerk van KPN. heb hem nu bijna een maand en ben gewoon harstikke tevreden geen rare dingen opgemerkt of iets dergelijks. ik kan gewoon bellen wanneer ik wil en internet nog nooit uitval gehad! en ik vond de site ook heel erg goed je kon gewoon per categorie kiezen, hoeveel mb je wouw of hoeveel belminuten enzovoort. betalen ging ook gewoon heel netjes. ik heb nog nooit gehoord dat youfone bestaat want volgensmij is dat een best nieuwe provider maar dat mag ook best wel bekend worden! de klantenservice is gratis wat ook erg fijn is. en ze zijn heel erg vriendelijk. en de mb's gaan niet heel erg snel vooruit. terwijl ik er toch best veel gebruik van maak. om een verhaal eigenlijk "review" kort te houden: een hele fijne en gebruiksvriendelijke provider! ik zou dit iedereen aanraden!
Harm |   7 juli 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb het idee dat youfone een betrouwbare partij is binnen de sim only business. Ben nog maar net klant, maar heb geen klachten gehad. Mijn telefoonnummer is netjes overgenomen en ook mijn vrouw heeft een abonnement afgesloten, maar die is niet zo handig met telefoons. Ik hou het internetverbruik van haar daarom nauwlettend in de gaten, dat gaat heel gemakkelijk via de website van youfone. Dan weet ik in elk geval zeker dat ik niet voor hoge rekeningen kom te staan, want zodra je over het limiet gaat, betaal je klauwen met geld. Factuurtjes van youfone altijd netjes ontvangen via de site. Al met al is youfone een partij die ik wel kan aanraden. Ze maken gebruik van het KPN netwerk dacht ik en zijn niet zo duur. Goedkoper dan Vodafone waar we eerst aangesloten waren!
P. van Drune |   30 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Tevreden tot dusver. Gebruik nog maar 3 maanden youfone, maar tot dusver nog geen last van gehad.
Fereshta Hos |   16 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Dag, Ik gebruik nu één jaar een abonnement van YouFone. De prijzen zijn erg laag waardoor je gemakkelijk een contract bij hen afsluit. Echter worden de minute /smsjes en data verbruik niet goed bijgehouden. Hierdoor maak je maandelijks veel extra kosten. Er is veel onduidelijkheid op dit gebied. Mijn abonnement bedraagt 12 euro per maand maar ik betaal elke maand rond de 50 euro. Simpelweg omdat er geen duidelijke registratiesysteem is. Ook is contact opnemen met de klantenservice erg moeizaam. Al met al je sluit gauw een abonnement af omdat je veel minuten en data krijgt voor een lage prijs. Maar je krijgt er al gauw spijt van. Ook is het tarief om buiten je bundel te bellen erg duur! Groet!
Jiro Grassi |   10 juni 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb een youfone abonnement voor 1 euro per maand (!). Dit houdt in: 50 min/sms per maand. Voor deze prijs mag je natuurlijk geen klachten hebben. De service van youfone is best goed. Ik heb geen mobiel internet in mijn abonnement dus heb ik gevraagd of ze mobiel internet voor deze sim-kaart willen uitschakelen zodat ik er niet per ongeluk op ga en veel geld moet betalen en dat hebben ze gedaan. Het bereik is alleen niet altijd even goed, soms als ik in een stad van een land ben heb ik maar 0, 1 of 2 van de vier stipjes. Wat wel weer fijn is is dat je online kan checken hoeveel min/sms je nog over hebt en of je buiten de bundel bent gegaan en ook je laatste factuur. Conclusie: bereik is niet altijd even goed, maar ik ben er zéér tevreden over (en dat voor 1 euro p/m) Pluspunten: - 1 euro per maand (!) - Goede service - Online checken hoeveel sms/min je nog hebt - Online je afgelopen factuur bekijken Minpunten: - In andere landen niet altijd even goed bereik
Khalid |   26 mei 2016
Prijs kwaliteit
Bereik
Klantenservice
Ik heb sinds vorig jaar abonnement bij Youfone in het begin het het goed zoals overstappen van T-mobile naar Youfone goed geregeld simkaart is op tijd geleverd en alle papier werk was ook goed geregeld maar na 10 manden was opeens van mijn rekening €86 automatich over gemakt naar Youfone ik heb ze gebeld van hoe kan dat ik zo hoge rekening hebt gekrijgen en ze ziede van ja u hebt buiten u bundel gebeld terwijl dat niet zo is ik most een brief opsturen naar hun voor de factuur maar ik wacht al 3weken en nog steeds niks gehoord van Youfone en ik zoek nu andere provider want de klanten service van Youfone is niet goed ze helpen je wel als je overstap naar nu maar zodra je contract tekent dan ken ze niet meer . Ik hoop dat ze er iets aan doen om klant zo goed mogelijk te helpen. Groetjes K.Ghondiwal